Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Vierailija kirjoitti:
Vanha hyönteishotelli tupaten täynnä. Laitoin kolme uutta, mutta eivät kelpaa.
Pitää pyytää Trivagon tekarimies mainostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikea käteni puutuu herkästi. Taidan vaihtaa kylkeä toiselle kyljelle.
Nyt vain rannepinneleikkaukseen niin puutuminen lakkaa sen tiensä, mutta,mutta haava ei aio parantua ja kätta särkee ja ja ties mikä verenmyrkytys vielä iskee ja vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea käteni puutuu herkästi. Taidan vaihtaa kylkeä toiselle kyljelle.
Nyt vain rannepinneleikkaukseen niin puutuminen lakkaa sen tiensä, mutta,mutta haava ei aio parantua ja kätta särkee ja ja ties mikä verenmyrkytys vielä iskee ja vie.
Ennen tyttönä tuo "tulee, iskee ja vie" oli toivottavaa, varsinkin tansseissa ja bileissä, nyt ei toivo samaa. Kun on karumpi viejä. Ja määränpää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa siitä, missä kasvaisi hulluruohoa?
Ei, eikä halutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään kirkossa. Ja rannalla.
Katson autiota hiekkarantaa. Ja kirkkosalia.
Vierailija kirjoitti:
Käytän öisin korvatulppia, etten herää muun perheen kolinoihin. Hyvin on toiminut tähän mennessä.
Minä käytän iltaisin, etten kylläästy muun perheen jorinoihin. Hyvin toimii nekin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsenlapsi tietää että hän on rakastettu.
Se tieto kantaa elämässä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo saa nähdä miten käy kun minä rupesin tekemään jotain hurinahommia.
Nyt on liian jännää: pölynimuri, fööni, raivaussaha, traktori, vesiskootteri, partakone?
Vierailija kirjoitti:
Äitini kysyi tänään että onko vaikuttaja joku somessa oleva tyyppi vai putsaako se korvia?
Äitisi on vääräleuka ja ovelus. Menit halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli eilen arpia, nyt nyhdän niitä rupia, että lähtisivät jo pois mutta eivät mokomat usko. Uskomattomia siis ovat.
Viisaus asuu vanhoissa iskelmissä.
"Anna arpisten haavojen olla. Niitä auki et repiä saa." ( A. Aimo).
Sanoittaja puhui ehkä tunteista, mutta pätee tavallisiinkin rupiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
City-marketin kassa oli eilen yltiöpäisen ystävällinen.
Onneksi minä sain yrmeää ja tylyä palvelua tänään Salessa. Kassa kivahti: - Tullaan tullaan! kun soitin kelloa kahdesti. Pitääpä jatkossakin tehdä niin.
Salella osataa. Muuten menisi hyvin, mutta kun on asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi: olla ihan rauhassa tavis vai olla ihmeellinen kuuluisa otus jonka kaikki tuntee?
Mitäpä luulisit.
Ostin kivijalkakaupasta mustapohjaisen mekon, jossa on valkoisia palloja; kokoa S. Mekko maksoi 12 €, koska se oli tarjoustangossa. Minusta tuo oli kiva löytö.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään perhosia. Useita. Ja kuulin kun tikka koputteli puuta. Ja näin kärpäsen ja itikan.
Pongari.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt naissukupuolen edustajaksi. En aio tehdä korjauksia tähän asiaan. Näin on hyvä.
Voikohan myyntiedustajaksikin syntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään perhosia. Useita. Ja kuulin kun tikka koputteli puuta. Ja näin kärpäsen ja itikan.
Pongari.
Tarkoitit kai Bonkari?
Mä näin harakan ja kuulin käen.
Vierailija kirjoitti:
Nenäliinat loppuivat. Ja pitäisi niistää. Taidan käydä vessapaperia hakemassa pahimpaan hätään.
Yhteen aikaan, kun oli vaikea elämäntilanne ja nenäliinoja kului, K-ruoka -sovelluksessa oli niistä minulle oma tarjous. Huomaavaista tarjousten kohdentamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
City-marketin kassa oli eilen yltiöpäisen ystävällinen.
Onneksi minä sain yrmeää ja tylyä palvelua tänään Salessa. Kassa kivahti: - Tullaan tullaan! kun soitin kelloa kahdesti. Pitääpä jatkossakin tehdä niin.
Kateeks käy. Anna sen osoite.