Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Käytän öisin korvatulppia, etten herää muun perheen kolinoihin. Hyvin on toiminut tähän mennessä.
Äitini kysyi tänään että onko vaikuttaja joku somessa oleva tyyppi vai putsaako se korvia?
Mun lapsenlapsi tietää että hän on rakastettu.
Mulle tuli eilen arpia, nyt nyhdän niitä rupia, että lähtisivät jo pois mutta eivät mokomat usko. Uskomattomia siis ovat.
Väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Olen syntynyt naissukupuolen edustajaksi. En aio tehdä korjauksia tähän asiaan. Näin on hyvä.
Oikea käteni puutuu herkästi. Taidan vaihtaa kylkeä toiselle kyljelle.
Musta tuntuu et kuume ois noussu. On kylmä ja hytisyttää ja on vähä niinku nahka ois irti.
No silviisii tää elämä sit on että mie sanon tämän päivän nuorille että on mahdollisuus vaikka mihin niin kehottaisin tekemään ROHKEAN ratkaisun että menee elämässä just sinne päin mihin oma sydän sanoo. Se on vanhan ukon viisaudella todettu hyväksi elämän ohjeeksi. Muuten voipi tässä iässä jo kaduttaa.
Mitä tänne tylsiin pitää kommentoida? Kun ei oo mitään mitä kommentois.
Näin tänään perhosia. Useita. Ja kuulin kun tikka koputteli puuta. Ja näin kärpäsen ja itikan.
Mun vaimo saa nähdä miten käy kun minä rupesin tekemään jotain hurinahommia.
Mua väsyttää joka päivä aamusta iltaan. Loppuispa tää joskus.
Ostan ens viikolla uudet lenkkarit ja ehkä t-paidan. Ja muuta en sitte ostakaan.
Nyt ei tarvitse valoja eikä heijastimia.
Kävin tänään kirkossa. Ja rannalla.