Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
City-marketin kassa oli eilen yltiöpäisen ystävällinen.
Onneksi minä sain yrmeää ja tylyä palvelua tänään Salessa. Kassa kivahti: - Tullaan tullaan! kun soitin kelloa kahdesti. Pitääpä jatkossakin tehdä niin.
Kateeks käy. Anna sen osoite.
Ei ne halua sinne asiakkaita, tietenkään. Häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitäpä öitä
Kattelin tänää liian monta jaksoo Hiljainen todistaja -sarjaa joutessani.
Meijjän ulkovalot temppuilee. Päivällä ku oli sähkökatko, ni nyt ne menee sit koko ajan päälle, vaikka niitä ollaa monta kertaa jo laitettu pois päältä.
Mun tyttärellä, sen miehellä ja niitten tytöllä on mahatauti. Yäks.
Remppahommista kuului tänään liian vähän meteliä, olisivat voineet ärsyttää saman tien kunnolla. Mutta eivät edes sitä osanneet, mokomat.
Tuli tässä mieleen että voisin nikkaroida pihalle sellasen vanhusten keinun. Helppo mennä ja nousta ylös. Olis sitte meille valmiina ku päästään joskus eläkkeelle. Tai eihän sitä koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan, onko vanhoille edes mahdollista eläkepäivät vai lahdataanko meidät suorilla käyttökelvottomina kaatopaikalle.
Mukavaa kun on satanut vettä.
Väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Ikkunat on todella likaiset, mutta näkee niistä just just läpi. Ehkä en siis stressiä ota niitten pesemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Remppahommista kuului tänään liian vähän meteliä, olisivat voineet ärsyttää saman tien kunnolla. Mutta eivät edes sitä osanneet, mokomat.
Kuulitko kuitenkin roksahduksia? Ne tuli kaljatölkeistä. Nyt on maanantai.
Luuttusin tänään lattiat. Tuli paljon pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat on todella likaiset, mutta näkee niistä just just läpi. Ehkä en siis stressiä ota niitten pesemisestä.
Ei kannatakaan pestä. Lika toimii kesällä pimennysverhona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko kuitenkin roksahduksia? Ne tuli kaljatölkeistä. Nyt on maanantai.
Ei, kyllä mä kaljatölkin äänet tunnistan. Onko itelläs kaljan hinku päällä?
Vierailija kirjoitti:
Kattelin tänää liian monta jaksoo Hiljainen todistaja -sarjaa joutessani.
Mistä tietää, että on kattellu liian monta jaksoa? Tiedä, vaikka minäkin olisin.
Kurkkuni tuntuu karhealta ja sen vuoksi olen rykinyt tänään usein. Kuulostan rykiessäni aivan virkamieheltä, vaikka olen nainen.
Tänään sittarissa otin sellaisen kivan pinkin ostoskorin, kun aina on ollut se musta tähän asti. Hyvin toimi, koska kerrankin sain olla ihan rauhassa, eikä kukaan läähättänyt niskaan.
Hassu näky kuinka ihmiset katosivat kauas pois.
Miksen älynnyt aiemmin käyttää noita feminiinikoreja??? No, jatkossa sitten, niin saa vertailla perunoitten hintoja ja punalappuja omassa rauhassa.