Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Tänään olen miettinyt, miettinyt ja miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Lokit on kakannu mun auton päälle. Tekis mieli käydä ite kakkaamassa niiden pesään.
Onneksi lokkien pesä on maassa, kotkan olis jo liian jännän korkealla kakkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
50 % lapsistani muisti minua äitienpäivänä. 50 % ei.
Sama, lapsenlapsilla parempi prosentti: 75 % lähetti tekstiviestin. Ketään en nähnyt livenä. Olen ihan tyytyväinen tähän. Aivan sama koska nähdään. Jollei tulla sokeiksi.
Söin tänään loppuun palsternakka-jauhelihakeiton. Odotan sateita, koska vasta niiden tultua kylvän kasvimaalle palsternakan siemenet. Kävelin tänään reippaasti 8 km, joten maistui tuo palsternakka-lihakeitto. Palsternakan lehtiruodot ovat myrkyllisiä ja voivat aiheuttaa palovammoja, joista jää ikuiset arvet. Juuri sen sijaan on herkullista syötävää. Kasvimaalla pitää kesällä kävellä saappaat jalassa ja käyttää pitkävartisia käsineitä, kun työstää palsternakkaa tai on lähellä varsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli peruuttanut meidän postilaatikkoon. Tolppa vinossa ja punaista maalia laatikon kulmassa. Alanko nyt tarkkailla naapurien punaisia autoja?
Voi se olla myös mainostenjakajan auto. Ja ne voi olla niin ovelia, että tulevat seuraavalla kerralla eri värisellä autolla, etteivät jäisi kiinni postilaatikkoon pakittamisesta.
(Tajusin, että kuulostan siltä, että olisin syyllinen ja yrittäisin vyöryttää syyn muille. En se kuitenkaan minä ollut.)
En se minä ollut. Se oli Pirkka.
Siinähän tuo meni tämäkin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on nyt liian jännittäviä asioita tapahtunut! Ja ihmiset ovat touhunneet aivan mahdottomasti pyykkiä pesten monta koneellista ja pilkkoen saunaan polttopuita. Tylsien paltastahan on tullut aivan Tohina-palsta ja liian kiinnostava.
Minä laitoin jauhelihakeittoon palsternakkaa - se oli päivän erikoisin ja uusin juttu. Muuten kaikki tavanomaista piiperrystä.
Niin ja nähty kolari ja pappa sairaalassa. Ihan hurjasti kaikkea.
Ei ole tylsille sopivaa tällainen meno. Mihin johtaakaan, jollei saada tilannetta hallintaan.
Nenäliinat loppuivat. Ja pitäisi niistää. Taidan käydä vessapaperia hakemassa pahimpaan hätään.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään loppuun palsternakka-jauhelihakeiton. Odotan sateita, koska vasta niiden tultua kylvän kasvimaalle palsternakan siemenet. Kävelin tänään reippaasti 8 km, joten maistui tuo palsternakka-lihakeitto. Palsternakan lehtiruodot ovat myrkyllisiä ja voivat aiheuttaa palovammoja, joista jää ikuiset arvet. Juuri sen sijaan on herkullista syötävää. Kasvimaalla pitää kesällä kävellä saappaat jalassa ja käyttää pitkävartisia käsineitä, kun työstää palsternakkaa tai on lähellä varsia.
Lopeta palsternakan kanssa pelaaminen. Olet aivan liian touhukas. Johtuu varmaan siitä palsternakasta.
Vierailija kirjoitti:
Nenäliinat loppuivat. Ja pitäisi niistää. Taidan käydä vessapaperia hakemassa pahimpaan hätään.
Vessapaperi ei tiedä, mitä hätää sillä pyyhitään.
Pappa on kotiutunut, mutta vielä heikkona. Toipuminen jatkuu sitten täällä kotioloissa. Onhan se mukavampi, kun mummo pääsee taas papan viereen kollöttelemään öiksi. Vihreät villasukat jalassa.
Leikkasin toisen jalan varpaankynnet.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että televisiosta tulisi tänään Hercule Poirot, mutta ei tullutkaan. En katsonut koko iltana muuta kuin kymppiuutiset. Uutisetkaan eivät olleet hyviä.
Ei Poirot ehdi aina telkkariin sinua viihdyttämään. Joskus on ratkottava niitä rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Pappa on kotiutunut, mutta vielä heikkona. Toipuminen jatkuu sitten täällä kotioloissa. Onhan se mukavampi, kun mummo pääsee taas papan viereen kollöttelemään öiksi. Vihreät villasukat jalassa.
Hyvää yötä mummo ja muut
Onko kellään tietoa siitä, missä kasvaisi hulluruohoa?
Hyvää yötä, nukkukaa ilman painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa siitä, missä kasvaisi hulluruohoa?
Eikös minkä tahansa ruohon saa hulluksi kun kerääjän ominaisuudet siirtyvät? Takapihoille vain!
Voi se olla myös mainostenjakajan auto. Ja ne voi olla niin ovelia, että tulevat seuraavalla kerralla eri värisellä autolla, etteivät jäisi kiinni postilaatikkoon pakittamisesta.
(Tajusin, että kuulostan siltä, että olisin syyllinen ja yrittäisin vyöryttää syyn muille. En se kuitenkaan minä ollut.)