Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8909)
Ajattelin tehdä itselleni foliohatun. Koskaan ei voi olla liian varovainen.
On vasta tiistai ja päiväkävelyllä huomasin kuinka huono kunto minulla on. Nyt hävettää, mutta pääseekö tästä tylsästi yli jos alan laittamaan tossua toisen eteen?
Vierailija kirjoitti:
On vasta tiistai ja päiväkävelyllä huomasin kuinka huono kunto minulla on. Nyt hävettää, mutta pääseekö tästä tylsästi yli jos alan laittamaan tossua toisen eteen?
Kuulostaa liian vaivalloiselta.
Tänään kirjoitin tärkeän sähköpostin. Ja sain siihen jopa vastauksenkin.
En ole mustasukkainen. Sukkani ovat yleensä harmaita tai vaalean sävyisiä.
Mulla on ollu ihan ok päivä tänään. Välttänyt tällaiselle eläjälle.
Näin tänään yhden mummelin, joka kulki rollaattorilla. Hitaasti mutta varmasti eteenpäin. Respect!
Koirani kuorsaa. Kovaäänisesti.
Mun ukko mylkkerehtii tossa vieressä, hän on sairaana, kovassa kuumeessa. Toivottavasti meno rauhoittuu yön mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Litulaukkaa ei kasva koko Suomessa. Se voi myös ilmaantua yhtäkkiä vaikka kesämökin lähelle. Minulla litulaukka tupsahti marjapensaiden alle ja metsäisen perennapenkin taakse yhtäkkiä. Jos litulaukka viihtyy, se voi jääda pitkäksikin aikaa, useaksi vuodeksi samalle paikalle.
Ruoholaukkaa kasvaa meren rannalla kallionkoloissa.
Lapset pureskelevat sitä ja antavat sitten sipulipusuja.
Litulaukkaa en tunnista.
Hyvää yötä, sipulipusut kaikille!
Yö on edessä. Millaisia unia mahtaa tänä yönä tulla. Toivottavasti mahdollisimman tylsiä. En jaksaisi ainakaan mitään dramaattista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, sipulipusut kaikille!
Yök.
Olen vanhus. Outoa, kun miettii millainen sisäinen elämäni on. Ei siis uskoisi.
Litulaukkaa ei kasva koko Suomessa. Se voi myös ilmaantua yhtäkkiä vaikka kesämökin lähelle. Minulla litulaukka tupsahti marjapensaiden alle ja metsäisen perennapenkin taakse yhtäkkiä. Jos litulaukka viihtyy, se voi jääda pitkäksikin aikaa, useaksi vuodeksi samalle paikalle.