Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen uusperheeesä

Vierailija
11.05.2025 |

Tämä äitienpäivä on elämäni raskain. Olen tahattomasti lapseton, yli 40 vuotias uusperheellinen, jossa miehellä kaksi teiniä.

Olen ollut onnellinen, että olen saanut nauttia perhe-elämästä edes miehen lasten kautta, vaikka lasten äidin kanssa on hankalaa.

Nyt selvisi, että mies on pettänyt. Menetän kaiken, jos lähden. Talon, lapset, miehen. Olen ihan hajalla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi, että löydät onnen vielä ja jotain paljon parempaa. Vaikka se olisi elämä ystävien ja läheisten kanssa itsenäisenä, itseään kunnioittavana ihmisenä.

Vierailija
2/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lähdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut tilanne että seksi ei ole kummallekaan enää ollut tärkeää kunnes nyt huomasit että miehelle olikin?

Vierailija
4/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollut tilanne että seksi ei ole kummallekaan enää ollut tärkeää kunnes nyt huomasit että miehelle olikin?

Meillä tilanne on toisinpäin. En siis ole ap.

Vierailija
5/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näin, hyvin sanoitettu asia, jota en ollut ymmärtänyt 

ap

Vierailija
6/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa olen paljon ehtinyt miettiä erityisesti nyt äitienpäivänä. Voiko lapseton jäädä uusperheeseen lasten takia? Erotessa ei ole mitään oikeuksia läheisiksi tulleisiin lapsiin, joista on vuosia huolehtinut, kuskannut harrastuksiin, siivonnut vatsatauteja ja leiponut synttärikakkuja. Elatusmaksua ei tarvitse maksaa, muttei myöskään oikeutta tavata välttämättä enää koskaan

ap

Vierailija
7/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ilmeisesti jo niin isoja, että halutessaan voivat olla kanssasi tekemisissä eron jälkeenkin? Kuinka pitkä suhde teillä on takana? Avioliitossa?

Vierailija
8/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina ajatellaan, että petetään seksin puutteen vuoksi?! Ne, joilla on taipumus pettää, pettävät, vaikka kotona seksi sujuu. Kyllä pettäminen kertoo epävakaudesta.

Vierailija
9/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa olen paljon ehtinyt miettiä erityisesti nyt äitienpäivänä. Voiko lapseton jäädä uusperheeseen lasten takia? Erotessa ei ole mitään oikeuksia läheisiksi tulleisiin lapsiin, joista on vuosia huolehtinut, kuskannut harrastuksiin, siivonnut vatsatauteja ja leiponut synttärikakkuja. Elatusmaksua ei tarvitse maksaa, muttei myöskään oikeutta tavata välttämättä enää koskaan

ap

Uskon ap, että olet niin rakas lapsille, että he haluavat tavata sinua eron jälkeen. Tsemppiä!

Vierailija
10/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sellaista miestä ollakaan, joka olisi vain yhden naisen mies. Jos ei sänkyyn asti pääse, niin ainakin kova pyrkimys on. 

Vierailija
11/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat ilmeisesti jo niin isoja, että halutessaan voivat olla kanssasi tekemisissä eron jälkeenkin? Kuinka pitkä suhde teillä on takana? Avioliitossa?

Viisi vuotta avoliitossa. Ollaan kahden asunnon loukussa, omakotitalon remontti pahasti kesken, johon piti syksyllä päästä muuttamaan. Minulla on vanha asuntoni naapurikunnassa vuokrattuna,  mutta uuden valtuustopaikan vuoksi en halua sinne palata.

tämä on ihan kuin painajaisesta. Elämän piti juuri olla onnellisimmillaan.

ap

Vierailija
12/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat menettää kaiken muun, paitsi itsekunnioituksesi jos nyt lähdet.

Vierailija
13/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Talo mainittu ensimmäisenä.

Vierailija
14/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sellaista miestä ollakaan, joka olisi vain yhden naisen mies. Jos ei sänkyyn asti pääse, niin ainakin kova pyrkimys on. 

Niitä on yhtä paljon kuin sellaisia naisia, jotka ovat vain yhden miehen naisia. 

Vierailija
15/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko itseesi, että löydät onnen vielä ja jotain paljon parempaa. Vaikka se olisi elämä ystävien ja läheisten kanssa itsenäisenä, itseään kunnioittavana ihmisenä.

Ymmärrätkö totuuden miesten pettämisestä? Ehkä prostituoitu provosoi sinut tahallaan tekemään niin saadakseen sinut eroamaan, jotta tämä prostituoitu voisi onnistuneesti korvata sinut.

Älä anna pseudofeministien huorien hämätä sinua, jotka sanovat asioita, joita he eivät itse pysty tekemään.

Vierailija
16/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paska tilanne

Vierailija
17/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö totuuden miesten pettämisestä? Ehkä prostituoitu provosoi sinut tahallaan tekemään niin saadakseen sinut eroamaan, jotta tämä prostituoitu voisi onnistuneesti korvata sinut.

Älä anna pseudofeministien huorien hämätä sinua, jotka sanovat asioita, joita he eivät itse pysty tekemään.

Kun eroat ja prostituoitu menee naimisiin miehesi kanssa, hän voi vihdoin olla vähemmän itsenäinen.

Vierailija
18/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat teinejä ja tykkäävät sinusta, niin eivät ne eron vuoksi hylkää. 

Vierailija
19/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta avoliitossa. Ollaan kahden asunnon loukussa, omakotitalon remontti pahasti kesken, johon piti syksyllä päästä muuttamaan. Minulla on vanha asuntoni naapurikunnassa vuokrattuna,  mutta uuden valtuustopaikan vuoksi en halua sinne palata.

tämä on ihan kuin painajaisesta. Elämän piti juuri olla onnellisimmillaan.

ap

Pääsit siis äänivyöryllä Porvoon valtuustoon?

Vierailija
20/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eroat ja prostituoitu menee naimisiin miehesi kanssa, hän voi vihdoin olla vähemmän itsenäinen.

Käy järkeen. Melkein jouduin ansaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi