Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8909)
Pähkäilen mitä ostaisin anopille äitienpäiväksi. Ei se kuitenkaan tykkää, turhauttaa koko ajatus.
Katson kun säämies telkkarissa ennustaa sateita.
Tänään en jaksanut mitään. Ehkä huomenna?
Meillä on harmaa kissa ja se on nukkunut melkein koko päivän, kun inhoaa sadetta.
Minulla on selkä kipeä, otin ibumaxin ja se auttoi vähän aikaa.
Olis pitänyt lajitella vaatteita kierrätykseen. Tänään pääsin vasta alkuun...jatkan huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Katselen flashcoresta kookoo-tappara matsin tulosseurantaa. Löin kympillä vetoa tuloksista. Sais edes omansa takaisin, vaikka noi tulokset voi olla mitä hyvänsä nykyisin. Ei voi olla ajattelematta että on sopumatseja.
Koskaan ei voi olla liian epäluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.
Yöperhosia en ymmärrä. Tuppaavat valoon, tykkään kynttilöistä ja parikin kertaa on ikkunasta "yön olento" sännännyt just kynttilän liekkiin kiduttamaan itseään. Lampuissakin pyörivät. Miksi eivät ala päiväperhoiksi, jos kerta valo kiinnostaa?
En tietenkään tiedä, mutta villi veikkaus: ne syntyi sellaisiksi. Niinkuin tyttö/poika tai homo/hetero. Voi olla, ehkä, etteivät voi noin vaan päättää. Mutta miksi polttavat siipensä liekissä, sitä en itse minäkään kyllä ymmärrä.
Oletteko huomanneet kuinka ötökät vähentyneet. Parvekkeella ei pörrää mehiläisiä ja amppareita. Banaanit pöydällä oli heti täynnä kärpäsiä, nyt ei näy lainkaan.
Oletko koska viimeksi käynyt optikolla?
Vierailija kirjoitti:
Tänään on maanantai. Huomenna onkin sitten tiistai.
Yleensä näin, mutta varma ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Katson kun säämies telkkarissa ennustaa sateita.
Se on kai nykyään säähenkilö. Joku on vienyt meiltä miehet.
Vierailija kirjoitti:
Pähkäilen mitä ostaisin anopille äitienpäiväksi. Ei se kuitenkaan tykkää, turhauttaa koko ajatus.
Ei kai anoppi ole paljastunut äidiksesi? Sukututkimus geenitesteineen on huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on harmaat petivaatteet paitsi tyynyliina jossa on paljon muutakin väriä.
Minulla taas on keväänvihreät petivaatteet, paitsi yksi harmaa tyynyliina. Tyynyjä on kolme, joista kaksi on vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi onnellinen pienen koirani kanssa. Aika ihanaa herätä sen vierestä, kun se tulee suukottamaan huulia ja halimaan heti herättyään (= kuristamaan kyynärpäällä ja tukkimaan kaikki hengitysaukot, häntä heiluu sen kovemmin, mitä ääntä ihmisestä lähtee). Jos puhdasta rakkautta tässä maailmassa on olemassa, sen pitäisi olla just tätä 😅.
Olet täysin väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on maanantai. Huomenna onkin sitten tiistai.
Yleensä näin, mutta varma ei voi olla.
Onko nyt siisen tiistai? Varmasti? Rannekelloni näyttää niin, mutta myös 4:ttä päivää...
Melko viileää on ulkona. Pitääkö siirtyä takaisin toppatakkiin?
Vierailija kirjoitti:
En luovu toppatakista. Lehmät riehaantuu kesälaitumille päästessään, ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luovu toppatakista. Lehmät riehaantuu kesälaitumille päästessään, ihmiset ei.
Minä kyllä lapsena riehaannuin lehmien ja vasikoiden mukana, oli se hupaisaa katsottavaa. Ja maito maistui viikon apilalle!
Kukaan ei ole soittanut eikä laittanut viestiä koko päivänä. Mikähän ihmisiä vaivaa?