Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Edelleen on jotain teknisiä häiriöitä tällä palstalla.
Horoskooppiviisautta 6.5.2026
"Päivä tarjoaa mahdollisuuden nauttia pienistä asioista."
En nyt muista, mille horoskoppimerkille tämä luvattiin. Ottakoon omakseen kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsi antoi lahjaksi itse tekemänsä linnunpöntön. Ripustin sen puuhun, mikä näkyy olohuoneen ikkunasta. Nyt odotellaan asukkaita. Laitettiinkohan liian myöhään keväällä?
Kiinteistövälittäjien mukaan tärkeintä on asunnon sijainti. Linnut ei halua asua pöntössä, jota ikkunastasi kyttäät.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhus. Outoa, kun miettii millainen sisäinen elämäni on. Ei siis uskoisi.
Nykyään ei sisäistä elämää tarvi. Tärkeintä on kehon muokkaus personal trainerin, plastiikkakirurgian ja botoxin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppiviisautta 6.5.2026
"Päivä tarjoaa mahdollisuuden nauttia pienistä asioista."
En nyt muista, mille horoskoppimerkille tämä luvattiin. Ottakoon omakseen kuka tahansa.
Mitä meille muille jää? Kärsiä suurista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu ihan ok päivä tänään. Välttänyt tällaiselle eläjälle.
Voikohan sitä valita, onko eläjä vai elelijä? Elelijä kuulostaa hauskemmalta. Kunhan ei kumminkaan elämöijä tai elehtijä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan piikkiin on hyvä panna kaikki.
Vierailija kirjoitti:
On vasta tiistai ja päiväkävelyllä huomasin kuinka huono kunto minulla on. Nyt hävettää, mutta pääseekö tästä tylsästi yli jos alan laittamaan tossua toisen eteen?
Ehkä, jos lisäksi menet metsään ja suksit suolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan sitä valita, onko eläjä vai elelijä? Elelijä kuulostaa hauskemmalta. Kunhan ei kumminkaan elämöijä tai elehtijä ole.
Minä olen elättelijä. Elättelen kaikenlaisia toiveita. Yleensä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun peukutin yllä olevaa, sivun alareunaan jouduin oitis. Ja sekin, etten muista, mitä tylsää a i o i n alunperin kirjoittaa! No säästytte siltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen elättelijä. Elättelen kaikenlaisia toiveita. Yleensä turhaan.
Sisko sanoi: Siellä se mies niittelee tien pientareita! Ei niitellyt, vaan niitti. Niittelee kuulostaa siltä kuin silloin tällöin huiskisi viikatteella. Tällä oli niittokone.
Jalat on väsyneet, itse olen virkeä. Onneksi ei ole niin päin, että itse olisin väsynyt, mutta jalat virkeät. Tiedä, minne ne minut veisi.
Vierailija kirjoitti:
Jalat on väsyneet, itse olen virkeä. Onneksi ei ole niin päin, että itse olisin väsynyt, mutta jalat virkeät. Tiedä, minne ne minut veisi.
Herra mun vereni, mihin olisitkaan joutunut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, sipulipusut kaikille!
Vaude. Kiitos. Vaikka toruja tulee moisesta revittelystä. Mun suussa on pouta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämöitsijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsi antoi lahjaksi itse tekemänsä linnunpöntön. Ripustin sen puuhun, mikä näkyy olohuoneen ikkunasta. Nyt odotellaan asukkaita. Laitettiinkohan liian myöhään keväällä?
Kiinteistövälittäjien mukaan tärkeintä on asunnon sijainti. Linnut ei halua asua pöntössä, jota ikkunastasi kyttäät.
Kyllä nyt on jo käynyt kirjosieppokoiras asuntonäytöllä.
Otin kubaasin kaffii ja katselin Sydämmenkutsumussarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Otin kubaasin kaffii ja katselin Sydämmenkutsumussarjaa.
Mitä se semmoinen on, kubaasin kaffi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on jo käynyt kirjosieppokoiras asuntonäytöllä.
Kirjosieppokoiras on auervaara. Sillä on monta perhettä, eikä piittaa, missä ne asuu.
Aina ei muista miten vanha on. Sitten kun näkee vahingossa kuvansa jossain kaupan peilissä, säikähtää näkyä.