Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8909)
Kerroin puolisolleni kenen luona kävin tänään iltakylässä.
Tänään on maanantai. Huomenna onkin sitten tiistai.
Mummolla on alkanut taas jalkoja särkeä, muutaman päivän ollut nyt näin. Eihän se auta muu kuin aloittaa taas nivelvoidekuuri, kun pelkät sinisävyiset villasukat eivät näköjään riitä. Pappa on parhaillaan kuumeessa. Juuri kokeilin, niin oli tosi kuuma iho. Papalle sairastaminen ei ole aina henkisesti helppoa, kun touhuamaan pitäisi päästä. Mutta toivottavasti ei kestä pitkään.
Näin tänään ja huomenna elellään maalla, merellä ja ilmassa: jalat maassa ja pää pilvissä.
Mulla on semmonen olo että joku kattoo mua tiiviisti. Täällä ei pitäis olla ketään.
Tapasin tänään papin. Huomenna tapaan mummon. Ylihuomenna tapaan kaverin. Sitä seuraavana tapaan terapeutin. Ja sitä seuraavana kauppiaan.
Minä kirjoitan vauvapalstalle ja sen jälkeen voisin mennä nukkumaan.
Alkuperäinen varaosa on usein kalliimpi kuin tarvike varaosa, mutta yleensä tarvike osa on järkevämpi valinta.
Mulla on harmaat petivaatteet paitsi tyynyliina jossa on paljon muutakin väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.
Yöperhosia en ymmärrä. Tuppaavat valoon, tykkään kynttilöistä ja parikin kertaa on ikkunasta "yön olento" sännännyt just kynttilän liekkiin kiduttamaan itseään. Lampuissakin pyörivät. Miksi eivät ala päiväperhoiksi, jos kerta valo kiinnostaa?
En tietenkään tiedä, mutta villi veikkaus: ne syntyi sellaisiksi. Niinkuin tyttö/poika tai homo/hetero. Voi olla, ehkä, etteivät voi noin vaan päättää. Mutta miksi polttavat siipensä liekissä, sitä en itse minäkään kyllä ymmärrä.
Oletteko huomanneet kuinka ötökät vähentyneet. Parvekkeella ei pörrää mehiläisiä ja amppareita. Banaanit pöydällä oli heti täynnä kärpäsiä, nyt ei näy lainkaan.
Selkään kutittaa. Eikö oo rapsuttajaa.
Niskat on jumissa. Pitäis näyttää niille piikkipalloa.
Mies töllää snookeria toisella sohvalla ja minä löhöän toisella ja palstailen. Koitan tästä raahautua suihkuun...🥱
Ukko purkaa kuormaa. Mä meen nukkumaan.
Hevisaurus rokkaa täysillä. Se ei oo meitä.
Mul on vakava masennus. Lähes joka päivä toivon pääseväni täältä pois. Mutta ei musta oo edes im:n tekijäks.
Tänään satoi vettä. Söin ja nukuin ruokalevot. Herättyäni satoi edelleen, join pikakahvin ja kävin päiväunille kun ramaisi niin kovasti.
Touhukas päivä on ollut. Eipä tässä muuta.