Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8910)
Vierailija kirjoitti:
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.
Yöperhosia en ymmärrä. Tuppaavat valoon, tykkään kynttilöistä ja parikin kertaa on ikkunasta "yön olento" sännännyt just kynttilän liekkiin kiduttamaan itseään. Lampuissakin pyörivät. Miksi eivät ala päiväperhoiksi, jos kerta valo kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Se on kello vasta aamukymmenen ja koko päivä aikaa tehdä töitä ja muita tylsiä arjen juttuja.
Ja kohta on kello iltakymmenen ja koko päivä olis ollut aikaa tehdä töitä ja muita tylsiä arjen juttuja.
Laitoin ruisleivän päälle voita ja kaalilaatikkoa, oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna teen persialaista nuudeliyrttisoppaa (ash restheh) ja täytettyjä paprikoita (gemista). Jännittävää.
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanha ja viisas kummitätini lupasi ottaa kantaa parisuhteessani ilmenevään asiaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan hänen viisaita näkemyksiään.
Maalta on hyvä huudella, kun merellä on hätä.
Vierailija kirjoitti:
Katoin just Hakekaa kätilö -sarjaa. On se herttainen ohjelma. Niin täynnä hyvyyttä, että.
Kuulostaa valheelliselta hömpältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaalean maantieharmaanruskeat hiukset, jotka ulottuvat vähän korvan alapuolelle. Äitini on punapää ja isällä mustat hiukset. Mistä tämä tälleen pomppasi?
Tylsillä on tylsien hiukset. Räväköillä on punaisia ja mustia.
Katselen flashcoresta kookoo-tappara matsin tulosseurantaa. Löin kympillä vetoa tuloksista. Sais edes omansa takaisin, vaikka noi tulokset voi olla mitä hyvänsä nykyisin. Ei voi olla ajattelematta että on sopumatseja.
Puutarhassa käveli kettu. Muut eläimet vakikävijöitä. Lannoitin kasveja kanakakkarakeilla ja kitkin rikkaruohoja. Punapyökki on hidas tekemään silmuja, tarkastelen sitä joka päivä. .
Löysin ensimmäiset litulaukat ja aion tehdä niistä salaattia. Niissä on runsaasti C-vitamiinia ja maku erittäin aromaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.
Yöperhosia en ymmärrä. Tuppaavat valoon, tykkään kynttilöistä ja parikin kertaa on ikkunasta "yön olento" sännännyt just kynttilän liekkiin kiduttamaan itseään. Lampuissakin pyörivät. Miksi eivät ala päiväperhoiksi, jos kerta valo kiinnostaa?
En tietenkään tiedä, mutta villi veikkaus: ne syntyi sellaisiksi. Niinkuin tyttö/poika tai homo/hetero. Voi olla, ehkä, etteivät voi noin vaan päättää. Mutta miksi polttavat siipensä liekissä, sitä en itse minäkään kyllä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhassa käveli kettu. Muut eläimet vakikävijöitä. Lannoitin kasveja kanakakkarakeilla ja kitkin rikkaruohoja. Punapyökki on hidas tekemään silmuja, tarkastelen sitä joka päivä. .
Löysin ensimmäiset litulaukat ja aion tehdä niistä salaattia. Niissä on runsaasti C-vitamiinia ja maku erittäin aromaattinen.
Tätä minä kutsuisin fiksuksi vinkiksi. Miten tunnustan, etten syö näsiää tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä kutsuisin fiksuksi vinkiksi. Miten tunnustan, etten syö näsiää tms?
* tunnistan... virheen korjaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin. Tutkijoilla ei ole vastauksia mutta arvauksia kylläkin.
Olen tosi onnellinen pienen koirani kanssa. Aika ihanaa herätä sen vierestä, kun se tulee suukottamaan huulia ja halimaan heti herättyään (= kuristamaan kyynärpäällä ja tukkimaan kaikki hengitysaukot, häntä heiluu sen kovemmin, mitä ääntä ihmisestä lähtee). Jos puhdasta rakkautta tässä maailmassa on olemassa, sen pitäisi olla just tätä 😅.
Puistossa kaksi vanhaa puuta, joihin tulee lehdet paljon myöhemmin muita. Nytkin ovat vielä mustia raakkuja, kauniita silti ja paljon nähneet. Pelkään, että ne kaadetaan pois, kun nykyään kaikkien pitää olla nopeita ja tehokkaita, puidenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule uni, tule uni, tule uni...
No tuliko se uni?
Tuli se sitten puolen yön maissa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Tänään oli tuulinen maanantai ja huomenna on tiistai - minkähänlainen päivästä tulee? Aivan varmasti tylsä ja arkinen.
Se on kello vasta aamukymmenen ja koko päivä aikaa tehdä töitä ja muita tylsiä arjen juttuja.