Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8910)
Lojun hotellihuoneessa ja luen vauvapalstaa.
Mulla on vaalean maantieharmaanruskeat hiukset, jotka ulottuvat vähän korvan alapuolelle. Äitini on punapää ja isällä mustat hiukset. Mistä tämä tälleen pomppasi?
Päivää pidempi viikonloppu takana. Tyypillinen Sunnuntaikärsimys. Hampaiden pesu ja pahnoille. Tsemppiä jotka myös huomenna töihin menee...
Mä en haluaisi että mun nimi olisi Tellervo tai Marjatta. Onneksi mun nimi ei oo kumpikaan niistä.
Kyllä maar se olis paras niin, että hän sais näkönsä takaisin ja näkis kauniita unia
Mun siskolla on skitsofrenia ja veljellä pahoja pakkoneurooseja. Mulla on vain masennus.
Haihtuvi nuoruus niin kuin vierivä virta
Langat jo harmaat lyö elon kultainen pirta
Turhaan, oi turhaan tartun ma hetkehen kiinni
Riemua ei suo rattoisa seura, ei viini
(E. Leino)
Kävin lenkillä ja paistoin makkaraa.
Mun äiti on 82-vuotias. Aika vanha siis. Ja mun poika on 32-vuotias. Minä taidan olla kypsää keski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaalean maantieharmaanruskeat hiukset, jotka ulottuvat vähän korvan alapuolelle. Äitini on punapää ja isällä mustat hiukset. Mistä tämä tälleen pomppasi?
Minkä värinen oli postinkantaja tai putkimies?
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Kiitos. Osui kohdalle. Juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutkailla sukua laajemmin, et sinä pelkästään äidin ja isän ulkonäön summa ole - siskot, veljet, mummut, tädit, sedät , harva siellä ilmeisesti punapää on.
Vierailija kirjoitti:
Mun siskolla on skitsofrenia ja veljellä pahoja pakkoneurooseja. Mulla on vain masennus.
Kaikilla meillä on jotain, yritetään pärjäillä näillä eväillä🥲
Mä en jaksa yrittää. Siispä vain olen.
Tule uni, tule uni, tule uni...
Vierailija kirjoitti:
Tule uni, tule uni, tule uni...
No tuliko se uni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen oli postinkantaja tai putkimies?
Tai maitomies? Sekö soittaa aina kahdesti, vai oliko postimies sittenkin? Nokisutari?
Laiskottaa, lupasin kaveriksi autokorjaamolle. Eiköhän siellä piristy?
Mun akka suuttu mulle tänään. Ja ihan mitättömästä asiasta. No eiköhän se oo huomenna leppynyt.