Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8911)
Huomenna teen persialaista nuudeliyrttisoppaa (ash restheh) ja täytettyjä paprikoita (gemista). Jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna teen persialaista nuudeliyrttisoppaa (ash restheh) ja täytettyjä paprikoita (gemista). Jännittävää.
Paistan huomenna perunat, jotka keitin tänään. Suomalaisia Siikli-perunoita. Paistan silakoita niiden kanssa. Tylsää, mutta kotimaista, ilman lisäaineita ja ravinteikasta.
Minä paistoin tänään pottulaatikkoa oman kylän viljelijän potuista.
Kävin tänään kirkossa. Saarna oli ihan selkeäsanainen ja jaksoin hyvin kuunnella hereillä loppuun asti.
Mun vanha ja viisas kummitätini lupasi ottaa kantaa parisuhteessani ilmenevään asiaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan hänen viisaita näkemyksiään.
Mulla on viisi lastenlasta. He kaikki kävivät munkilla ja simalla vanhempineen. Koko talo tuntui olevan sokerissa sen jälkeen.
Huomenna olis ikäkausi papa-seulonta. Hyvinvointialue on lakkauttanut osan toimipisteistä, joten huomenna lähden aivan uuteen paikkaan seikkailemaan. Jospa se terveydenhoitaja sieltä jostain löytyisi.
Mun kaverista tulee mummi. Hän oli hyvässä mielessä melkoisen häkeltynyt tästä uutisesta.
Miulla on vaihdevuodet. Ei kiva. Ei huonostikaan.
Leikkasin tänään varpaiden kynnet. Kävin myös suihkussa, ja pesin hiukset shampoolla. Kun olin puhdas, kuivasin itseni jättipyyhkeellä. Sellaisella tummansinisellä.
Väsyttää jo, mutta mielessä painaa moni asia. Voi olla, että en saa ihan heti nukuttua. Vanha ystäväni on alkoholisoitunut ja minua surettaa hänen puolestaan. Hermoilen myös, miten selviydyn huomenna muutamasta vaikeasta asiasta. Huokaus.
Mä kuulun köyhään kansanosaan, mutta selviydyn arjesta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.
Kielitaidon merkitystä ei voi paremmin korostaa.
Minusta tuntuu että olen unohtanut jotakin mikä voisi olla hyvä muistaa, mutta en muista sitä mikä se on. Ja siksi en voi tietää, olisiko se edes hyvä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kansanradiossa kyllä pääsee ääneen mielenkiintoiset näkemykset. Valitseekohan toimittajat tarkoituksella sinne kummallisimmat.
Pahoin pelkään, että vähiten kummalliset.
Minnuu vituttelloo tuolla syvänalassa ja rankasti. Mutta koska yritän olla sivistynyt immeinen, en kehttoo teille kertoa, mikä minnuu kaivelloo.
Katoin just Hakekaa kätilö -sarjaa. On se herttainen ohjelma. Niin täynnä hyvyyttä, että.
Mun tupaan tuli yöperhonen. Tapoin sen vahingossa, kun se ei ymmärtänyt suomea eikä ruotsiakaan.