Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13457)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään vessapaperia.
Minä en tykkää keltaisesta vessapaperista, vaikka muuten pidän melkein kaikesta keltaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuuma kaveri.
Arvatenkin lämpöpeitto.
Ei kun sellainen hottis typykkä.
Älä huoli, kyllä se näillä keleillä jäähtyy. Vappusäässä viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan torstaina papin. Puhun hänen kanssaan hengellisiä asioita.
Juuri se on papeista tylsää.
Papeilla on töissäkin tylsää, mokomilla. Ei ole kaikille sitä suotu.
Voi että haluaisin olla pappi. Tylsyyttä päivästä toiseen!
Desinfiointiaine on hävinnyt. Olen etsinyt kaikki paikat, joissa sen pitäisi olla, mutta turhaan. Pitää varmaan aloittaa seuraava etsintäkierros epätyypillisistä paikoista, kuten jääkaappi, pakastin, kenkäkaappi, olohuoneen piironki...
Herätessäni otin puhelimen ja ensimmäiseksi lävähti ruudulle yritykseeni liittyvä ärsyttävä byrokratiatehtävä, joka oli (yllätys, yllätys) tekemättä. Otti päähän niin paljon, että jatkoin unia.
Vierailija kirjoitti:
Herätessäni otin puhelimen ja ensimmäiseksi lävähti ruudulle yritykseeni liittyvä ärsyttävä byrokratiatehtävä, joka oli (yllätys, yllätys) tekemättä. Otti päähän niin paljon, että jatkoin unia.
Saitko unta ärsytyksessä?
Kävelylenkillä tuuli heitti ison oksan päälleni. Olin kuin en olisi huomannutkaan. Ruveta turhista vouhottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaan vessassa.
Rauhallinen ja tylsä paikka.
Unohdin, mitä olin suunnitellut kirjoittaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko unta ärsytyksessä?
Kyllä kiitos, sain unta.
Nyt pitäisi alkaa kahvin keittoon. Kohta tulee pari tyyppiä kylään.
Väsyttää. No, se ei liene uutinen, kun minusta on kyse.
Mitähän sitä illalla keksisi. Kun ei keksi mitään. Ainahan voi toki syödä keksiä.
Voi ei, tänään olisi hyvä siivota. Miten voikin olla yksi kotityö niin ärsyttävä?
Tänään voi vielä liikkua ulkona pipo päässä, loppuviikolla on pestävä ja kammattava tukkansa. Kesäpipo olisi kätevä, säästyisi monelta turhalta puuhalta, kuten tukanpesulta.
Lokit rääkyvät saaren ympärillä aggressiivisen oloisesti. Jos minun lähelleni meinaavat tulla, saavat kepistä.
Tiehoitokunta aikoo tehdä kamalassa kunnossa olevaan yksityistiehemme korjauksen. Se tietää korotusta vuosimaksuihin, mutta kyllä se kannattaa. Pääseepähän jatkossakin autolla kotiin ja kaupassa käymään.
Joskus näkee outoja unia. Juo lasi vettä ja rauhoitu.