Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8317)
Vierailija kirjoitti:
Ei papin ammatti ole tylsinä pidettyjen ihmisten ammattien kärjessä ollenkaan. Siellä ovat raha-asioiden hoitajat, kirjanpitäjät, vakuutusvirkailijat ja verovirkailijat.
Keräileekö teistä joku nukkeja? Se on tylsien ihmisten harrastus. Aika erikoista minusta.
Onks täällä niitä data-analyytikkoja?
Aira Samulin keräsi nukkeja. Ei ollut tylsä eikä maantienvärinen.
Punainen farmariauto meni ohi, ei ollut paikallisia.
Näin meriharakan, ja lähin meri on ainakin kahdensadan kilometrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Airan aikaan Hyrsylän mutkassa. Kukkakuppeihin kaateli rouva pannukahvia vierailleen ja tarinoi kuulumisiaan lapsuudesta siihen päivään. Oli yksi elämäni kohokohtia tuo reissu.
Leninki. Siinä sana, mitä olen alkanut käyttää.
Kuuntelen Apulantaa. Nyt on menossa Koneeseen kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan! Ja hänen nukkensakin varmasti yhtä väri-ilottelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Airan aikaan Hyrsylän mutkassa. Kukkakuppeihin kaateli rouva pannukahvia vierailleen ja tarinoi kuulumisiaan lapsuudesta siihen päivään. Oli yksi elämäni kohokohtia tuo reissu.
Leninki. Siinä sana, mitä olen alkanut käyttää.
Leninki on oivallinen ja hyvin käyttökelpoinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei papin ammatti ole tylsinä pidettyjen ihmisten ammattien kärjessä ollenkaan. Siellä ovat raha-asioiden hoitajat, kirjanpitäjät, vakuutusvirkailijat ja verovirkailijat.
Keräileekö teistä joku nukkeja? Se on tylsien ihmisten harrastus. Aika erikoista minusta.
Mulla on kaksi: Raija ja Ahti. Olleet matkassa lapsesta asti.
Mulla taas ratiosta kuuluu vanha nainen hunningolla. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siis nukkea, ei data-analyytikkoa. Tänään on ollu tosi seko päivä. Ei tylsä. Huomenna roti!
Vierailija kirjoitti:
Mulla: Rakkaus on lumivalkoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siis nukkea, ei data-analyytikkoa. Tänään on ollu tosi seko päivä. Ei tylsä. Huomenna roti!
Mä jo aattelin, että sulla on kaksi lasta, Raija ja Ahti, jotka on molemmat data-analyytikkoja. Niinkin olis voinu olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla: Rakkaus on lumivalkoinen
Mulla: kiihkeyttä kuumaa (Tähkä)
Vierailija kirjoitti:
Unohdin ostaa vessapaperia. Nyt pitäisi rämpiä uudestaan kauppaan. Tuli hullu ajatus käydä samalla ostamassa viinipullo, Alko on kätevästi lähikaupan yhteydessä. Oikein rupesi sydän takomaan. Hunningolle vanha nainen menossa. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo aattelin, että sulla on kaksi lasta, Raija ja Ahti, jotka on molemmat data-analyytikkoja. Niinkin olis voinu olla.
:)
Meidän pakastin on alkanut pitää ihmeellistä ääntä. Se korisee, vinkuu ja hyrisee ihan omaan tahtiin. Pitäiskö huolestua?
Laitoin eilen simaa tulemaan. Tänä iltana olis sitte pullottamisen vuoro.
Teen kotijumppaa, lempimusiikki soi taustalla.
Meitä tylsiä ihmisiä luullaan aivan erilaisiksi kuin mitä oikeasti olemme.