Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen tilanne miesopiskelijan kanssa

Vierailija
16.04.2023 |

Olen opettaja ja törmäsin deittisivustolla miesopiskelijani profiiliin ja uteliaisuuttani vierailin hänen profiilissaan. Eipä siinä mitään, aikuisia ihmisiä kun ollaan, MUTTA. Hän on naimisissa, ja tunnen hänen vaimonsa.
Kyseisen sivuston käyttäjät pystyvät halutessaan näkemään, kuka on vieraillut heidän profiilissaan,mutta minä en tiedä, tietääkö hän.
Jos hän on huomannut, että olen vieraillut hänen profiilissaan, hän varmasti tuntee häpeää ja pelkoa siitä, että asia voi paljastua hänen vaimolleen. Haluaisin rauhoittaa häntä, että en tuomitse häntä enkä todellakaan aio kertoa vaimollensa asiasta. Deittailu on hänen yksityisasiansa eikä kuulu minulle mitenkään. Itse asiassa vaimonsa tuntien en yhtään ihmettele, että hän etsii seuraa.
Tekisi mieli laittaa hänelle viestiä ja kertoa, mitä tapahtui ja todeta, että suhtautumiseni häneen ei ole muuttunut eikä hänen tarvitse kokea häpeää tai pelkoa mahdollisesta paljastumisesta.
MUTTA jos hän ei tiedä, että minä tiedän, ja minä lähestyn häntä tuollaisella viestillä, niin silloin vasta häntä alkaisi hävettää!
Mitä tekisit minun tilallani? Ja en todellakaan ole kiinnostunut hänestä itse.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi viestiä. Suhtaudu vain häneen ihan samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
2/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ missään nimessä laita viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo-airlines jatkolennolla? Opettaja-tasoinen ihminen ei neuvoja kaipaa. 

Vierailija
4/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos saat ottaa suihin.

Vierailija
5/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit liikaa. Anna olla, ole kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tämän asian ei pitäisi vaivata SINUA vaan kyseistä miestä. Eli jos tätä miestä vaivaa asia, hän kyllä ottaa sinuun yhteyttä.

Vai vaivaako asia sinua siksi, että haluat jotain juttua miehen kanssa?

Vierailija
6/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vaimon kanssa avoimessa suhteessa. Miksi haluat puuttua asiaan, jos se on sinulle aivan sama?

Vierailija
7/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tuossa nyt oletuksen että häntä kiinnostaa sinun mielipiteesi hänestä ihmisenä, eihän se pidä välttämättä ollenkaan paikkansa.

Vierailija
8/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään, ole kuin et tiedä mitään.

Paitsi jos hän itse kysyy, tai vaimo kysyy.

Vierailija
9/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti ja mies kertoo kaikille muillekin, että opettaja kärttää seksiä netissä. Voi olla, että heidän suhtautumisensa hieman muuttuu.

Enkä nyt tiedä onko tuossa muuta kiusallista kuin sinä, joka selkeästi et ymmärrä paikkaasi.

Vierailija
10/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Piste.

Vierailija
11/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Nimen omaan henkilö vedttää aloituksillan teitä.Opettaja tasoinen henkilö ei käy tällä sivustolla,eikä tarvitse neuvoja täältä!

Vierailija
12/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Nimen omaan henkilö vedttää aloituksillan teitä.Opettaja tasoinen henkilö ei käy tällä sivustolla,eikä tarvitse neuvoja täältä!

Tää on jännä juttu, mihin useasti törmää. Opettaja tasoinen henkilö ei käy täällä, miksei kävisi?? Tai tietyn verran tienava, tai Mensan jäsen. Haloo, ihmisiä ollaan kaikki, omine huoline ja kysymyksinemme.

Vierailija
13/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimolle ehkä kannattaisi ilmoittaa.

14/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prepaid ja lähetä jonkun muun nimissä vaimolle tieto. Vaimoa käy sääliksi. Muuten ole, kuin et olisikaan.

Vierailija
15/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse tietää että puolisosi pettää? Minä ainakin haluaisin.

Vierailija
16/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä? Jos mies on naimisissa, miksi hänellä on mitään tekemistä jollain deittisivustolla? Onko hän jokin h-pukki tai onko kyse ns. avoimesta suhteesta? Vai onko eropaperit jo jätetty?

Vierailija
17/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ehkä poikkeuksellisen iso cyrbä? Ja vähän kuitenkin kiinnostaa?

Vierailija
18/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos kaikille vastanneille. Ihmisiä opettajatkin ovat, omine epäröintieen ja heikkouksineen.

Vierailija
19/19 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi