Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (8122)

Vierailija
8101/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään vessapaperia.

Se oli asiallinen kommentti. Muut voivat ottaa mallia, sekä ostamisesta että kommentoimisesra.

Vierailija
8102/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielenterveyden häiriö. 

Yksikö vaan?

Kyllä. Yksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8103/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia. 

En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.

Sopiva sato. Tehoviljely on pahasta. Jos jatkossa pakastat ja syöt yhden kuukaudessa, sato piisaa melkein vuodeksi.

Voi miksi en tullut ajatelleeksi tuota! Hotkaisin kaikki muutamassa päivässä, vaikka kotona on lapsesta asti opetettu: "Suu säkkiä myöten" ja "Usiampi päivä ku makkara".

Vierailija
8104/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään simantekotarpeet. Niistä saa köyhempikin simansa. Munkkien teko onneksi on halpaa. Pystyy tarjoamaan kaverille kans. 

Vierailija
8105/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummansininen yöpaita, jossa hillityn vaaleansinisiä pallokuvioita. 

Vierailija
8106/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia. 

En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.

Sopiva sato. Tehoviljely on pahasta. Jos jatkossa pakastat ja syöt yhden kuukaudessa, sato piisaa melkein vuodeksi.

Voi miksi en tullut ajatelleeksi tuota! Hotkaisin kaikki muutamassa päivässä, vaikka kotona on lapsesta asti opetettu: "Suu säkkiä myöten" ja "Usiampi päivä ku makkara".

Seuraavalla kerralla sitten toimit järkevämmin. Oppia ikä kaikki. 

Vierailija
8107/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee kyläläisiä kahville. Keitän heille sitten lähtökahvit. 

Vierailija
8108/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 22.28. 

Vierailija
8109/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutisin ja riitelin tänään puolisoni kanssa jonninjoutavasta asiasta. Olen iloinen normaalin tylsyyden palaamisesta suhteeseemme. 

Vierailija
8110/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuuma kaveri. 

Vierailija
8111/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tylsäksi ihmiseksi liian kirjava yöpaita. Siinä on isoja keltaisia kukkia vaaleanpunaisella mustapilkullisella taustalla. Piti oikein katsoa lapusta, mikä se on. Se on Ratia. Pussilakanassakin on isoja päivänkakkaroita keltaisella pohjalla. Levotonta meininkiä. En varmasti nää unia sinisistä ruutuvihoista.

Mikä sua vaivaa? Jos käytätkin noin värikkäitä, ei kannattais täällä tunnustaa! Kirjoita sinikantiseen ruutuvihkoosi 70 avemaria.

Ps ehkä ne sadassa pesussa ja auringossa kuivatessa hiukan haalenee. Auttaa myös asiaa jos pimeässä, silmät kiinni menet nukkumaan

Ongelma poistuu, kun peset nuo 60 asteessa mustien, väriä päästävien farkkujen kanssa. 

Vierailija
8112/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kermaa, että voin täyttää kääretortun huoenna kermavaahdolla. 

Vierailija
8113/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutisin ja riitelin tänään puolisoni kanssa jonninjoutavasta asiasta. Olen iloinen normaalin tylsyyden palaamisesta suhteeseemme. 

Tylsyys on kuin terveys. Sitä arvostaa oikeasti, vasta kun sen on menettänyt.

Vierailija
8114/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan torstaina papin. Puhun hänen kanssaan hengellisiä asioita. 

Vierailija
8115/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuuma kaveri. 

Arvatenkin lämpöpeitto.

Vierailija
8116/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan torstaina papin. Puhun hänen kanssaan hengellisiä asioita. 

Juuri se on papeista tylsää. 

Vierailija
8117/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoni nukkuu jo. 

Vierailija
8118/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuuma kaveri. 

Arvatenkin lämpöpeitto.

Ei kun sellainen hottis typykkä. 

Vierailija
8119/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa sitten. Lisäetuna, että voit kertoa syöneesi itse kasvattamiasi pensasmustikoita melkein koko vuoden.

Vierailija
8120/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuuma kaveri. 

Arvatenkin lämpöpeitto.

Ei kun sellainen hottis typykkä. 

Jaa. Onko se tylsä kuuluminen?