Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8122)
Lähden apteekkiin ostamaan puolison sydänlääkkeet.
Mulla on mielenterveyden häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mielenterveyden häiriö.
Yksikö vaan?
Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia.
En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.
Välillä satoi rakeita, vaikka aurinko paistoi. Taivas oli mustansininen. Kauniit värit minusta.
Kävin kirjastossa ja kaupassa. Vein kaksi kirjaa ja toin yhden kirjan ja yhden maitopurkin. Suklaa oli alle 4 euroa, ostin kaksi.
Olen rakastunut. Saankohan potkut tylsien palstalta, senkin uhalla menin rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tylsäksi ihmiseksi liian kirjava yöpaita. Siinä on isoja keltaisia kukkia vaaleanpunaisella mustapilkullisella taustalla. Piti oikein katsoa lapusta, mikä se on. Se on Ratia. Pussilakanassakin on isoja päivänkakkaroita keltaisella pohjalla. Levotonta meininkiä. En varmasti nää unia sinisistä ruutuvihoista.
Mikä sua vaivaa? Jos käytätkin noin värikkäitä, ei kannattais täällä tunnustaa! Kirjoita sinikantiseen ruutuvihkoosi 70 avemaria.
Ps ehkä ne sadassa pesussa ja auringossa kuivatessa hiukan haalenee. Auttaa myös asiaa jos pimeässä, silmät kiinni menet nukkumaan
Päivisin pukeudun aina beessiin ja mustaan, mutta yöllä salaa keltaisiin. Keltainen on heikkouteni.
Dr Jekyll and Mr Hyde.
Vierailija kirjoitti:
Lähden apteekkiin ostamaan puolison sydänlääkkeet.
Vaikea niitä olis muualta ostaa. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olet turhan puuhakas. Pelkkä viestisi lukeminen uuvuttaa muut.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut. Saankohan potkut tylsien palstalta, senkin uhalla menin rakastumaan.
Maltillinen rakastuminen sallitaan, ettei tylsät kuole sukupuuttoon. Mikään hehkuttelu ja lepertely ei tule kyseeseen. Oletamme luonnollisesti, että kohdekin on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.
Sopiva sato. Tehoviljely on pahasta. Jos jatkossa pakastat ja syöt yhden kuukaudessa, sato piisaa melkein vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltillinen rakastuminen sallitaan, ettei tylsät kuole sukupuuttoon. Mikään hehkuttelu ja lepertely ei tule kyseeseen. Oletamme luonnollisesti, että kohdekin on tylsä.
Kaksi tylsää kun löytää toisensa, luvassa on pelkkää tylsyyttä. Kuulostaa oikein sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en tiiä onko mulla rahkeita toteuttaa mun haave. Niin olenko nössö jos en toteuta, vai olenko vain järkevä, kun olen varovainen?
Ei haaveita kannata toteuttaa. Jos toteuttaa, ei jää haaveiltavaa.
Polven särky voi valvottaa koko yön. Jos otan särkylääkkeen, polvi ei särje, mutta närästys valvottaa koko yön.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Ostin Samppanjapullon vapuksi.
en tosin Suomesta.
Skumppakuulia tokmannista vapuksi etten vallan riehaantuisi juhlimaan vappua.
Paljon mukavampaa kuin kylmää ja kosteaa.