Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (8122)

Vierailija
8081/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi mennä käymään mökillä vaikka ei huvita. Siellä on kylmää ja kuivaa. 

Paljon mukavampaa kuin kylmää ja kosteaa.

Vierailija
8082/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden apteekkiin ostamaan puolison sydänlääkkeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielenterveyden häiriö. 

Vierailija
8084/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielenterveyden häiriö. 

Yksikö vaan?

Vierailija
8085/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia. 

Vierailija
8086/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kuorikatteena käpyjä saskatonille. Kitkin rikkaruohoja. Annoin puutarhakasveille kanankakkaa. Nyt menen vielä tyhjentämään vähän viherkompostoria. Punakylkirastas kävi pihassa pikimin. Täällä asuu 2 mustarastasta. Västäräkki tepasteli käytävällä. Näin nokkosperhosen ja pieniä nokkosen taimia. 

En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.

Vierailija
8087/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä satoi rakeita, vaikka aurinko paistoi. Taivas oli mustansininen. Kauniit värit minusta. 

Vierailija
8088/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjastossa ja kaupassa. Vein kaksi kirjaa ja toin yhden kirjan ja yhden maitopurkin. Suklaa oli alle 4 euroa, ostin kaksi. 

Vierailija
8089/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut. Saankohan potkut tylsien palstalta, senkin uhalla menin rakastumaan. 

Vierailija
8090/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tylsäksi ihmiseksi liian kirjava yöpaita. Siinä on isoja keltaisia kukkia vaaleanpunaisella mustapilkullisella taustalla. Piti oikein katsoa lapusta, mikä se on. Se on Ratia. Pussilakanassakin on isoja päivänkakkaroita keltaisella pohjalla. Levotonta meininkiä. En varmasti nää unia sinisistä ruutuvihoista.

Mikä sua vaivaa? Jos käytätkin noin värikkäitä, ei kannattais täällä tunnustaa! Kirjoita sinikantiseen ruutuvihkoosi 70 avemaria.

Ps ehkä ne sadassa pesussa ja auringossa kuivatessa hiukan haalenee. Auttaa myös asiaa jos pimeässä, silmät kiinni menet nukkumaan

Päivisin pukeudun aina beessiin ja mustaan, mutta yöllä salaa keltaisiin. Keltainen on heikkouteni.

Dr Jekyll and Mr Hyde.

Vierailija
8091/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden apteekkiin ostamaan puolison sydänlääkkeet. 

Vaikea niitä olis muualta ostaa. Vielä. 

Vierailija
8092/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet turhan puuhakas. Pelkkä viestisi lukeminen uuvuttaa muut.

Vierailija
8093/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut. Saankohan potkut tylsien palstalta, senkin uhalla menin rakastumaan. 

Maltillinen rakastuminen sallitaan, ettei tylsät kuole sukupuuttoon. Mikään hehkuttelu ja lepertely ei tule kyseeseen. Oletamme luonnollisesti, että kohdekin on tylsä.

Vierailija
8094/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut tuommoisesta saskatonista kuullutkaan. Tuleeko marjoja? Minä kasvatan mökillä pensasmustikoita. Kaiken kaikkiaan on tullut kymmenkunta marjaa. Liian kuivaa varmaan.

Sopiva sato. Tehoviljely on pahasta. Jos jatkossa pakastat ja syöt yhden kuukaudessa, sato piisaa melkein vuodeksi.

Vierailija
8095/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maltillinen rakastuminen sallitaan, ettei tylsät kuole sukupuuttoon. Mikään hehkuttelu ja lepertely ei tule kyseeseen. Oletamme luonnollisesti, että kohdekin on tylsä.

Kaksi tylsää kun löytää toisensa, luvassa on pelkkää tylsyyttä. Kuulostaa oikein sopivalta.

Vierailija
8096/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en tiiä onko mulla rahkeita toteuttaa mun haave. Niin olenko nössö jos en toteuta, vai olenko vain järkevä, kun olen varovainen? 

Ei haaveita kannata toteuttaa. Jos toteuttaa, ei jää haaveiltavaa.

Vierailija
8097/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polven särky voi valvottaa koko yön. Jos otan särkylääkkeen, polvi ei särje, mutta närästys valvottaa koko yön.

Vierailija
8098/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään vessapaperia.

Vierailija
8099/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
8100/8122 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Ostin Samppanjapullon  vapuksi.

en tosin Suomesta.

Skumppakuulia tokmannista vapuksi etten vallan riehaantuisi juhlimaan vappua.