Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8122)
Vierailija kirjoitti:
Taustalla laulaa Katie Melua. Onkohan hänen laulunsa jonkun mielestä melua?
Mä en osaa laulaa niin kauniisti kuin Katie. Haluaisin kyllä. Mutta kaikkea ei voi saada. Lauluääntäkään.
Mun tekis mieli vaa lipua pois täst todellisuudest. Taidan mennä nukkumaa. Onhan siin hetkeks toises maailmas.
Ruokapöydän ympärillä olevat tuolit eivät ole järjestyksessä, vaan lähes jokainen sojottaa omaan suuntaansa.
Taivuttelen nilkkojani hitaasti koukkuun ja suoraksi. Toistan niin monta kertaa kuin viitsin ja sitten lopetan.
Kävin just saunassa ja nyt istun sohvalla kylpytakki päällä ja juon smoothieta. Smoothieen laitoin ananasta, persikkaa, mustikkaa ja mansikkaa sekä pikku lorauksen itse tehtyä mustaherukkamehutiivistettä.
Piikkipallolla hieroin kinttujani. Ai että sattui. Ihan kuin olisin ollu vähän jumissa.
Mulla on useita lapsia. He kaikki ovat jo aikuisia. Jaksoin sen minkä tarvitsi, nyt ei enää tarvitse jaksaa. T. Väsynyt
Meillä on valkoiset kattopaneelit koko talossa. Katto on 2,6 - 3,6 m korkeudessa.
Olisin halunnut pienenä, että minusta tulisi kultaseppä tai kukkakauppias. Ei tullut kumpikaan.
Mulla on silmälasit, joiden vahvuudet ovat - 2,5 ja - 3,5. Ihan eriparisilmät siis.
Pala kakkua menisi nyt makean nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on eripariset jalat.
Kaikilla on. Erikokoiset.
Vierailija kirjoitti:
En saanut eilenkään Eurojackpotista voittoa.
En minäkään, mutta Vikinglotosta olin voittanut hieman yli neljä euroa.
Välillä sitä toivoo olevan yhtä rohkea kuin reitevä mies tiukoissa urheilutrikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä toivoo olevan yhtä rohkea kuin reitevä mies tiukoissa urheilutrikoissa.
Mitä rohkeaa siinä on?
Olivia ja Eino olivat suosituimmat etunimet vauvoilla viime.vuonna.