Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (8122)

Vierailija
7981/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärppäisiköhän se lotto sitten, kun ei kerran eurojaska! 

Vierailija
7982/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä toivoo olevan yhtä rohkea kuin reitevä mies tiukoissa urheilutrikoissa. 

Mitä rohkeaa siinä on? 

Koska se on kaunista ja rohkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
7984/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi usein sanotaan että tyytykää alhaisiin oloihin. Mun mielestä jokainen saa elää just sen näköistä elämää kuin haluaa ja voi. On tässä elämässä nimittäin ihan tarpeeksi asioita, joihin pitää tyytyä, kuten terveys (sairauksia ei voi valita), perhe (ei voi valita), lahjakkuudet (ei voi valita)...

Vierailija
7985/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä toivoo olevan yhtä rohkea kuin reitevä mies tiukoissa urheilutrikoissa. 

Mitä rohkeaa siinä on? 

Koska se on kaunista ja rohkeaa.

Aijaa. Kiitos tiedosta, en ole ennen ymmärtänytkään ajatella asiaa tältä kantilta. 

Vierailija
7986/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuiset lapset (25-32 v) haluais yhä, että tuen heitä taloudellisesti, vaikka hekin ovat jo töissä. Oma vika. Ovat varmaan tottuneet, että äiti antaa omastaan lasten eteen kaiken. Pitää varmaan ruveta pitämään terveitä rajoja. 

Vierailija
7987/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää vietävästi. Sänkyyn mars! 

Vierailija
7988/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että mun ihon alta löytyi pitkiä matoja/lieroja, joita sitten inhon vallassa vetelin ihosta irti. Aina kun sai yhden pois, löytyi eri kohdasta uusi. Ja nekin, jotka oli nypitty pois, oli tosi aktiivisia ja yritti luikerrella takaisin. Onneksi heräsin. 

Vierailija
7989/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme elokuvaa Idän pikajunan arvoitus. Muuten kiva, mutta vähän vaikea tunnistaa Hercule Poirotia entiseksi, kun on aivan erinäköinen näyttelijä. Viiksetkin ovat erilaiset.

Vierailija
7990/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mänen nyt nukkumaan eukon viereen.  

Vierailija
7991/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista. Voisinkohan antaa jotain niistä edes väliaikaisesti jonkun muun - vahvemman -  kannettavaksi? 

Minä myös. Miehellä syöpä. Tuntuu raskaalta tässä vieressäkin.

Vierailija
7992/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta, että mun ihon alta löytyi pitkiä matoja/lieroja, joita sitten inhon vallassa vetelin ihosta irti. Aina kun sai yhden pois, löytyi eri kohdasta uusi. Ja nekin, jotka oli nypitty pois, oli tosi aktiivisia ja yritti luikerrella takaisin. Onneksi heräsin. 

Huh! Olipa varmaan kamalaa. Herätessä tuli huojennus ehkä?

Vierailija
7993/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut pienenä, että minusta tulisi kultaseppä tai kukkakauppias. Ei tullut kumpikaan. 

Kivat ammatit! Kukkakauppiailla ei varmaan mene nykyään oikein hyvin, kun marketit myyvät kukkia halvemmalla. Lisäksi hautajaiskukkiakaan ei enää osteta. Usein omaisten toivomuksena on vain yksi ruusu tai sitten pidetään vain pieni siunaustilaisuus ja tuhkat heitetään mereen tai mökille.

Vierailija
7994/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa iloisia, jos elämänne on tasaisen tylsää.

Hyvää yötä! Ei matounia toivon mukaan. Jotain tylsempää tavallisuutta.

Vierailija
7995/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli on kaatanut puita täällä. Onneksi ei meidän pihasta.

Vierailija
7996/8122 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa iloisia, jos elämänne on tasaisen tylsää.

Hyvää yötä! Ei matounia toivon mukaan. Jotain tylsempää tavallisuutta.

Hyvää yötä, minä näin viime viikolla unta sinikantisista vihkoista, lähetän sen unen sinulle!

Vierailija
7997/8122 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että jouduin ajamaan autolla tosi jyrkkää ja huonossa kunnossa olevaa tietä alaspäin. Soitin miehelleni, joka kuoli muutama vuosi sitten, onko muuta reittiä alas. Hän opasti toisen tien, ja kohta olin turvallisesti alhaalla. 

Vierailija
7998/8122 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomme elokuvaa Idän pikajunan arvoitus. Muuten kiva, mutta vähän vaikea tunnistaa Hercule Poirotia entiseksi, kun on aivan erinäköinen näyttelijä. Viiksetkin ovat erilaiset.

Oli jännä. Poirot outo, mutta tottuihan siihen vähän.

Vierailija
7999/8122 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että jouduin ajamaan autolla tosi jyrkkää ja huonossa kunnossa olevaa tietä alaspäin. Soitin miehelleni, joka kuoli muutama vuosi sitten, onko muuta reittiä alas. Hän opasti toisen tien, ja kohta olin turvallisesti alhaalla. 

Lohdullinen uni. Minäkin näen usein unia tuonilmaisiin siirtyneistä.

Vierailija
8000/8122 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamutuimaan kauhea haloo nousi, kun tyttö huomasi koiran paskantaneen keskelle olohuonetta, koira lensi kaaressa pihalle. Väärä hälytys, pötkö olikin koiran ulkoa tuoma musta puupalanen. Siellä se koira terassilla ihmettelee, että mitä äsken oikein tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi