Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8124)
Mun äiti on kasikymppinen. Äreä kuin mikä, ja mikään ei ikinä ole hyvin. Ei suostu lähtemään muistitestiin, vaikka kaikesta näkee, että pulmaa on. Tuo äreyskin on yksi tyypillinen oire. Mutta mitenkäs viet "aikuisen, täysivaltaisen ihmisen vasten tahtoa" mihinkään. Huokaus.
Mä kävin tänään ruokakaupassa. Ostokseni maksoivat 154,70 €.
Paikallisilla alkuasukkailla on tapana ajaa mutkaista kylätietämme yli 80 km/h vauhtia. Välillä hirvittää, mutta pitää kuulemma yrittää sopeutua.
Rantasaunaan ei tee mieli nyt mennä, kun räntää tulee taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa nuoruusaikaiselle ystävälleni kirjeen, mutta en yhtään tiedä, mitä kirjoittaisin. Dilemma.
Minä kerran kirjoitin kirjeen ja lähetin ja sitten soitin perään, että onko saapunut. Sen ukko vastasi, siitä oli tullu exä ja mun nuoruuden ystävä muuttanut. En muistanut kysyä, oliko se lähettänyt kirjeen uuteen osoitteeseen. Vastausta olen odottanut nyt 30 vuotta, ihan turhaan kirjoitin.
En saanut eilenkään Eurojackpotista voittoa.
Sain käveltyä kuivin nahoin pienen lenkin. Sen jälkeen syötyä kalasoppaa ja nyt tässä vähän itkeskelen.
Mukava lukea tätä palstaa. Kiitos.
Hitto kun väsyttää koko ajan. Joskus olis ihan kohtuullista, että olis edes ok olo.
Vierailija kirjoitti:
Sain käveltyä kuivin nahoin pienen lenkin. Sen jälkeen syötyä kalasoppaa ja nyt tässä vähän itkeskelen.
Mukava lukea tätä palstaa. Kiitos.
Tervetuloa itkijänaisten ryhmään. Me olemme sitä mieltä, että itku on hyvästä. Meillä on ihan oma ohjelmistokin.
Kävin nepalilaisessa ravintolassa syömässä. Ruoka oli ihan syötävää. Saatan mennä joskus toistekin, varmaan 15 vuoden sisällä.
Kuivakukat sopivat mulle hyvin. En pysty tappamaan niitä veden puutteeseen tai liikakasteluun.
Maistelen kermalikööriä ja istun sohvalla. Taustalla soi svingi.
Meillä on 60-tuumainen telkkari, jota kattelen parhaillaan. Se on kiinnitetty seinään sitä varten tarkoitetuilla telineillä.
Mulla on Suomen muotoinen pöytä. Laulelenkin usein "Suomen muotoisen pöydän alla" nimistä laulua.
Kukahan veisi roskat? Kukahan olis niin fiksu ja kiva?
Hieroin just mun ukon jalkapohjia. Olivat aika tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tässä elämässä vain jokaisen pitää omat roskansa viemän. Valitettavasti on maailmanjärjestys niin.
Taustalla laulaa Katie Melua. Onkohan hänen laulunsa jonkun mielestä melua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tässä elämässä vain jokaisen pitää omat roskansa viemän. Valitettavasti on maailmanjärjestys niin.
Roskakuskit vie sitten niitten fiksujen ja kivojen roskat kaatiksille.
Olen 50+ muori. Ärsyttää olla vaihdevuosien runtelema. Vuotaa milloin vuotaa, mielialat menee minne menee, unet tulee ja menee, lämmön säätelyä ei ole olemassakaan, ja tuntuu että olen vanhentunut parissa vuodessa ihmisen iän.