Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8124)
Vierailija kirjoitti:
Tilasin netistä erään pienen kosmetiikkaputelin suomalaisesta yrityksestä. Olen seurannut sen matkaa postin järjestelmässä. Se on tähän mennessä lajiteltu kuusi kertaa ja rekisteröity seitsemän kertaa, eikä ole vielä päässyt noutolokeroon saakka. Montakohan syyniä vielä kokee ennen loppusijoituspaikkaansa.
Saat sen sitten, kun postin byrokratia on jauhanut sen hienoksi. Jos silloinkaan.
Ei auttanut siivoaminen. Ei kukaan ostanut taloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut siivoaminen. Ei kukaan ostanut taloa.
Ei kannata varmaan enää ikinä siivota.
Soitin viulua kolmenkymmenen vuoden tauon jälkeen. Kuulosti ihan hirveältä.
Edesmennyt isäni kääntyisi haudassaan, jos tietäisi, mitä olen mennyt tekemään. Mutta en kerro hänelle enkä teille.
Järvessä oli jääkylmää vettä. Kastelin jalat pohkeeseen asti ja sitten luovutin. En ole masokisti.
Silitin pestyjä verhojani joutessani. Eipä oikeastaan tylsempää kotityötä ole keksitty. Ilmankos silitysvehkeet ovat tiukasti kaapin perällä piilossa katseilta.
Niistin nenäni. Tuli keltavihreää eritettä.
Tein smoothien ja join sen. Se oli kylmää. Minulle tuli kylmä, jonka vuoksi laitoin villapaidan päälle ja join kuumaa teetä. Sitten jossain vaiheessa minulle tuli kuuma ja otin villapaidan pois. Näiden vaiheiden välillä oli noin 15 minuuttia.
Martta-tätini on sairaalassa tutkimuksissa.
Laitoin saunan lämpenemään. Saunominen on yksi elämäni pienistä iloista. Ei niitä montaa ole.
Leikin tänään terapeuttia entiselle naapurilleni, joka huolissaan soitti minulle. En usko, että tällä kokemuksella ja osaamisella pääsisin terapeutiksi hyvinvointialueelle.
Queenin We Will rock you soi äsken ämyristä. Ei kyllä sovi mun fiiliksiin ja aikomuksiin.
Mä oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista. Voisinkohan antaa jotain niistä edes väliaikaisesti jonkun muun - vahvemman - kannettavaksi?
Meillä on olohuoneessa kolme erilaista kattolamppua.
Lapsenlapseni oppi sanomaan ärrän. Hän oli siitä kovin innoissaan. Ja mummolle tietysti tohkeissaan päräytteli ärriä.
Haluaisin kirjoittaa nuoruusaikaiselle ystävälleni kirjeen, mutta en yhtään tiedä, mitä kirjoittaisin. Dilemma.
Katsellaan sohvan pohjalla eilistä Voicea nyt kun ei eilen ehditty.