Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8122)
Liito-oravat on täällä näemmä kielletty aihe. Ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa iloisia, jos elämänne on tasaisen tylsää.
Hyvää yötä! Ei matounia toivon mukaan. Jotain tylsempää tavallisuutta.
Hyvää yötä, minä näin viime viikolla unta sinikantisista vihkoista, lähetän sen unen sinulle!
Kiitos. Ei tullut sinikantiset uniin, mutta pelasin jalkapalloa, ja tein maaleja. Huomattavasti kivempi kuin madot.
Minä kirjoitan teille kun taas toiset mokomat ottavat päähän. Mikä pakottaa naapurit olemaan yltiösosiaalisia, ja niiiiin toivottoman pitkään yltiöpositiivisesti naureskellen kertomaan omia ja kylän juttuja. Luulevatko ne tosiaan, että jotakuta kiinnostaa? Antaisivat olla rauhassa, mutta ei. Heti kun nenän näyttää oven ulkopuolelle, positiivisuus-sosiaalisuus-hyökkäys alkaa.
Lintujen sirkutusta ja lentelyä olen seurannut aikani kuluksi. Meneehän se aika tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan veisi roskat? Kukahan olis niin fiksu ja kiva?
Sama ongelma - ei jaksa ei jaksa, rappuja on ja ikääkin on .
Pörssisähkön käyttäjät, nyt heti rahamyllyt päälle. Auton lataus, pyykkikone, tiskikone, sauna, imuroidakin voisi ja leipoa, jos jaksaa. Sähkön hinta on nyt negatiivinen.
Ja aurinkopaneelien omistajat. Paneelit pois päältä, ettette joudu maksamaan sähköntuotannosta. Iltaviiteen asti negatiivinen hinta.
Horoskooppini ei tiennyt tästä mitään.
Päivän liikuntaosuus: katson kakkoselta pesäpalloa
Vierailija kirjoitti:
Päivän liikuntaosuus: katson kakkoselta pesäpalloa
Voi sanoa harrastavansa liikuntaa.
Kerään käpyjä pensaiden alle kuorikatteeksi. Ostin eilen puhdasta kanankakkaa lannoitteeksi. Puutarhan kasvit tuntuvat selvinneen hyvin talvesta lukuun ottamatta kaukasian pihtaa, jota ei olisi saanut lainkaan istuttaa Suomen oloihin. En ole vieläkään nähnyt yhtään sitruunaperhosta, joten jännitystä piisaa loppukevääksi.
Tuuli siellä leikkisästi ulkona kolistelee parvekelaseja. No, kolistelkoot. En nyt jaksa leikkiä.
Pilvet liikkuvat hurjaa vauhtia.
Tuntuu siltä, että sohvasta meinaa saada lorvikatarrin. Pitää pieraista sohvaan ja nousta ylös. Laittaa haisemaan nyt.
Eiku nyt.
Nytpä.
Pesin käsin miehen villasukat. Nyt kädet haisee lampaalta.
Meillä sataa rakeita. Rapisee liian reippaasti.
Tuuli kaatanut taas puita lenkkipolun tuntumaan. Edellisen myrskyn tuotokset vielä siellä pötköllään.
Edesmennyt mieheni on opastanut minua muutamassa asiassa, joita pähkäilin yötä päivää tietämättä mitä teen. Kaksi kertaa yhtäkkiä olin vain kuulevinani hänen äänensä, joka antoi parilla sanalla vinkin, ja se oli siinä. Ja pari kertaa joku tuttava on soittanut juuri kun olen tuskaillut kyseisen asian kanssa, enkä ole asiaa edes ottanut esille, kun tämä soittaja on ehdottanut asiaan liittyvää toimenpidettä.