Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7860)
Tänään on ollu ihan paska päivä. Hommia tauotta ja nyt oon ihan poikki. Jos oisin viinaan menevä, niin nyt varmaan korkki aukeais. Mutta kun en oo, täytyy keksii jotain muuta.
Pesin lattiat. Vieläkin tahmeat. Pesen uudestaan jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä.
Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.
Mikä ihme on räystäspiru?
Ne on semmoisia rumia patsaita vanhoissa kivikirkoissa Keski-Euroopassa. Kurkkivat seinästä alhaalla kulkevia ihmisiä. Mitähän ne veistäjät ovat ajatelleet niitä tehdessään?
"Paholainen vaanii joka nurkan takana.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä.
Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.
Mikä ihme on räystäspiru?
Ne on semmoisia rumia patsaita vanhoissa kivikirkoissa Keski-Euroopassa. Kurkkivat seinästä alhaalla kulkevia ihmisiä. Mitähän ne veistäjät ovat ajatelleet niitä tehdessään?
"Paholainen vaanii joka nurkan takana.."
Ne on gargoileja. Näyttää hienolta kun sadevesi syöksyy niitten kidasta.
Haluaisin puutarhatontun. Sellaisen, joka tekisi kaikki matalat ja pienet työt. Esimerkiksi ryömisi kissanluukusta mökin alle siivoamaan myyränpesät pois.
Mulle riittää tonttujen osalta ihan oma itseni. Minussakin on jo kestämistä, joten ei tartte lisätonttuja saati piruja seinille tai räystäille möllöttämään.
Olen yökylässä. Nukun ilmeisesti lattialle asetetulla patjalla.
Tylsien osasto onkin hyvä idea. Päihittää mennen tullen kaikki psykiatrian osastot hyvinvointialueellamme.
Lapsena tein sellaisen söpön pehmoapinan kässän tunnilla. Harmi, ettei se ole enää minulla.
Aion olla huomenna ahkera. Ja huomenna lupaan että olen taas huomenna ahkera.
Katselin itseäni peilistä ja huomasin, että ryppyjä onkin enemmän kuin arvelin. Samoin harmaita hiuksia. Alamäki ei ole pelkästään alkanut, vaan se on jo kovassa vauhdissa.
Kirjoittelin tänään lyijykynällä pitkästä aikaa. Tuli vähän nostalginen fiilis.
Tuolla ulkoa hurisee joku härveli. Ei kai kukaan naapuri tähän aikaan illalla ala tekemään jotain hurinahommia!
Tänään ihmisen puolikas on huomenna Leijonakuningas.
(Ellinoora)
Onneksi on jo ilta. Ei enää jaksaiskaan tehhä mitään.
Mun vanhemmat opetti, että kaikista tärkein asia lapselle on kunnioittaa isäänsä ja äitiänsä. Harmillista vain, että silmittömän väkivallan alla kunnioituksen sijaan tuli pelko, viha ja häpeä sekä halu itse toimia täysin eri tavalla. Joten olen epäonnistunut lapsen tärkeimmässä tehtävässä totaalisesti.
Hohhoijaa. Miten tämä aika meneekin niin nopeasti, ettei itse tahdo pysyä perässä! Jospa seuraavassa elämässä syntyisin Usain Boltiksi, niin olisikohan silloin jotain mahdollisuuksia?
Ollaan osastolla hoidossa. Tylsien osastolla.