Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13425)
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on. Joka päivä. Vain jotain valopilkkuja on silloin tällöin.
Kyllä ne sammuu, luota siihen.
Päivän horoskooppi sanoo: "Monet asiat näyttävät illalla aivan toiselta kuin aamulla".
Tarvitseeko tuon tietämiseen horoskooppia? Monet asiat nöyttävät aamullakin aivan toiselta kuin edellisenä iltana.
Oih. Tunnustan, olen feikkitylsä: en tykkää kaalilaatikosta, pelakuista kyllä. Olen siis puolitylsä, saanko kuitenkin olla täällä? Pliis.
Huomasin vasta tänään aloitustekstin :(
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa pienkonebensaa. Kaksitahti.
Se on usein Tokmannilla tarjouksessa. Mulla on 35 litraa ostettuna, 7 kanisteria. Riittää loppuelämäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Oih. Tunnustan, olen feikkitylsä: en tykkää kaalilaatikosta, pelakuista kyllä. Olen siis puolitylsä, saanko kuitenkin olla täällä? Pliis.
Huomasin vasta tänään aloitustekstin :(
Aloitusteksti on surkean piian laatima, älä siitä välitä. Kunhan osaat olla tylsä, muuta ei vaadita.
Täällä ei hyvällä haukkumisia katsella, siivoa kynäsi tai pysy pois. Et ole tylsä, vaan tyhmä. Ja ilkeä! Semmoisia ei tykätä hyysätä.
Maha täynnä ja kohta päiväunet. Kelpo suunnitelma on tämä.
Ostin pussillisen kahvikukkamultaa, se haisee juhlamokalle. Keittäisinkö siitä plöröt?
Taas pötkötän sängyllä, välillä silmäluomia lepuutellen.
Kova pissahätäkin on, kohta pitänee toimertua vessaan ettei tuu siivoushommia.
Porilainen verbi tuo toimertua. Oli minusta outo sana ensi alkuun.
Ja keskustelun lopuksi sanotaan aina: "Juu, ei mittää, hei sit!".
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei hyvällä haukkumisia katsella, siivoa kynäsi tai pysy pois. Et ole tylsä, vaan tyhmä. Ja ilkeä! Semmoisia ei tykätä hyysätä.
Aivan liian tunnepitoista tylsien ketjuin.
Fasaani huutaa taas aamuöisin ikkunani alla.
Kuulin tänä keväänä 1. kerran peipon laulua. Näin myös 1. keltavuokon. Tein kohopenkin puutarhaan. Paistoin ahvenia ja söin ne. Loppuillan katson vain ulos ikkunasta ja mietin, mitä perennoja laitan kohopenkkiin.
Unohdin, että tänään on lukupiiri, ja laitoin pesukoneen päälle. Se lopettaa juuri niihin aikoihin, kun lukupiiri aloittaa! Mitä tehdä! Lykkäänkö pyykkien ripustamista, vai ripustanko kaikkien nähden?
Vierailija kirjoitti:
Unohdin, että tänään on lukupiiri, ja laitoin pesukoneen päälle. Se lopettaa juuri niihin aikoihin, kun lukupiiri aloittaa! Mitä tehdä! Lykkäänkö pyykkien ripustamista, vai ripustanko kaikkien nähden?
Yhdessä ripustatte ja juttelette kirjasta samalla. Tylsä pitää jakaa kaikille tasan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, millaista pyykkiä sinulla on. Jos on nättejä pieniä mekkoja ja nimettömiä, nin voit niitä ripustella ja vähän venytellä somasti samalla. Tai sitten jotain laadukkaita merkkilakanoita yms. Minun alushousuni ovat virttyneitä ja joissain on pieni reikäkin. Sukat ovat parsittuja. Joten mää en ripustelis niitä lukupiirin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä vilkas ketju. Jos noin eläväinen sana sallitaan.
Käyn vauva fi:ssä ainoastaan täällä tylsien osastolla. Muut osastot niin tylsiä etten viitsi käydä.
Ollaan osastolla hoidossa. Tylsien osastolla.
Jos voisi antaa kaksi yläpeukkua, antaisin ne tälle kommentille. Tylsien osastohoito on juuri tarpeellista.
Oikea tylsä olisi ikionnellinen "surkea piika" -arvonimestä! Taidat olla räväkkä?
Mitenkä tämä ketju on hiljentynyt perjantai-iltana? Onko kaikki menneet lukupiireihin eivätkä ehdi palstalle?
Auringon nousun ja laskun välinen aika on tänään 15 tuntia 22 minuuttia Helsingissa, Oulussa 16 tuntia 15 minuuttia.