Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä mitä ystäväsi PUOLISO on sanonut sinulle?

Vierailija
05.11.2023 |

Typerä juttu joka on loukannut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut, mutta kouraisi bileissä keittiössä kun oma puolisi oli olkkarissa

Vierailija
2/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeilemätön flirtti. Oksu meinas tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on tiukempi."

Vierailija
4/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kolmatta kertaa meidän juhlissa vieraana, ja tokaisi että ei viitsitä tulla sinne teidän mökille, kun sinne on niin pitkä matka (2,5h)

Jäin sanattomaksi. Ukko joka ei ole kertaakaan kutsunut kotiinsa, vaikka matka on lyhyt (vain 1h).

Ajattelin jälkeenpäin että jos vastakutsua ei tule ennen joulua meille päin hänen toimestaan, niin hänellä ei ole koskaan enää asiaa meidän juhliimme, kotiin eikä sinne kaukaiselle mökille. 

Mikä moukka

Vierailija
5/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon

Vierailija
6/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sun kortilla käsilaukun. 

Vierailija
7/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin esitellä mieheni kavereita, kaverini miehelle miehellealoin sanomaan nimeä ja työtä, niin huusi päälle että ei kiinnosta/ ei jaksa (ei halua tutustua) Luoja mikä juntti. Miksi ihmeessä hän tuppautuu meille sitten..?

Vierailija
8/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä muka oo tarpeeks kiihottava?

Vierailija
9/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän vaimo nousi tuolille seisomaan jotta pystyi kastelemaan kukkia ja sanoi mulle : Pidä musta kiinni.

Vierailija
10/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin esitellä mieheni kavereita, kaverini miehelle miehellealoin sanomaan nimeä ja työtä, niin huusi päälle että ei kiinnosta/ ei jaksa (ei halua tutustua) Luoja mikä juntti. Miksi ihmeessä hän tuppautuu meille sitten..?

Itseään parempana pitävä narsisti selvästi

Vierailija
11/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos en olisi Katjan kanssa, olisin sun kanssa."

Vierailija
12/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei hänen entinen vaimonsa näin aikaisin saanut epiduraalia vaikka pyysi.

Vierailija
13/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään parempana pitävä narsisti selvästi

Hänellä on selvästi terminaalivaiheen psykosomaattinen parasetamoni.

t. duunari

Vierailija
14/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks **tussa menit kertomaan sille?!

Kun olin kertonut ystävälleni nähneeni hänen puolisonsa kaulailemassa ja suuteloimassa jonkun kolmannen osapuolen kanssa festareilla. Pölvästi.

Vierailija
15/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni oli kuollut, enkä ollut kertonut siitä vielä ystävilleni. Halusin kertoa heille kasvokkain rauhallisessa tilanteessa, koska asia oli minulle herkkä. Oma puolisoni möläytti asian vahingossa kaverilleen, joka oli ystäväni puoliso, mutta vannotti olemaan kertomatta ystävälleni, koska tiesi, että haluan kertoa asiasta itse. Seuraavana päivänä sain ystävältäni osaaottoviestin, vaikken ollut vielä kertonut asiasta. Raivosin asiasta puolisolleni, että hänen idioottikaverinsa ei ollut osannut pitää suutaan kiinni lupauksesta huolimatta, ja puolisoni taas puhui kaverilleen asiasta. Tämä kaveri pahoitteli puolisolleni, että hänelle tuli asiasta paskaa niskaan, mutta ei sanallakaan lähettänyt pahoitteluja minulle tai esittänyt sellaisia henkilökohtaisesti.

Vierailija
16/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien puolisot ovat fiksuja eivätkä ole sanoneen mitään ikävää kuin ehkä ennen parisuhteitaan. Yhden kaverin puoliso ei ole myöskään sanonut mitään mutta katsoo minua aina syvän inhon ja vastenmielisyyden, lähes kuvotuksen ilmein. Ei tarvitse ihailla mutta voisi olla neutraali. Omaa vaimoaan hän katsoo palvoen. En ole kaunotar vaan tavallinen keski-ikäinen nainen. Hän ei luultavasti ole tietoinen ilmeistään. Ikävää mutta minkäs sille voi, hyvä, että tykkää vaimonsa ulkonäöstä. Mieluummin näin päin. 

Vierailija
17/17 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävien puolisot ovat fiksuja eivätkä ole sanoneen mitään ikävää kuin ehkä ennen parisuhteitaan. Yhden kaverin puoliso ei ole myöskään sanonut mitään mutta katsoo minua aina syvän inhon ja vastenmielisyyden, lähes kuvotuksen ilmein. Ei tarvitse ihailla mutta voisi olla neutraali. Omaa vaimoaan hän katsoo palvoen. En ole kaunotar vaan tavallinen keski-ikäinen nainen. Hän ei luultavasti ole tietoinen ilmeistään. Ikävää mutta minkäs sille voi, hyvä, että tykkää vaimonsa ulkonäöstä. Mieluummin näin päin. 

Uskon sinua, ja annoin alapeukun tälle tollolle miehelle.