Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (7860)

Vierailija
7801/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hernekeittoa, omatekoista, maaliskuussa tehtyä. Otin pakasteesta ja lämmitin. 

Vierailija
7802/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö raakaa perunaa, tulee matoja

mahaan, sanottiin mulle lapsena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7803/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat istutettu, kahdessa ämpärissä neljä perunaa. 

Vierailija
7804/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oli rotanloukku viritettynä, jos oikein muistan. Olen tässä odotellut tietoa, onko rotta siihen mennyt.

Vierailija
7805/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin sanottiin: "Kahvia saa kotonakin!" Se tarkoitti, että ei kannattanut mennä kahvilaan turhaan istuskelemaan ja tuhlaamaan markkoja sekä pennejä. Kahvi on nykyään kahvilassa kallista, jos ottaa jonkin pullan myös, lasku aiheuttaa jo huimausta. Toisaalta eläkeläisten pitäisi kuluttaa ja siten voimistaa Ma-ran kahvilayrittäjiä suurtyöttömyyden ja laman aikana...

Minä olen kyllä niin tylsä, että keitän kahvit kotona - ja tuen ennemmin kalastajia ostamalla kalaa sen sijaan, että onkisin itse. Onkiminen kyllä olisi jumperin tylsä ajanviettotapa. 

Vierailija
7806/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain oli rotanloukku viritettynä, jos oikein muistan. Olen tässä odotellut tietoa, onko rotta siihen mennyt.

Ei ole käynyt ollenkaan valvontakameran kuvassa. Kettu kävi. Söiköhän sen rotan?

Vierailija
7807/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ohjeita ja varoituksia teille annettiin lapsena? Onko niistä ollut hyötyä elämässä?

Isä opetti kulkemaan metsässä niin, ettei eksy. On ollut hyötyä.

Vierailija
7808/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käynyt ollenkaan valvontakameran kuvassa. Kettu kävi. Söiköhän sen rotan?

Se olisi oikea luonnon kiertokulku. Jonkin perässä se kettu pihaan on tullut.

Ketut on muuten kauniita eläimiä, ei yhtään harmaahiirulaisia.

Vierailija
7809/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö teki mulle tänään vohveleita. Söin niitä kaksi. 

Vierailija
7810/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin. En siivoa enää. 

Vierailija
7811/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyn jälkeen pitäisi siivota piha joku päivä risuista ja roskista. Kyllä tuli paljon roskaa, kuivia lehtiä, oksia, käpyjä ja yksi laho kuusenlatvakin, pihamaata kaunistamaan. 

Vierailija
7812/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa pienkonebensaa. Kaksitahti. 

Vierailija
7813/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että selkään särkee. Tuntuu että siellä olisi sadan kilon paino. Huonossa asennossa tein hommia pitkään olosuhteiden pakosta, niin tässä on sitten tulos. 

Vierailija
7814/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsien ketju on ainoa missä käyn lukemassa, välillä myös kirjoittamassa. Olen lajiuskollista sorttia. 

Vierailija
7815/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä opetti, että sitte kun kasvan aikuiseksi, niin ymmärrän miksi hän toimii miten toimii. Täytän kohta 60 enkä ole vieläkään ymmärtänyt. Ilmeisesti en ole vielä aikuinen. 

Vierailija
7816/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä. 

Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.

Vierailija
7817/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti opetti, että pitää lukea pitkää matikkaa, muuten ei pärjää elämässä. 

Valitsin lyhyen matikan, kun ei oikein kiinnostanut. Mulla on korkeakoulututkinto ja yliopistotutkinto, ja olen pärjännyt elämässä ihan mukavasti. Juuri silleen kuin olen halunnutkin. 

Vierailija
7818/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä. 

Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.

Mikä ihme on räystäspiru? 

Vierailija
7819/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin lapsena, että ulospäin pitää aina näyttää siltä, että kaikki on hyvin, vaikkei olisikaan. Tästä opista pois oppiminen on ollut työlästä, mutta tarpeellista. On aivan uskomattoman vapauttavaa sanoa vaikka että "mun elämä on tylsää", jos siltä tuntuu. 

Vierailija
7820/7859 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellainen sääntö, että heti koulusta tultua piti tehdä läksyt. Jos kokeesta tuli 9, kyseltiin miksi ei tullut 10. Jos sai 6 tai 7, sai selkäsaunan. En tiedä opinko siitä mitään hyödyllistä. Toki ansioluettelossa on pari burnoutia ja vuosien terapiajakso kroonisen suorittajuuden seurauksena.