Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7860)
Jos syö raakaa perunaa, tulee matoja
mahaan, sanottiin mulle lapsena.
Perunat istutettu, kahdessa ämpärissä neljä perunaa.
Jollain oli rotanloukku viritettynä, jos oikein muistan. Olen tässä odotellut tietoa, onko rotta siihen mennyt.
Meillä päin sanottiin: "Kahvia saa kotonakin!" Se tarkoitti, että ei kannattanut mennä kahvilaan turhaan istuskelemaan ja tuhlaamaan markkoja sekä pennejä. Kahvi on nykyään kahvilassa kallista, jos ottaa jonkin pullan myös, lasku aiheuttaa jo huimausta. Toisaalta eläkeläisten pitäisi kuluttaa ja siten voimistaa Ma-ran kahvilayrittäjiä suurtyöttömyyden ja laman aikana...
Minä olen kyllä niin tylsä, että keitän kahvit kotona - ja tuen ennemmin kalastajia ostamalla kalaa sen sijaan, että onkisin itse. Onkiminen kyllä olisi jumperin tylsä ajanviettotapa.
Vierailija kirjoitti:
Jollain oli rotanloukku viritettynä, jos oikein muistan. Olen tässä odotellut tietoa, onko rotta siihen mennyt.
Ei ole käynyt ollenkaan valvontakameran kuvassa. Kettu kävi. Söiköhän sen rotan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohjeita ja varoituksia teille annettiin lapsena? Onko niistä ollut hyötyä elämässä?
Isä opetti kulkemaan metsässä niin, ettei eksy. On ollut hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt ollenkaan valvontakameran kuvassa. Kettu kävi. Söiköhän sen rotan?
Se olisi oikea luonnon kiertokulku. Jonkin perässä se kettu pihaan on tullut.
Ketut on muuten kauniita eläimiä, ei yhtään harmaahiirulaisia.
Mun tyttö teki mulle tänään vohveleita. Söin niitä kaksi.
Myrskyn jälkeen pitäisi siivota piha joku päivä risuista ja roskista. Kyllä tuli paljon roskaa, kuivia lehtiä, oksia, käpyjä ja yksi laho kuusenlatvakin, pihamaata kaunistamaan.
Kävin ostamassa pienkonebensaa. Kaksitahti.
Ai että selkään särkee. Tuntuu että siellä olisi sadan kilon paino. Huonossa asennossa tein hommia pitkään olosuhteiden pakosta, niin tässä on sitten tulos.
Tylsien ketju on ainoa missä käyn lukemassa, välillä myös kirjoittamassa. Olen lajiuskollista sorttia.
Mun isä opetti, että sitte kun kasvan aikuiseksi, niin ymmärrän miksi hän toimii miten toimii. Täytän kohta 60 enkä ole vieläkään ymmärtänyt. Ilmeisesti en ole vielä aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä.
Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.
Mun äiti opetti, että pitää lukea pitkää matikkaa, muuten ei pärjää elämässä.
Valitsin lyhyen matikan, kun ei oikein kiinnostanut. Mulla on korkeakoulututkinto ja yliopistotutkinto, ja olen pärjännyt elämässä ihan mukavasti. Juuri silleen kuin olen halunnutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä.
Hyi olkoon! En haluaisi. Räystäs kyllä on, ilman piruja tai enkeleitä. Mökillä on kukko tuuliviirissä.
Mikä ihme on räystäspiru?
Meille opetettiin lapsena, että ulospäin pitää aina näyttää siltä, että kaikki on hyvin, vaikkei olisikaan. Tästä opista pois oppiminen on ollut työlästä, mutta tarpeellista. On aivan uskomattoman vapauttavaa sanoa vaikka että "mun elämä on tylsää", jos siltä tuntuu.
Meillä oli sellainen sääntö, että heti koulusta tultua piti tehdä läksyt. Jos kokeesta tuli 9, kyseltiin miksi ei tullut 10. Jos sai 6 tai 7, sai selkäsaunan. En tiedä opinko siitä mitään hyödyllistä. Toki ansioluettelossa on pari burnoutia ja vuosien terapiajakso kroonisen suorittajuuden seurauksena.
Syön hernekeittoa, omatekoista, maaliskuussa tehtyä. Otin pakasteesta ja lämmitin.