Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7860)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leipä loppu. Ei ollut edes pakastimessa.
Sama. Pari palaa oli, mut paksussa homeessa. Oppisinko uimaan, jos söisin ne? Näin ennen lapsia opetettiin. :(
Meille sanottiin, että saa kauniin lauluäänen homeesta. Mä sai astman homekoulusta. Olisin ottanut se lauluäänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustarastaasta on tullut uusi ystäväni. Vien sille joka aamu ruokaa.
Mitäpä se mustarastas syö?
Rouhittuja maapähkinöitä ja auringonkukansiemeniä olen sille antanut.
onko kevät, huomasin just että lumet sulaneet täältä Helsingistä
On tylsää, ikävää ja surkeaa, että veljeni, joka makaa hoitokodin sängyssä ja pääsee ylös vain autettuna joutuu hallituksen säästötoimien maksumieheksi. Häneltä on helppo napata - hän kykenee korkeintaan puhumaan ei tai joo. Hän ei lähde mielenosoituksiin eduskuntatalon eteen - hallitus on uhrit valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa lintulaudan alla kulkee rotta. Vie siemenet terassin alle. Onkohan siellä rotanpoikaset?
Vierailija kirjoitti:
On tylsää, ikävää ja surkeaa, että veljeni, joka makaa hoitokodin sängyssä ja pääsee ylös vain autettuna joutuu hallituksen säästötoimien maksumieheksi. Häneltä on helppo napata - hän kykenee korkeintaan puhumaan ei tai joo. Hän ei lähde mielenosoituksiin eduskuntatalon eteen - hallitus on uhrit valinnut.
Millä maksaa? Eikö hoitokoti ota joka tapauksessa kaiken, sai enemmän tai vähemmän eläkettä tms.? Jokin pieni rahasumma saa jäädä eläkkestä itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pari palaa oli, mut paksussa homeessa. Oppisinko uimaan, jos söisin ne? Näin ennen lapsia opetettiin. :(
Meitä varoitettiin, ettei heti syönnin jälkeen saanut mennä uimaan ollenkaan, söi sitten hometta tai ei. Nääs kaikki veri meni silloin mahaan ja jalkoihin voi tulla kramppi.
Mitä ohjeita ja varoituksia teille annettiin lapsena? Onko niistä ollut hyötyä elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa lintulaudan alla kulkee rotta. Vie siemenet terassin alle. Onkohan siellä rotanpoikaset?
En usko, että rotille jää mitään. Linnulla on hyvä ruokahalu.
Leikkikaverit kertoivat, että jos ilmeilee ja irvistelee jollekulle ja sitten tulee tuuli, naama voi jäädä semmoiseksi.
En ole irvistellyt kenellekään eli hyötyä on ollut tästä varoituksesta.
En jaksanut mennä tänään töihin, jäin kotiin nukkumaan. Eilen vein roskat ja kävin kaupassa, ei taaskaan onnea naisten kanssa. Kukaan ei tarjoutunut.
Haluaisin räystäspirun muttei ole räystästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille sanottiin, että saa kauniin lauluäänen homeesta. Mä sai astman homekoulusta. Olisin ottanut se lauluäänen.
Muistan kanssa kun mummo sanoi saman. Söin silloin homejuustoa.
Enkä ole lauluääntä saanut n.60 vuoden jälkeenkään vaikka homejuustoa syön edelleen.Lisäys edelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohjeita ja varoituksia teille annettiin lapsena? Onko niistä ollut hyötyä elämässä?
ei saa mennä kaivoon kurkkimaan tai näkki vie. En ole hyötynyt mitään siitä. Tai ehkä sen etten tippunut kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
ei saa kiroilla tai jumala tiputtaa ison kiven päähän.No ei ole vielä tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä vilkas ketju. Jos noin eläväinen sana sallitaan.
Käyn vauva fi:ssä ainoastaan täällä tylsien osastolla. Muut osastot niin tylsiä etten viitsi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinnuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei saa kiroilla tai jumala tiputtaa ison kiven päähän.No ei ole vielä tippunut.
Meille sanottiin että kuuman kiven.
Tämä on kyllä vilkas ketju. Jos noin eläväinen sana sallitaan.