Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (13421)

Vierailija
7441/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri pyykit kuivumaan ja sammutin valot. Päivän kohokohta kun pääsee nukkumaan. 

Vierailija
7442/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa Vainio mainostaa näköjään älykelloa täällä vauvaalstan seassa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7443/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri yritti tunkee mulle sen vanhoja tavaroita. Aatteli varmaan, että pääsee helpommalla ettei tartteis ite kaatopaikalle roudata. No, eipä onnistunu. 

Olisit ottanut vastaan ja myynyt antiikkina. 

Vierailija
7444/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissittää taas. Höh. Miks ei oo voinu tehä kätevämpää järjestelmää tähän hommaan? 

Vierailija
7445/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen on nyt jälkihiki. 

Vierailija
7446/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa, että tässä kylässä en tunne ketään, eikä kukaan tunne minua. Joskus vaihdan jonkun kanssa muutaman sanasen päivän säästä, ja siinä se sitten onkin.

Jää turhat draamat elämättä.

Vierailija
7447/13421 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritettiin rotanpyydys. Sähköinen. Syötiksi suklaata.

Vierailija
7448/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut.  Onpa jännittävää. 

Jännittäviä päiviä etsiä mihin taas on oudon karvan  kasvattanut . Tai tapella ryppyjä vastaan. 

Mun jännittävin karva on alaleuassa. En meinaa nähä sitä itse, mutta tunnen sen hyvin. Ja sitte kun pitäis nypätä, niin eipä näy missään. Tylsää. 

hanki partahöylä niitä on naisillekkin nykyisin. Ajat säärikarvat samalla.

Tuntuu liiottelulta ostaa yhden karvan tähden moinen. 

On kai niitä useampi. En tiedä yhtään ihmistä jolle olisi kasvanut vain yksi karva.

Vierailija
7449/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine

Unohin lainata.

Vierailija
7450/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei aamu taas. Pitäiskö nousta? Näyttää aurinkoiselta, joten voisi käydä pienellä aamukävelyllä. Toisaalta tuulee kuitenkin. Täällä tuulee aina.

Vierailija
7451/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ihan varma meneekö toi pappi vai me helvettiin mut pappi rupesi homoksi. 

Onneksi se ei oo meidän asia sitä päättää! Olis varmaan aika vaikea tehtävä. 

Pyhä Pietaria käy sääli. Melkoinen valitusrumba ruuhkauttaa töitä. Kiirastuleenkin on kuukausien jonot. 

Vierailija
7452/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ihan varma meneekö toi pappi vai me helvettiin mut pappi rupesi homoksi. 

Pyhää Pietaria käy sääli. Valtava valitusrumba on ruuhkauttanut työt. Kiirastuleenkin on kuukausien jonot. 

Vierailija
7453/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin netti jumittaa, eikä viestini heti näy, joten pistin uuden. Tai jumitankohan minä? Nyt on kahtena. Siis viesti. Olenkohan hoppuhousu? Vai onko iskenyt suuruudenhulluus? Kaikki sanottavani pitää heti saada toisten tietoon? Mulla mitään sanottavaa ole.  Tätä vetäydyn pohtimaan.

Vierailija
7454/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin netti jumittaa, eikä viestini heti näy, joten pistin uuden. Tai jumitankohan minä? Nyt on kahtena. Siis viesti. Olenkohan hoppuhousu? Vai onko iskenyt suuruudenhulluus? Kaikki sanottavani pitää heti saada toisten tietoon? Mulla mitään sanottavaa ole.  Tätä vetäydyn pohtimaan.

Sama mulle kävi toisessa ketjussa. Kun ei näyttänyt lähtevän, lisäsin rivin. Sit ilmesty molemmat. Joku muu tökkii kuin minä.

Vierailija
7455/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhää Pietaria käy sääli. Valtava valitusrumba on ruuhkauttanut työt. Kiirastuleenkin on kuukausien jonot. 

Ei kai Pietari yksin päätä, kai siellä joku komitea on, joka jaettu suunnitteluryhmiin, joissa rakennetaan mietintöjä lausuntoja varten. Sitten hallintoneuvosto siirtää asiat korkeimpaan oikeuteen. Sen tähden on pitkät jonot kumpaankin suuntaan. 

Vierailija
7456/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut.  Onpa jännittävää. 

Yhdellä iäkkäällä naisopettajalla oli viikset. 

Minulla on noin neljä viiksikarvaa. Olen vanha nainen. 

Sillä opella oli kulmakarvojen joukossa myös joitain oikein pitkiä karvoja, jotka törrötti erikseen. Pelottavaa silloin.

Oliko yhtä tuuheat kuin Breshnevillä? 

Kyllä Breshnevillä oli tuuheammat.

Bresnevin kulmakarvoista oli joku vitsi mutta en muista mimmoinen. 

Vierailija
7457/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Pietari yksin päätä, kai siellä joku komitea on, joka jaettu suunnitteluryhmiin, joissa rakennetaan mietintöjä lausuntoja varten. Sitten hallintoneuvosto siirtää asiat korkeimpaan oikeuteen. Sen tähden on pitkät jonot kumpaankin suuntaan. 

Niinpä tietenkin. Mikään ei ole niin varmaa kuin kuolema, paitsi byrokratia.

Vierailija
7458/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki lensi pläsäytti ikkunaan niin että pelästyin kunnolla ennen kuin tajusin mitä tapahtui. Luulin drooniksi. Onneksi ikkuna ei rikkunut, lokin kohtalosta en tiedä. 

Vierailija
7459/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan paistaa pihviä. Pannulla. Maastopalovaroitus estää grillauksen. Avotulella. Pihkura.

Vierailija
7460/13421 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viritettiin rotanpyydys. Sähköinen. Syötiksi suklaata.

Ei käynyt rotta viime yönä. Valvontakamerasta näkyy, kun rotta kulkee meidän ovella. Liiketunnistin sytyttää valot. Siitä rotta ei piittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi