Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7447)
Ei oo totta, sama lauma mesoaa Nelosella ja MTV3:lla?
Kello on 21.51. Hyvin yhteen sointuvat numerot.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, sama lauma mesoaa Nelosella ja MTV3:lla?
Mikä lauma? Onko leijonat irti?
Tulin sänkyyn. Kohta nukun. Kun olen nukkunut tarpeeksi, herään.
Mä inhoan lokkeja. Ne rääkyy ällöttävästi, paskoo päälle ja hyökkäilee ihan hepulissa, jos vahingossa kävelee lähellä pesää. Jos mulla olis ase, niin ampuisin ne kaikki. Muuten kaikki hyvin.
Minulla on nuha. Olen pyrkinyt käyttäytymään nuhteettomasti. Joten nytkin olen karanteenissa kotona, etten vain tartuta kellekään nuhaani. Kohta niistän nenäni, jonka jälkeen pesen käteni saippualla ja vedellä. Kuivaan huolellisesti ja vaihdan käsipyyhkeen kerran päivässä.
Jehovan todistajat kävivät tänään tyttäreni ovella. Olivat niin kovin iloisia, kun tyttäreni vastasi, että Raamattu on hänelle tuttu kirja. Jostain kumman syystä eivät olleet viipyneet pidempään.
Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa.
Mä oon tyytyväinen tällaisena lähes näkymättömänä tylsänä taviksena. Näin on parasta.
Tähdet tähdet ohjelman juontaja on ärsyttävän tekopirteä sössöttäjä. Jäi katsomatta loppuun kun en enempää pystynyt.
Vähän yskittää. Eipä tässä muuta.
Oliskohan pitäny syyä jotain muuta kuin itse haluamaani roskaruokaa? Nyt mahaa vääntää.
Entä jos ei oo just nyt tekemistä näillä alueilla, niin kuinka kauan pitää odottaa että jotain tapahtuu? Milloin saa luovuttaa?
Heinät on vielä aika ruskeenharmaita.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei oo just nyt tekemistä näillä alueilla, niin kuinka kauan pitää odottaa että jotain tapahtuu? Milloin saa luovuttaa?
Mitään ei tartte jaksaa odottaa, ja luovuttaa saa ihan silloin kuin tuntuu siltä.
Mulla on harmaat petivaatteet, paitsi tyynyliina, jossa on myös vähän punaista ja valkoista.
Öitä. Mummo ja muut.