Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7450)
Mun puolesta ainakin on kiireellisesti otettava huomioon useita tekijöitä jotka vaikuttavat siihen miten käy kun on kyse toisen ihmisen satuttamisesta.
Mun mies nukkuu jo. Minäkin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta ainakin on kiireellisesti otettava huomioon useita tekijöitä jotka vaikuttavat siihen miten käy kun on kyse toisen ihmisen satuttamisesta.
Täh? En ymmärrä mistään juuri mitään, mutta en kyllä tästäkään.
Mä haluisin paistaa vielä munakkaan, mutta kun en jaksa enää. Laiskottaa jo.
Meinasin tehhä huomenna pannukakkua. Syön hillon kanssa.
Korvikset täytyy ottaa aina illalla pois korvista, kun muuten ne tuntuisi epämukavilta.
Naapuri yritti tunkee mulle sen vanhoja tavaroita. Aatteli varmaan, että pääsee helpommalla ettei tartteis ite kaatopaikalle roudata. No, eipä onnistunu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyyny hyvin?
On ihan hyvin, kiitos kysymästä. Toivottavasti sinullakin.
Sain just kaverilta Snapchatin.
Vierailija kirjoitti:
Tähdet tähdet ohjelman juontaja on ärsyttävän tekopirteä sössöttäjä. Jäi katsomatta loppuun kun en enempää pystynyt.
Kuka se on. Kysyn tässä niin ei tarvi avata ikinä telkkaria sillä kohdalla. Nyt menen nukkumaan, huomenna en muista mitä olen kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sain just kaverilta Snapchatin.
Avasin sen ja siinä oli sen naama. Eikä mitään kirjoitusta.
Luen vielä romaania Ruotsin tapahtumista 1400 -luvulla. Varmasti nukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdet tähdet ohjelman juontaja on ärsyttävän tekopirteä sössöttäjä. Jäi katsomatta loppuun kun en enempää pystynyt.
Kuka se on. Kysyn tässä niin ei tarvi avata ikinä telkkaria sillä kohdalla. Nyt menen nukkumaan, huomenna en muista mitä olen kysynyt.
En tiiä nimee. Enkä muistais vaikka olisin joskus kuullutkin.
Mä luen vauvapalstaa. Tähän on tultu.
Nyt pitää niistää räkä nenästä vähemmäksi.
Ai, minne? En huomannutkaan. Tosin en kyllä muistanut tarkkailla tilannetta.