Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7880)
Vierailija kirjoitti:
Lokki lensi pläsäytti ikkunaan niin että pelästyin kunnolla ennen kuin tajusin mitä tapahtui. Luulin drooniksi. Onneksi ikkuna ei rikkunut, lokin kohtalosta en tiedä.
Mistä tiesin että se oli lokki eikä drooni. No kun lokkeja oli viuhunut ikkunan ohi yhtenään muutaman päivän ajan. Drooneja ei ollut näkynyt aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla ihan varma meneekö toi pappi vai me helvettiin mut pappi rupesi homoksi.
Onneksi se ei oo meidän asia sitä päättää! Olis varmaan aika vaikea tehtävä.
Pyhää Pietaria käy sääli. Valtava valitusrumba on ruuhkauttanut työt. Kiirastuleenkin on kuukausien jonot.
Ei kai Pietari yksin päätä, kai siellä joku komitea on, joka jaettu suunnitteluryhmiin, joissa rakennetaan mietintöjä lausuntoja varten. Sitten hallintoneuvosto siirtää asiat korkeimpaan oikeuteen. Sen tähden on pitkät jonot kumpaankin suuntaan.
Mä luulen, että on samon kuin liikuntatunnilla: jako neljään, ykköset pääsee taivaaseen, kakkoset laitetaan takas maan päälle, kolmoset menee enkelitöihin ja neloset alas helvettiin. Sattuman kauppaa kuten syntymä ja koko elämä.
Päätä särkee tämä kaikenaikainen auringon räkitys. Tulisi edes lehdet puihin niin olisi vähän varjoa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin rivin lottoa.
Minä laitan aina 8 vakioriviä, en uskalla vähentää tai muuttaa niitä. Voitin kympin. Olen 2 euroa voitolla, oikeesti tuhansia tappiolla.
Nyt rupes harmittamaan tuo lottovoitto, ei mee pelitilin rahat tasan, jää 2 euroa yli.
Pitäiskö juoda iltakahvit. Jos en juo, koko illan väsyttää. Jos juon, koko yön valvottaa.
Kofeeniton kahvi on oiva kompromissi.
Olin Lapissa hiihtämässä. Hiihdin samaa latua ympäriinsä aina 2 krt/päivä. Aurinko paistoi. Näin porojakin. Illalla tein asuinpaikassa ristikoita ja keitin perunoita. Tulin takaisin kotiin. Keitin perunoita. Teen kotona ristikoita. En laittanut nettiin kuvia, jossa taustalla tunturit ja oma naama + joitakin splendid-lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Olin Lapissa hiihtämässä. Hiihdin samaa latua ympäriinsä aina 2 krt/päivä. Aurinko paistoi. Näin porojakin. Illalla tein asuinpaikassa ristikoita ja keitin perunoita. Tulin takaisin kotiin. Keitin perunoita. Teen kotona ristikoita. En laittanut nettiin kuvia, jossa taustalla tunturit ja oma naama + joitakin splendid-lauseita.
Keititkö Lapissa puikuloita?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei loma parane.
Vierailija kirjoitti:
Kofeeniton kahvi on oiva kompromissi.
Mulla ei ole kofeiinitonta. Pitäis lähteä ostamaan, jolloin ilta menee siihen. Jos taas en lähde, ilta menee sen jahkaamiseen, lähdenkö vai en. Onpas taas ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon väsynyt.
Väsymys on tylsyyden sisar. Väsynyt voi katsoa vähän hirvivaellusta, tehdä ristikon ja mennä nukkumaan, jos ei ole kofeenitonta kahvia. Huomenna on uusi päivä, ja ilmat ovat kylmenemässä vappua kohti, joten voi vappuna pitää tylsyyttä kotona eikä riekkua piknikeillä sun muilla. Toukokuusta on tulossa tylsä.
Pitäisköhän mennä ennustajalle, joka katsoisi korteista kohtalon? Ei uskalla, jos näkyiskin palavia rakastumisia, kirkuvia lööppejä ja Amerikan perintöjä. Ei sitä kestäisi.
Mitähän siitäkin tulisi, jos ennustaja sanoisi, että tylsä elämä sinulla edessä. Mahtaisiko asiakkaat loppua ennustajalta.
Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa.
Kyllähän tylsien sellaisesta ennustuksesta kannattaisi maksaa. Sehän olisi kuin tae tylsästä tulevaisuudesta. Ei tarvisi pelätä, että edessä on sählinkejä, riekkumisia, rietasteluja tai muuta ei-tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on tylsä.
Siihen pyritään.
Ennen rotille tarjottiin juustoa, nyt pähkinäsuklaata tai Nutellaa. Ovatko rotatkin tottuneet jo roskaruokaan ( kävivät kyllä roskiksilla ennenkin).