Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7875)
Edelleen se Alisa Vainio mainostaa älykelloa. Eikö se jo älyä, että liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa.
Laulelit saunassa? Mitään tolkkua. Saunatonttu on tylsä. Siinä ei harmaat saunahatut paljon paina, jos se sai touhuistasi tarpeekseen. Eikö muka ole neuvottu, miten tylsät elää? Ja kaikki turhaan. Aika näyttää, miten sinun käy.
Mä jaksoin tänään viedä romuja pois keittiöstä. Siinäpä olikin tarpeeksi tälle viikolle. Nyt voi tylsistyä rauhassa loppuviikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa.
Laulelit saunassa? Mitään tolkkua. Saunatonttu on tylsä. Siinä ei harmaat saunahatut paljon paina, jos se sai touhuistasi tarpeekseen. Eikö muka ole neuvottu, miten tylsät elää? Ja kaikki turhaan. Aika näyttää, miten sinun käy.
Saahan tylsät laulella. Onhan meillä mallia näyttämässä oma bändikin, niin mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli. Varmasti on osannut laulaa epävireessä ja sopivia lauluja.
Lattialla on pölyä. Antaa olla.
Ukkokulta nukkuu jo. Minä en. Minä kirjoitan vauvapalstalle.
Huomenna alkaa taloyhtiön remppa. Tylsää, mutta pakollista.
Tartteisin oikeastaan rahaa. Mutta en viitsi tehdä mitään sen eteen. Joten antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan tylsät laulella. Onhan meillä mallia näyttämässä oma bändikin, niin mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli. Varmasti on osannut laulaa epävireessä ja sopivia lauluja.
Tutki sisimpääsi. Mahdatko sittenkään olla aito tylsä?
On ollu aika harmaa päivä. Hyvä niin. Pysyy luontokin balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutki sisimpääsi. Mahdatko sittenkään olla aito tylsä?
Kumpaa tarkoitit? Laulelijaa vai kommentoijaa?
Voi että miten väsyttää. Nyt on onneksi nukkumaanmenoaika. Tylsiä unia!
Katson Vuonomurhia, en tiedä, tykkäänkö?
Laulelin usein "Levon hetki nyt lyö" iltaisin lapsilleni, kun he olivat pieniä. Nyt on lauluääni mennyt jo menojaan, mutta joskus tylsyyksissäni hyräilen huomaamattani jotain, mitä kukaan ei varmasti tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa.
Stereotesti. Seuraavaksi pitäisi kuulua merkonomin hihitystä epämääräisestä suunnasta.
Iltaisin joskus tulee tunne, että asun keskellä tylsyyden valtakuntaa. Samat asiat toistuvat päivästä toiseen ja sitten joskus vain on se viimeinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa.
Stereotesti. Seuraavaksi pitäisi kuulua merkonomin hihitystä epämääräisestä suunnasta.
Käykö se, jos itse vahingossa hihitän?
Tulin sänkyyn nukkumaan. Pää on tyynyllä, peitto päällä ja tukityyny kainalossa.