Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (7875)

Vierailija
7481/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sänkyyn nukkumaan. Pää on tyynyllä, peitto päällä ja tukityyny kainalossa. 

Vierailija
7482/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se Alisa Vainio mainostaa älykelloa. Eikö se jo älyä, että liika on liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7483/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa. 

Laulelit saunassa? Mitään tolkkua. Saunatonttu on tylsä. Siinä ei harmaat saunahatut paljon paina, jos se sai touhuistasi tarpeekseen. Eikö muka ole neuvottu, miten tylsät elää? Ja kaikki turhaan. Aika näyttää, miten sinun käy.

Vierailija
7484/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksoin tänään viedä romuja pois keittiöstä. Siinäpä olikin tarpeeksi tälle viikolle. Nyt voi tylsistyä rauhassa loppuviikon. 

Vierailija
7485/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin saunomassa harmaa saunahattu päässäni ja yksin tietysti. En ottanut kovia löylyjä, mutta tuli laulellen testattua uuden saunan äänieristykset ja nyt epäilen saunatontun pelästyneen niin pahasti ettei sekään enää pidä minulle seuraa. Miten sen saisi takaisin lauteiden alle? Lupasin yksin hiljaa ennen saunasta poistumista etten säikyttele saunatonttua enää. Nyt tuntuu yksinäiseltä. Olisipa edes joku, jonka kanssa viettää aikaa. 

Laulelit saunassa? Mitään tolkkua. Saunatonttu on tylsä. Siinä ei harmaat saunahatut paljon paina, jos se sai touhuistasi tarpeekseen. Eikö muka ole neuvottu, miten tylsät elää? Ja kaikki turhaan. Aika näyttää, miten sinun käy.

Saahan tylsät laulella. Onhan meillä mallia näyttämässä oma bändikin, niin mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli. Varmasti on osannut laulaa epävireessä ja sopivia lauluja. 

Vierailija
7486/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla on pölyä. Antaa olla. 

Vierailija
7487/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokulta nukkuu jo. Minä en. Minä kirjoitan vauvapalstalle. 

Vierailija
7488/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa taloyhtiön remppa. Tylsää, mutta pakollista. 

Vierailija
7489/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistin juuri nenäni. 

Vierailija
7490/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteisin oikeastaan rahaa. Mutta en viitsi tehdä mitään sen eteen. Joten antaa olla. 

Vierailija
7491/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tylsät laulella. Onhan meillä mallia näyttämässä oma bändikin, niin mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli. Varmasti on osannut laulaa epävireessä ja sopivia lauluja. 

Tutki sisimpääsi. Mahdatko sittenkään olla aito tylsä? 

Vierailija
7492/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu aika harmaa päivä. Hyvä niin. Pysyy luontokin balanssissa. 

Vierailija
7493/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutki sisimpääsi. Mahdatko sittenkään olla aito tylsä? 

Kumpaa tarkoitit? Laulelijaa vai kommentoijaa? 

Vierailija
7494/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten väsyttää. Nyt on onneksi nukkumaanmenoaika. Tylsiä unia! 

Vierailija
7495/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Vuonomurhia, en tiedä, tykkäänkö?

Vierailija
7496/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
7497/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulelin usein "Levon hetki nyt lyö" iltaisin lapsilleni, kun he olivat pieniä. Nyt on lauluääni mennyt jo menojaan, mutta joskus tylsyyksissäni hyräilen huomaamattani jotain, mitä kukaan ei varmasti tunnista. 

Vierailija
7498/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa. 

Stereotesti. Seuraavaksi pitäisi kuulua merkonomin hihitystä epämääräisestä suunnasta.

Vierailija
7499/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin joskus tulee tunne, että asun keskellä tylsyyden valtakuntaa. Samat asiat toistuvat päivästä toiseen ja sitten joskus vain on se viimeinen päivä. 

Vierailija
7500/7875 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vasen korvani soi. Päivällä taas kuulin vinkumista oikeasta korvasta. Outoa. 

Stereotesti. Seuraavaksi pitäisi kuulua merkonomin hihitystä epämääräisestä suunnasta.

Käykö se, jos itse vahingossa hihitän? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi