Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7450)
Minulla on silmälasit, koska en e hyvin kauas enkä lähelle. Samoissa laseissa on siis pitkät ja pätkät, sumarit puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silmälasit, koska en e hyvin kauas enkä lähelle. Samoissa laseissa on siis pitkät ja pätkät, sumarit puuttuu.
*näe
Auto correct on paholaisen keksintö.
Mäyräkoirat ovat oikeasti kissasaippualla pestyjä dobermanneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin autoon kesäpyörät. Tunkkaaminen oli vähän jännittävää. Tein operaation ensimmäistä kertaa tähän autoon, ja jänskätti että löysinkö oikeat tunkkauskohdat. Mutta ilmeisesti löysin, koska helmapellit eivät havaittavasti muuttaneet muotoaan. Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Taitavaa. Minä saisin ehkä talvirenkaat pois, mutten kesärenkaita tilalle. Jäisin jonkinlaiseen välitilaan ilman renkaita. Aja siinä sitten.
Kotikorjaamoilla pyörät kyllä vaihdetaan yleensä yksi kerrallaan, harvalla on tallissaan autonosturi. Aloitan aina vasemmasta etupyörästä, ja siitä auton ympäri vastapäivään kiertäen. Uskon että jos muuttaisin järjestystä, vaihtotyössä tapahtuisi jokin kamala onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Kraanasta tulee kalkkia niin ihokin on kuiva korppu. Pakko matkustaa Kreikan uimarannoilla pehmittämään ihoa.
Muista ostaa pullovettä. Paikallinen hanavesi on todella kalkkipitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut. Onpa jännittävää.
Yhdellä iäkkäällä naisopettajalla oli viikset.
Minulla on noin neljä viiksikarvaa. Olen vanha nainen.
Sillä opella oli kulmakarvojen joukossa myös joitain oikein pitkiä karvoja, jotka törrötti erikseen. Pelottavaa silloin.
Oliko yhtä tuuheat kuin Breshnevillä?
Kyllä Breshnevillä oli tuuheammat.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kätevä, jos ei olis karvoja ollenkaan. Ei tartteis kampaajia eikä sokeroijia eikä sheivauksia. Tätä pohtii yksi vanha mamma.
Jos vetäisisi sellaisen mustanaamio-plastiikin yllensä, olisi karvat littoisena näkymättömissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen pelargonian ikkunalaudalle, mistä laulussa lauletaan. Mutta tiedän etten osaa hoitaa sitä niin, että se kukkisi.
Hanki tylsä pelargonia. Sellainen joka ei tarvi eikä vaadi mitään katu- eikä muitakaan laulajia, tunkee vain ruukusta ylös muina pelargonioina, kukkii jos viitsii.
Minulla olisi, semmoinen talvetettu eli pystyyn kuollut. Ei mitään tarvetta hoitaa enää. Saa tulla hakemaan!
No minäpä tulen!
Hyvä! Keitän samalla laihat kahvit ja tarjoan hapankorppuja!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, haluaisin että minua kutsuttaisiin pappa-nimityksellä. Esim. "Tuolla se vanha pappa nyt menee".
Jotkut pappaikäiset miehet haluaa olla hopeakettuja ja yrittää iskeä nuoria naisia. Saahan sitä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin autoon kesäpyörät. Tunkkaaminen oli vähän jännittävää. Tein operaation ensimmäistä kertaa tähän autoon, ja jänskätti että löysinkö oikeat tunkkauskohdat. Mutta ilmeisesti löysin, koska helmapellit eivät havaittavasti muuttaneet muotoaan. Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Taitavaa. Minä saisin ehkä talvirenkaat pois, mutten kesärenkaita tilalle. Jäisin jonkinlaiseen välitilaan ilman renkaita. Aja siinä sitten.
Kotikorjaamoilla pyörät kyllä vaihdetaan yleensä yksi kerrallaan, harvalla on tallissaan autonosturi. Aloitan aina vasemmasta etupyörästä, ja siitä auton ympäri vastapäivään kiertäen. Uskon että jos muuttaisin järjestystä, vaihtotyössä tapahtuisi jokin kamala onnettomuus.
Käytätkö myös taikakaluja ja luet loitsuja? Mistä muuten tietää, mihin kohtaan tunkki tulee?
Karvajuttuja täällä - heti lisääntyi nuo sokerointi-karvanpoistomainokset. On ne nokkelia.
Kevään ensimmäinen kimalainen pörräsi verannan ikkunalla. Saattelin hänet ulos ja varoittelin lähestyvästä takatalvesta. Toivottavasti hän selviää hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kevään ensimmäinen kimalainen pörräsi verannan ikkunalla. Saattelin hänet ulos ja varoittelin lähestyvästä takatalvesta. Toivottavasti hän selviää hengissä.
Ehkä olisit voinut tarjota hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*näe
Mulla on linssit, joissa on likitaitto, kaukotaitto ja hajataitto. En näe lähelle enkä kauas enkä hajalle, mitä tarkoittaneekaan.
Vierailija kirjoitti:
Karvajuttuja täällä - heti lisääntyi nuo sokerointi-karvanpoistomainokset. On ne nokkelia.
Miksi karvat kasvaa sinne, minne ei haluta (sääret) mutta ei sinne, minne halutaan (pää). Juonikkaita.
Kävin katsomassa tylsän teatteriesityksen. Osa yleisöstä lähti puoliajalla, mutta minä olin niin tylsä, että katsoin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen pelargonian ikkunalaudalle, mistä laulussa lauletaan. Mutta tiedän etten osaa hoitaa sitä niin, että se kukkisi.
Hanki tylsä pelargonia. Sellainen joka ei tarvi eikä vaadi mitään katu- eikä muitakaan laulajia, tunkee vain ruukusta ylös muina pelargonioina, kukkii jos viitsii.
Minulla olisi, semmoinen talvetettu eli pystyyn kuollut. Ei mitään tarvetta hoitaa enää. Saa tulla hakemaan!
No minäpä tulen!
Hyvä! Keitän samalla laihat kahvit ja tarjoan hapankorppuja!
Voi miten mukavaa. Sehän sopii.
Minusta löytyi punkki eilen. Se on jo irrotettu ja tapettu. En tuntenut sääliä.