Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1178)
Vierailija kirjoitti:
La Promesa on tylsä ohjelma.
Äitini seuraa sitä. Yritin itsekin, mutta en sitten jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Lennokkain idea sitten Puolangan Pessimistipäivien. Ulkona välituntivuoroilla tulee mieleen kaikkia tylsiä ideoita ja puuduttavia mielipiteitä. Tunnin pitokin on tylsää. Puuduttavaa ainakin oppilaille. Lauseenjäsennys, pilkkusäännöt... Nyt puutuu jo sormikin.
Ja vartalo. Kahvikin loppui.
Eikä. Mulla mennyt ohi nää. Millos on seuraavat?
Ei niitä varmaan enää kannata järjestää, ei sinne kuitenkaan ketään tule...
Siellon ruuhkaa.
Arvatkaas: kun eka kertaa luin jostain Av-reissusta, olisko ollu pikkujoulut. Luulin, että oikeesti.
Voiko tylsempää olla? Ou nou.
Minä tein lihapataa. Se porisee uunissa. Makaan sohvalla ja odotan että on valmista.
Olen yrittänyt etsiä edullisia juhlakoristeita jostain muualta kuin Temusta. Vaikeaa on.
Pitäisi mennä ulos. Aurinko paistaa ihanasti, mutta en juuri nyt jaksa.
Aika perus lauantai. Nautin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein lihapataa. Se porisee uunissa. Makaan sohvalla ja odotan että on valmista.
Olen yrittänyt etsiä edullisia juhlakoristeita jostain muualta kuin Temusta. Vaikeaa on.
Pitäisi mennä ulos. Aurinko paistaa ihanasti, mutta en juuri nyt jaksa.
Aika perus lauantai. Nautin.
Lihapadat on ihan parhaita! Nam😋
Makaan viltin alla. Paleltaa. En jaksa lähteä hakemaan polttopuita. Väsyttää. Ehkä pitäisi ottaa päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ostaa tänään pitkästä aikaa oikein ison pussin irtokarkkeja. Suosikkejani ovat salmiakki, laku ja suklaa.
Mäkin ajattelin eilen koko päivän hakevani tänään tuota mättöä. Oikein herkuttelin ajatuksella, mitä ostaisin.
Tänään ei mulla sitten olekaan mitään herkkumielitekoja. Joten jäi mättö hakematta. Pärjään ilmankin. Hyvä minä.
Syön illalla rahkaa ja marjoja.
Minulla on keittiössä leivos. Ajattelin pian syödä sen ja juoda kahvia. Laitan kahvin joukkoon kermaa, mutta en sokeria.
Minulla on vähän kipeä olo. Onkohan flunssa tulossa...
Hei. Mullon kahen viikon päästä Halloween pippalot. Siel on lystiä. Apinaviiniä. Yms
Mut siihen asti mullon tylsää. Kirjoitan ostoslappuun: Apinaviiniä. Ok.
Kai jotain pitäis syyäkin ennen sitä. Tylsä keksiä mitään. Ehdotuksia?
Minäpä muistan kansakoulun luonnontiedeopista heteen osat. Ne ovat ponsi ja palho. Ponsi ja palho! En ole ikinä tarvinnut sitä tietoa.
Tämä riehuja sekoittaa jonkun toisen äikänopeen. Haukkuu väärää ihmistä häiriköksi ja muiden ketjujen ilkeilijäksi. Mutta antaa hänen nyt riehua aikansa, eiköhän se siitä laannu.
Sormikkaat kateissa. Sormet tallella. Puoliksi hyvin. Harmaat, jos joku miettii. Miksipä miettisi.
Tänään kävin ostamassa kylpyhuonepesijän ja muita siivoustarvikkeita
Minä olen miettinyt piin arvoa: 3,14159
Mitähän silläkin tiedolla teen. En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet matikan sinit ja kosinit: boooring.
Prosenttilasku ok.
Joku on tainnut jo avata korkin.
Vierailija kirjoitti:
Joku on tainnut jo avata korkin.
Seuraa alapeukkuja, niin tiedät, kuka.
Laitan kahvin tippumaan. Toistaiseksi olen kerännyt kahvinporot kukkapenkkiin. Pakkasilla lopetan. Ehkä ensi viikolla.
Ajatelkaa, tämä huutelija on kirjoittanut ketjun otsikon alle häiriköistä, jankkajista ja ketjun pilaajista. Riehuu itse täällä (viha)päissään. Peili käteen.
Tulitikut märkiä, saunapuut märkiä. Ei sitten. En olisi halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet lukion laskut on ollu turhia. Todennäköisyyslaskenta? Ei kiitos.
Ei niitä varmaan enää kannata järjestää, ei sinne kuitenkaan ketään tule...