Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1178)
Vierailija kirjoitti:
No nyt se ketjusarjajankkaaja on sitte täälläkin. Kommentoi ja lainaa itse omia tekstejään ja yrittää saada olematonta riitaa aikaiseksi. Huvinsa kullakin, mutta pysytään me tylsissä kuulumisissa eikä kommentoida mitään riita-asiaa. Tylsyys on parasta.
Tämä just. Joka menestyvä ketju pitää riitauttaa. Tietäjät tietää, eikä ruoki ahmattitrollia. Häiriköijä. Valehtelija.
Lopettakaa itse härnääminen ja provosointi, edellä kommentoijat. Ei kuulu tähän ketjuun. Tämä on tylsä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tänään miettinyt, että voiko tuo jankkaaja muka oikeasti olla opettaja.🤔 Aika huolestuttavaa jos on
En myöskään usko. Valeope on.
Tulin just tapaamisesta, ette uskois kuin kurja ja tylsiä tarinoita kuulin.
Kahen viikon päästä taas tavataa. Ou mai gaad.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa itse härnääminen ja provosointi, edellä kommentoijat. Ei kuulu tähän ketjuun. Tämä on tylsä ketju.
Totta, toi jankkaajakaan ei kuulu. Joku roti.
Nyt paistan munakasta. Muna hyytyy. Kypsyy.
Riitaa ei ole jos lakkaatte marmattamasta. Te itse haastatte sitä. Tylsistykää vain.
Odotan leivän sulamista, on jäässä. Ehkä voitelen sen. Tai margaroin.
Just heräsin. Meen ehkä kirpparille, mäkkäriin ja sitten loppuillan katson telkkaria ja kudon lapasta. Ihan paras päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, toi jankkaajakaan ei kuulu. Joku roti.
Nyt paistan munakasta. Muna hyytyy. Kypsyy.
Mullakin muna hyytyy. Tylsää kaikille.
Auringonvalossa kannattaa humpsutella pölyt pois matoista ja torkkupeitoista. Pöly erottuu hyvin ja näkee, milloin ei tarvitse enää humpsuttaa. Vielä pitää imuroida. Nivuset ja kyljet vähän särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭
Pian ap alkaa poistella näitä viestejä. Niin teki aina vanhoissa ketjuissaan. Ja muutama kannattaja sokeasti seuraa ap:n käskyjä. Ap valehteli olevansa yh-äiti edellisessä ketjussa, vaikka on 64-vuotias lapseton ex-tarjoilija. Patologinen valehtelija ja narsisti. Mutta tämä varastaminen on uusi asia, tai siitä kiinni jääminen.
Ketä kiinnostaa???
Siks just laitoin, kun ketään ei kiinnosta nämä tylsät jutut. Puuduttava
Täähän on lennokkain avaus mies-/naismuistiin. Häivy nipottamasta, et ole kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin edellä kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin edellä kommentoija.
Siis munakkaan syöjälle. Niin, onko liian tylsä ketju, kun pitää välillä härkkiä...
Kiitos. Lennokkain idea sitten Puolangan Pessimistipäivien. Ulkona välituntivuoroilla tulee mieleen kaikkia tylsiä ideoita ja puuduttavia mielipiteitä. Tunnin pitokin on tylsää. Puuduttavaa ainakin oppilaille. Lauseenjäsennys, pilkkusäännöt... Nyt puutuu jo sormikin.
Ja vartalo. Kahvikin loppui.
Vierailija kirjoitti:
Lojun petissä. Lapsena meil oli kirjaimet: Hyvää Joulua. Värkättiin sit tyttöjen kammariin teksti: Hyvä lojua.
Voitteko kuvitella: yhteen ketjuun tuli riita. Minun mielestäni piti olla: Hyvää Joulua. Jonkun pilkun viilaajan mielestä oli kieliopillisesti väärin. Pyysin muuttamaan kaikkiin tuhansiin joulukortteihin "muka" oikeaksi. Ja katin kontit, katsokaa vaan tämänkin vuoden joulukortteja :)
Tökkäsin taas valeopea. Hah. En jatka, en.
Naurattaa. Ja jatkan lojumista...
Sulla kuulostaa nyt kyllä olevan liian tylsää? Oot ehkä lapsuudessa tottunut sisarusten kanssa vänkäämään ja kisailemaan. Mutta yritä nyt vaan kestää tylsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭
Pian ap alkaa poistella näitä viestejä. Niin teki aina vanhoissa ketjuissaan. Ja muutama kannattaja sokeasti seuraa ap:n käskyjä. Ap valehteli olevansa yh-äiti edellisessä ketjussa, vaikka on 64-vuotias lapseton ex-tarjoilija. Patologinen valehtelija ja narsisti. Mutta tämä varastaminen on uusi asia, tai siitä kiinni jääminen.
Ketä kiinnostaa???
Siks just laitoin, kun ke
Tämä just. Seuratkaa alapeukkuja. Ilmesty just kun pökelötrollikin. Ollaan niin tylsiä, ettei hänkään pysty siihen!
No. Katson telkasta ehkä jotain luonto-ohjelmaa. Ei tosin tylsää. Unohtunu vaan kansakoulun luonnontiedeoppi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lojun petissä. Lapsena meil oli kirjaimet: Hyvää Joulua. Värkättiin sit tyttöjen kammariin teksti: Hyvä lojua.
Voitteko kuvitella: yhteen ketjuun tuli riita. Minun mielestäni piti olla: Hyvää Joulua. Jonkun pilkun viilaajan mielestä oli kieliopillisesti väärin. Pyysin muuttamaan kaikkiin tuhansiin joulukortteihin "muka" oikeaksi. Ja katin kontit, katsokaa vaan tämänkin vuoden joulukortteja :)
Tökkäsin taas valeopea. Hah. En jatka, en.
Naurattaa. Ja jatkan lojumista...
Sulla kuulostaa nyt kyllä olevan liian tylsää? Oot ehkä lapsuudessa tottunut sisarusten kanssa vänkäämään ja kisailemaan. Mutta yritä nyt vaan kestää tylsyyttä.
Sori. Voiko olla l i i a n tylsää? Siitähän täällä kisaillaan, kellä on tylsintä.
Ei, kun tää ei ole kisailua eikä kilpailua siitä, kellä on tylsintä. Sehän menisi aivan liian jännäksi, jos tässä vielä kisailtaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Lennokkain idea sitten Puolangan Pessimistipäivien. Ulkona välituntivuoroilla tulee mieleen kaikkia tylsiä ideoita ja puuduttavia mielipiteitä. Tunnin pitokin on tylsää. Puuduttavaa ainakin oppilaille. Lauseenjäsennys, pilkkusäännöt... Nyt puutuu jo sormikin.
Eikä. Mulla mennyt ohi nää. Millos on seuraavat?
Ap varasti ketjun idean ja otsikon äikänopelta ja kun se paljastui eilen, hän alkoi jankata ja ilkeillä täällä itse. Trollaa ja pommittaa samaa. Äikänope on vain kertonut, mitä on tapahtunut, mutta ap jatkaa häiriköintiä. Lopeta ja anna kirjoittajien kirjoitella. Ole itse hiljaa ja poistu. Sä olet haitaksi ketjun toiminnalle. Hävetäkin sinun pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Mulla mennyt ohi nää. Millos on seuraavat?
Hei. Av- officinale reissu tänne. Olis menestys, kuka lähtee matkan järjestäjäks? Ne yhet on kyl viel Munsalassa, ehkä kolmatta vuotta jo...
Minä olen tänään miettinyt, että voiko tuo jankkaaja muka oikeasti olla opettaja.🤔 Aika huolestuttavaa jos on