Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6573)

Vierailija
6321/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on olotila, tylsyys asenne. 

Vierailija
6322/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsä ja väsynyt sama asia? Siis onko tylsä väsynyt vai väsynyt tylsä, vai tylsä tylsä ja väsynyt väsynyt? 

Yritän avata teoriani tästä laajasta aiheesta.

Aamusta iltaan olen tylsä. Vain tylsä. Illalla alan olla väsynyt, tylsyyden lisäksi. Siis tylsä ja väsynyt. Yöllä olen ? En tiedä. Nukun.

Miten muut lähestytte tätä aihetta?

Väsymys on tylsyyden äiti.

Tylsä on väsynyt turhaan sähläämiseen, levottomaan vouhotukseen ja taukoamattomaan sepustukseen ja päätynyt tylsäksi.

Se on juurikin näin. Tarpeeksi kun on väsynyt jatkuvaan suorittamiseen, päivän sisällöksi riittää erinomaisesti aamukahvin juonti, lintujen tarkkailu ja hidas kävely. Joskus harvoin saattaa jaksaa käydä Tokmannilla. Parhaalta tuntuu, kun saa kotona ihan rauhassa kyhnöttää ilman tarvetta olla sosiaalinen. Tylsä elämä siis johtuu väsymyksestä, mutta tylsä elämä ei ole tylsää vaan paras tapa elää.

No se on juurikin näin: eihän kukaan synny tylsänä. Se on vuosikausien ankaran harjoittelun kelpo tulos. Ei kaikista tule tylsiä ikinä. Eikä vanhoja, oivalsin tuonkin.

Mutta voiko tylsä muuttua ei-tylsäksi? Tätä pelkään. 

Ei kait - no kiitos vaan, nyt alkoi minuakin pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä lääkäriltä saisi tylsän paperit? 

Vierailija
6324/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä lääkäriltä saisi tylsän paperit? 

Ei auta, jos on vaan paperilla tylsä.

Vierailija
6325/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin tänään metsässä ja kallioilla lähes 4 tuntia. Reitti oli merkitty paikoin vähän huonosti, mutten eksynyt. Söin 2 ruisleipää, joiden välissä oli rasvaista juustoa ja 1 kanamunan ja 1 banaanin sekä join kahvia termarista. Töissä mulla oli aina nämä samat tylsät mutta ravitsevat eväät. Joka päivä. Kotona teen erilaisia ruokia. Metsässä ei tullut kukaan vastaan ja näin eläimiäkin vähän: 3 peuraa ja pari sepelkyyhkyä sekä talitiaisia. Aika hiljaista oli!  

Vierailija
6326/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa ja pesin tukkani. 

Vierailija
6327/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään mämmiä kaksi rovetta ja kaksi litraa kermaa, nyt on herkkua kotona.

Vierailija
6328/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään Fingerpori-klippejä, ja minulta pääsi tahattomia naurunpyrskähdyksiä. Olen pahoillani. (Pyrskistä)

Vierailija
6329/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lukupiiri. Seuraava on taas neljän viikon päästä. Otetaan teemaksi vastenmielisten julkkisten elämäkerrat. Niitä ei voi enempää yksilöidä, ettei tylsyysketju lähde kuumenemaan. 

Vierailija
6330/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on yrittänyt vähän toppuutella pappaa, jolla olisi intoa kevään kuluessa aloittaa pihalla aikamoinen urakka. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, pappa on jääräpäinen ja haluaa joka tapauksessa touhuta. Hänen mukaansa kuulemma ei jouda kuolemaan, jos on tekemiset kesken. Mummo se taas ajattelee vähän eri kantilta, että infarktin sairastaneen ei kannattaisi liikaa urakoida, ettei tule noutaja ennen aikojaan. Tässäpä sitä onkin mummolla tasapainottelua. No, tänään oltiin vielä elossa ja pappa tuhisee jo vieressä. Punasävyiset villasukat jalassa odottelen unen tulemista. 

Vierailija
6331/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taas ruispuikuloita. En tykkää nistä. Pitää muistaa olla ostamatta.

Vierailija
6332/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
6333/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan oikeasti tosi tylsä ihminen. Tähän tulokseen olen tullut ja uskallan sen nyt sanoa ääneen tai pikemminkin ilmaista. Jos en olisi tylsä niin muut ihmiset olisivat kiinnostuneita minusta , kilpailisivat ystävyydestäni, kysyisivät kuinka  minulla menee, soittaisivat , kutsuisivat kylään , kuuntelisivat minua. Mutta olen aina yksin itseni kanssa , tämän tylsän ihmisen kanssa, Välillä kirjoittelen tylsälle palstalle kivoja asioita ja niitä tekin pidätte tylsinä . Voipi olla pian niin, että en mene kylään, jos joku kutsuu - ihan vain kohteliaisuudesta, jotta muiden ei tarvitse tylsistyä kanssani. Kun ovat minut kutenkin vain velvollisuuden tunteesta luokseen kutsuneet - sukulaisia kun ollaan.

Vierailija
6334/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ostaa sipulin kaupasta. Alkavat näin keväällä olla niin huonoja että ostan vain tarpeeseen. Tehtiin sitten pizzaa, ilman sipulia. Herkkusieniä ja paprikaa oli. Ja kuivattua sipulisekoitusta. 

Kohta saa taas kevätsipulia. (Mutta se ei ole tylsää vaan kaivattua vaihtelua.)

Vierailija
6335/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan oikeasti tosi tylsä ihminen. Tähän tulokseen olen tullut ja uskallan sen nyt sanoa ääneen tai pikemminkin ilmaista. Jos en olisi tylsä niin muut ihmiset olisivat kiinnostuneita minusta , kilpailisivat ystävyydestäni, kysyisivät kuinka  minulla menee, soittaisivat , kutsuisivat kylään , kuuntelisivat minua. Mutta olen aina yksin itseni kanssa , tämän tylsän ihmisen kanssa, Välillä kirjoittelen tylsälle palstalle kivoja asioita ja niitä tekin pidätte tylsinä . Voipi olla pian niin, että en mene kylään, jos joku kutsuu - ihan vain kohteliaisuudesta, jotta muiden ei tarvitse tylsistyä kanssani. Kun ovat minut kutenkin vain velvollisuuden tunteesta luokseen kutsuneet - sukulaisia kun ollaan.

Tavallisen tylsät ihmiset ovat parhaita. Ei kannata vetää johtopäätöksiä itseensä muiden ihmisten itsekkään käytöksen vuoksi. Arvosta itse itseäsi. Meillekin kelpaat seuraksi hyvin! 

Vierailija
6336/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lukupiiri. Seuraava on taas neljän viikon päästä. Otetaan teemaksi vastenmielisten julkkisten elämäkerrat. Niitä ei voi enempää yksilöidä, ettei tylsyysketju lähde kuumenemaan. 

Materiaslista ei ainakaan tule pulaa.

Vierailija
6337/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on yrittänyt vähän toppuutella pappaa, jolla olisi intoa kevään kuluessa aloittaa pihalla aikamoinen urakka. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, pappa on jääräpäinen ja haluaa joka tapauksessa touhuta. Hänen mukaansa kuulemma ei jouda kuolemaan, jos on tekemiset kesken. Mummo se taas ajattelee vähän eri kantilta, että infarktin sairastaneen ei kannattaisi liikaa urakoida, ettei tule noutaja ennen aikojaan. Tässäpä sitä onkin mummolla tasapainottelua. No, tänään oltiin vielä elossa ja pappa tuhisee jo vieressä. Punasävyiset villasukat jalassa odottelen unen tulemista. 

Voi olla niin, että toppuuttelun vaikutus on päinvastainen. Uhallakin halutaan sitten näyttää, että kyllä minä vielä pystyn ja jaksan. Ehkä parempi olla kommentoimatta mitenkään.

Tämä on kokemus minulla vähän samanlaisessa tilanteessa. Jääräpäinen ukkokulta minullakin.

Vierailija
6338/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi, jos kaikki tarmokkaat ja touhukkaat äkkiä katoaisi? Miten kävisi tylsien? Ei olisi enää vertailukohtaa. 

Vierailija
6339/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melodicani on edelleen hukassa...

Keksin, että kitaran saa epävireeseen, kun vääntelee kaikki säädöt väärään asentoon. 

Nyt toimii hyvin. Huonosti.

Vierailija
6340/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä...

Vaan jotain soppaa jääkaapissa. Sitten pitää käydä veskissä yöllä. 

Tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi