Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (6573)

Vierailija
6301/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsä ja väsynyt sama asia? Siis onko tylsä väsynyt vai väsynyt tylsä, vai tylsä tylsä ja väsynyt väsynyt? 

Yritän avata teoriani tästä laajasta aiheesta.

Aamusta iltaan olen tylsä. Vain tylsä. Illalla alan olla väsynyt, tylsyyden lisäksi. Siis tylsä ja väsynyt. Yöllä olen ? En tiedä. Nukun.

Miten muut lähestytte tätä aihetta?

Vierailija
6302/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä maailmanajassa on vanhuksilla paras osa. Pääsevät pian pois katsomasta tätä maapallollamme tapahtuvaa räyhäämistä. 

Jos eivät kuole hoitokodissa kaltoinkohtelun seurauksena. Tosin helpotushan sekin olisi. 

Jäin miettimään miksi ihmisiä solvataan väärin  elämisestä? Syöt väärin, liikut liikaa tai liian vähän. Kukaan ei terveenä kuole?

Herkässä on terveittenkin henki. Koskaan ei tiedä, saako kuulan päähänsä, puukon keuhkoonsa vai potkitaanko vaan kuoliaaksi, jos uskaltautuu kaupungille. Maanteillä vaanii kaaharit ja rattijuopot, kouluissa kouluampujat. Perheväkivalta niittää naisia kuin heinää. Siinä ei paljon terveelliset elämäntavat paina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsä ja väsynyt sama asia? Siis onko tylsä väsynyt vai väsynyt tylsä, vai tylsä tylsä ja väsynyt väsynyt? 

Aamusta iltaan olen tylsä. Vain tylsä. Illalla alan olla väsynyt, tylsyyden lisäksi. Siis tylsä ja väsynyt. Yöllä olen ? En tiedä. Nukun.

Väsymys on tylsyyden äiti.

Tylsä on väsynyt turhaan sähläämiseen, levottomaan vouhotukseen ja taukoamattomaan sepustukseen ja päätynyt tylsäksi.

Vierailija
6304/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän: Väsynyt on eri asia kuin tylsä.

Todiste: Katso 2-vuotiasta sokerihuppelissa olevaa yliväsynytta lasta, joka nauraa ja vekkuilee, juoksee karkuun, matkii pappaa ja kikattaa. Ei ole tylsä.

Vierailija
6305/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko se uusi tyyny hyvä? 

Älä viitsi pilkata ja toivoa tuollaista. Olihan outo ja hiostava, nyt niska jumissa ja pää kipeä? Toivottavasti.

Vierailija
6306/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkesin toimia vallan väärin, ja söin kokonaisen LANTTULOORAN. Olin siis tuhma, ja jään ilman joulua tänä vuonna. Viime vuonna en edes viettänyt, enkä edellisenä. Olen niin tylsä että juhlin silloin kun siltä tuntuu. Ja aina toki selvinpäin. 

Vierailija
6307/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkesin toimia vallan väärin, ja söin kokonaisen LANTTULOORAN. Olin siis tuhma, ja jään ilman joulua tänä vuonna. Viime vuonna en edes viettänyt, enkä edellisenä. Olen niin tylsä että juhlin silloin kun siltä tuntuu. Ja aina toki selvinpäin. 

Juhlit?

Vierailija
6308/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlit?

Ei kai tylsä käytä alkoholia? Voisi tapahtua jotain liian jännää...

Vierailija
6309/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta siirretään viisareita. Euroopan neuvosto teki 8 vuotta sitten aloitteen siirtelyn lopettamisesta. Juttu on  juuttunut byrokratian rattaisiin. Aikataulua asialle ei ole asetettu. Mitä ei ole aikaa hoitaa, sen ehkä aika hoitaa. Painuu unohduksen mereen koko hanke. Sekin.

Vierailija
6310/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlit?

Hän ei ole oikea tylsä. Tylsä ei juhli mitenkään mitään. Korkeintaan omiin hautajaisiin saa ylleen valkean kaavun. Olisiko muuten harmaita kaapuja?

Vierailija
6311/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin hanasta puoli lasillista haaleaa vettä. Join sen kokonaan.

Vierailija
6312/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta siirretään viisareita. Euroopan neuvosto teki 8 vuotta sitten aloitteen siirtelyn lopettamisesta. Juttu on  juuttunut byrokratian rattaisiin. Aikataulua asialle ei ole asetettu. Mitä ei ole aikaa hoitaa, sen ehkä aika hoitaa. Painuu unohduksen mereen koko hanke. Sekin.

Auton kello sekosi jo tänään. Varmaan ennakoi viisaiden kääntöä, mutta epäonnistui siinä rankasti. Nyt jännittää, mitä aikaa meinaa näyttää kellojen kääntämisen jälkeen.

Vierailija
6313/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä on väsynyt turhaan sähläämiseen, levottomaan vouhotukseen ja taukoamattomaan sepustukseen ja päätynyt tylsäksi.

Se on juurikin näin. Tarpeeksi kun on väsynyt jatkuvaan suorittamiseen, päivän sisällöksi riittää erinomaisesti aamukahvin juonti, lintujen tarkkailu ja hidas kävely. Joskus harvoin saattaa jaksaa käydä Tokmannilla. Parhaalta tuntuu, kun saa kotona ihan rauhassa kyhnöttää ilman tarvetta olla sosiaalinen. Tylsä elämä siis johtuu väsymyksestä, mutta tylsä elämä ei ole tylsää vaan paras tapa elää.

Vierailija
6314/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hernekeiton. 2h. Syön raakoja herneitä. Puoli kahvikupillista. On meinaan herkkua.

Vierailija
6315/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin näin. Tarpeeksi kun on väsynyt jatkuvaan suorittamiseen, päivän sisällöksi riittää erinomaisesti aamukahvin juonti, lintujen tarkkailu ja hidas kävely. Joskus harvoin saattaa jaksaa käydä Tokmannilla. Parhaalta tuntuu, kun saa kotona ihan rauhassa kyhnöttää ilman tarvetta olla sosiaalinen. Tylsä elämä siis johtuu väsymyksestä, mutta tylsä elämä ei ole tylsää vaan paras tapa elää.

No se on juurikin näin: eihän kukaan synny tylsänä. Se on vuosikausien ankaran harjoittelun kelpo tulos. Ei kaikista tule tylsiä ikinä. Eikä vanhoja, oivalsin tuonkin.

Vierailija
6316/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton kello sekosi jo tänään. Varmaan ennakoi viisaiden kääntöä, mutta epäonnistui siinä rankasti. Nyt jännittää, mitä aikaa meinaa näyttää kellojen kääntämisen jälkeen.

Autosi kello on yltiöpäinen. Sählää ja sotkee selvät asiat. Pidä varasi. Voi olla tarttuvaa.

Vierailija
6317/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen lempirakkauslaulu on varmaan Enrique Iglesiasin Be with You. 

"And meow that you're gone
I just wanna be with you (be with you)"

Vierailija
6318/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlit?

Hän ei ole oikea tylsä. Tylsä ei juhli mitenkään mitään. Korkeintaan omiin hautajaisiin saa ylleen valkean kaavun. Olisiko muuten harmaita kaapuja?

Omat hautajaiset on hankala juttu. Juhlatilaisuus, josta ei pysty kieltäytymään.

Vierailija
6319/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos autosi alkaa soittaa Cherin If I Could Turn Back Timea, palaa pensamoottoreihin.

Vierailija
6320/6573 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on juurikin näin: eihän kukaan synny tylsänä. Se on vuosikausien ankaran harjoittelun kelpo tulos. Ei kaikista tule tylsiä ikinä. Eikä vanhoja, oivalsin tuonkin.

Mutta voiko tylsä muuttua ei-tylsäksi? Tätä pelkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi