Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6586)
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva jos mun nimi olis Tyyne Rauhala. Tai Rauha Tyynelä.
Mulle sopisi Tyyni Tylsiö.
Minulla on tänään ostettu uusi tyyny pään alla, jännittää kuinka uni tulee tässä, kun ei ole enää tuttua kuoppaa keskellä tyynyä. No, kuitenkin tylsä yksivärinen tyynyliina, ettei unet ihan lähtisi laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin suihkussa käydessäni myös hoitoainetta hiuksiini. Huuhtelin ne kylläkin pois.
Minun ruotsinkielenopettajallani ole muinoin vuosikymmeniä sitten vihreä tukka - lienee ollut värjäysvirhe. Opettajasta pidin - hän oli kannustava, yksi harvoista.
Vähän pääsivät heittelehtimään nuo ruotsinkielenopettajat ja tukan värit, mutta no, ottakaapa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa mikroskoopin. Tykkäisin katsella kaikenlaisia öttiäisiä kesällä ja pölypunkkeja talvella.
Hyi, pölypunkkeja en kyllä mistään hinnasta haluaisi katsella. Sitten kun näkisi niitä ja tietäisi, että peitto on niitä pullollaan, ei saisi enää nukuttua. Mieluummin olen autuaan tietämätön.
Pölypunkkien näkeminen innostaisi siivoamaan, kun ei muuten viitsi.
Ei aina jaksa, ei.
Väsyttää, mutta pitää odottaa 10 minuuttia, jotta pesukone päättää hommansa ja saa ripustaa pyykit. Sitten heti käyn nukkumaan.
Tunnin lämpimän suihkun jälkeen viileetä jäätelöä purkista. Toivottavasti unessa valkenee uusi tukkatyyli. Hillittyä ja hallittua. Ei liian räväkkää, koska sitten joutuu uusimaan gaarderoobin ja hommaamaan koruja ja meikkejä. Parempi kun ei erotu liikaa massasta.
Tässä maailmanajassa on vanhuksilla paras osa. Pääsevät pian pois katsomasta tätä maapallollamme tapahtuvaa räyhäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmanajassa on vanhuksilla paras osa. Pääsevät pian pois katsomasta tätä maapallollamme tapahtuvaa räyhäämistä.
Jos eivät kuole hoitokodissa kaltoinkohtelun seurauksena. Tosin helpotushan sekin olisi.
Kunnon kokovartalokondomi suojaa säässä kuin säässä. Kelakin voisi nyt hieman tulla tässä asiassa vastaan.
Huomenia. Harmaata sellaista. Kohta tietysti aurinko alkaa paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät kuole hoitokodissa kaltoinkohtelun seurauksena. Tosin helpotushan sekin olisi.
Jäin miettimään miksi ihmisiä solvataan väärin elämisestä? Syöt väärin, liikut liikaa tai liian vähän. Kukaan ei terveenä kuole?
Onko tylsä ja väsynyt sama asia? Siis onko tylsä väsynyt vai väsynyt tylsä, vai tylsä tylsä ja väsynyt väsynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään miksi ihmisiä solvataan väärin elämisestä? Syöt väärin, liikut liikaa tai liian vähän. Kukaan ei terveenä kuole?
Kuoleehan. Kai. Tosi vanhat
Minä tarkkailin tänään sateen ropinaa kattoon. Kuuloaistilla siis, kaihtimet olivat kiinni. Tämäkin on mielestäni tylsille sopivaa puuhaa.