Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6568)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyränä kerron, että käväisin Hymistelyketjussa ihan muutaman sanan (2kpl) sanomassa ja heti sain kunnianimen: Täysverinen Ankeuttaja. En kuitenkaan rehvastele sillä, vaan painan pääni ja olen hillitysti vain hiljaa.
Esititkö ehkä eriävän mielipiteen? Sellaista ei siellä siedetä. Kaikkien on oltava samaa mieltä. Siellä jaetaan hövelisti erilaisia kunnianimiä toisinajattelijoille. Omansa ovat saaneet törppö, höhlä, idiootti ja keskenkasvuinen petteri.
Eikäkoku kysyin vaan kolesteroliarvoja. Oli varmaan korkealla. Täsmäiskulla arvonimi.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin ostaa sipulin kaupasta. Alkavat näin keväällä olla niin huonoja että ostan vain tarpeeseen. Tehtiin sitten pizzaa, ilman sipulia. Herkkusieniä ja paprikaa oli. Ja kuivattua sipulisekoitusta.
Kohta saa taas kevätsipulia. (Mutta se ei ole tylsää vaan kaivattua vaihtelua.)
Mitä minun silmäni lukivat; HERKKUsieniä? Ei hyvä tavaton, ainoita oikeita tylsiä pizzantäytteitä - miksi täytteitä, päällehän ne laitetaan? - ovat lehmäntatti, vaihtoehtoisesti limanuljaska, känsätuhkelo tai jauhosieni, pi naatti, avo kaato ja homeinen juusto.
Kevätsipuli on liian iloinen, kevät ei sovi tylsille, kuivattu kuiva sipulisekoitus oli aivan oikea valinta!
Kyllä nyt kuulostaa pelottavalta tuo esiintymisten harjoittelujen suunnittelut, ihan tarmokas ote kun paikkaakin jo etsitään. Eikö olisi järkevämpää myöntää suoraan tässä ja heti, että ei löydetty riittävän surkeaa paikkaa, eikä käytetä nyt etsintään liiaksi energiaa? Minua pelottaa, että tuo tarmo tarttuu minuunkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt kuulostaa pelottavalta tuo esiintymisten harjoittelujen suunnittelut, ihan tarmokas ote kun paikkaakin jo etsitään. Eikö olisi järkevämpää myöntää suoraan tässä ja heti, että ei löydetty riittävän surkeaa paikkaa, eikä käytetä nyt etsintään liiaksi energiaa? Minua pelottaa, että tuo tarmo tarttuu minuunkin.
Kyllä se joukossa tylsyys tiivistyy, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suurempi suunnittelu, sen suurempi romahdus ja tylsyys kun ei onnistukaan. Jatketaan suunnittelua päästäksemme tavoitteeseen eli maksimaalisen tylsään olotilaan.
Miten menetellään backstage-tarjoilujen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miten menetellään backstage-tarjoilujen suhteen?
Veripalttua, hapansilakkaa, mannavelliä. Eipäs: perunasuurimovelliä. Laihaa kahvia, vanhasta pullapitkosta kuivattuja korppuja.
Täällä ketjukaisten huomassa on hyvä rauhoittua, kun päivä käy liian villiksi.
Ootte tylsiä, mutta ihania!
Tähän tämmöinen, vaikka ei saisi: 😘.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, höpsö :)
[merkki, vaikkei sais]
Virvon varvon huomiselle
Porukalle jokaiselle
Ei vitsaa siul, ei palkkaa miul
Vierailija kirjoitti:
Nyt suuta soukemmalle. Tylsille ei sovi kertakaikkiaan puhua noin, pahinta mitä kuulee, on olla ihana! Ettet häpee. Ja vielä kuvien kanssa.
Aatelkaas, ennen oli Tarmo-kauppa, sen ovi ei varmaan ahkeraan käynyt meidän tylsien toimesta.
Backstagelle tarvitaan myös talkkunaa.
Kännykän kello kääntyi itsekseen. Uunin kellon, seinäkellon ja herätyskellon käänsin itse. Älykello ei tajunnut kääntyä, mutta kääntyi, kun synkronoin sen puhelimen kanssa. Auton kelloa en uskalla käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Kännykän kello kääntyi itsekseen. Uunin kellon, seinäkellon ja herätyskellon käänsin itse. Älykello ei tajunnut kääntyä, mutta kääntyi, kun synkronoin sen puhelimen kanssa. Auton kelloa en uskalla käydä katsomassa.
Rannekellon käänsin itse. Kaksi seinäkelloa kiipesi mies. Auton kellon käännän joskus, jos muistan. Puhelin ja auton parkkikello siirtyy automaattisesti... Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Piimää. Sitruunapalmaa väljehtyneenä.
Tai siis mihinkä muuallakaan tunnistetut lentävät esineet (🛸) laskeutuisivatkaan kuin Kouvolaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mihinkä muuallakaan tunnistetut lentävät esineet (🛸) laskeutuisivatkaan kuin Kouvolaan.
porvooseen
Nyt kyllä drooni erehtyi, tulla nyt Suomeen. Pian huomasi miten tylsä maa tämä olikin. Vai halusiko rauhaan viimeinkin.
Eikö joku uskonlahko pitänyt kesäjuhliaan savisella pellolla, jonne upposi niin asuntovaunut kuin jalatkin. Kuulostaa sopivalta paikalta.