Apua! Kissani on outo!!
Ostin tossa pari viikkoa sitten kodinvaihtaja kissan ja kaikki on mennyt muuten hyvin, mutta aina kun istun, esimerkiksi nojatuolilla tai sohvalla tai makaan sängyllä, niin tuo kissa hypähtää keskelle lattialle suoraan perseelleen ja istuu kuin ihminen, kieli ulkona ja tuijottaa minua suoraan silmiin intensiivisesti, eikä lopeta vaikka siirtyisin muualle, vaan seuraa katseellaan minua.
Tuntuu siltä kuin se katsoisi mua suoraan sieluun. MUTTA SE ISTUU KUIN IHMINEN!!!!
Onko normaalia? Mitä teen??
Ps. Kyseessä 5v naaraskissa, ihan perus maatiainen.
Kommentit (12)
Joko ymmärrät miksi se on kodinvaihtaja?
Avaa sille sometili, tuollaiset hassut spessukissat saa aina paljon seuraajia.
Kissasi ei ole outo, sinä et vain ymmärrä sitä. Suosittelen sinulle Jackson Galaxyn videoita, hän ymmärtää kissojen sielunelämää ja osaa selittää sitä yksinkertaisille ihmisille. Eikö ole hyvä, että kissa oleilee rennosti keskellä huonetta ja ottaa jo nyt sinuun kontaktia, eikä esimerkiksi lymyile paniikissa sängyn alla?
Vierailija kirjoitti:
Avaa sille sometili, tuollaiset hassut spessukissat saa aina paljon seuraajia.
Selvää somekissa-ainesta.
Ragdoll poju istuu noin mutta nojatuolissa. Ei ole tylsä kissasi eikä pirun riivaama.
Kissa vain halveksii vetelää asentoasi ja näyttää sen sinulle.
Se vain yrittää saada selvyyden mikä sinä oikein olet naisiasi/miehiäsi. Ns. koittaa perehtyä tapoihisi.
Kaikki on oikein hyvin.
Kissat on hauskoja. Se tutustuu suhun ja bondaa näin sun kanssa. Ootkos kuulut termiä "copycat", eli kissa taitaa imitoida sua :D
Sen sisällä on piru! Toimita se pois.