Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (122)
Voi kun näkisitte mun villakoirat sängyn alla, enkä edes tykkää koirista :)
Täällä ketjussa muuten ei tarvi olla yksinäinen, ei siitä haittaakaan ole. Kaikki tylsät kuulumiset sopii sekaan:)
Mull on laatuaikaa, mies lähti reissuun, se siistimpi meistä.
Ps on mä sentäs tänään pyykkiä pessy koneellisen.
Haiseeko naapurissa, mitä veikkaatte?
Meille jaetaan posti maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina.
Miten teille?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi oikeasti hyvä, jos ihmiset kirjoittaisivat yhteen ketjuun KAIKKI ne asiansa, joita niillä on ihan loputon "tarve" jankuttaa ja mainostaa muille. Ruuanlaitot, leipomiset, perheasiat, parisuhde/ intiimiasiat, työasiat, sukuasiat, naapuriasiat...Nukkumiset, wc- asiat, tein sitä, tein tätä...Nykyajan vitsaus; Katomua, katomua, katomuuuuaaaa!! Taatusti tulisi joku ennätys sellaisesta ketjusta...
Ja valokuvais kaikki :) hah.
Mä oon pettyny, te ette oo tylsiä, nauran selkä kippurassa. Kivualista.
No ehkä se tästä tylsemmäksi muuttuu.
Kilpaillaan oikein aiheesta, kellä on kaikist tylsimmät jutut.
Minä: lyijykynä. Tosi tylsä. Ja terotin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mukava tällainen ketju. Olen sukuloimassa, syötiin perunamuusia ja kalaa. Eilen soiteltiin miesystävän kanssa ja juteltiin autovakuutuksista ja kirkkohistoriasta. Kohta käyn ostamassa maitoa kaupasta, kun aurinkokin hieman paistaa.
Tosi tylsät puheen aiheet puhelimessa. Kuulut todella tähän ketjuun. Mies myös. :)
Punertaa marjat pihlajan kuin unta vain se ois.
Melko vähän niitä on
Punatulkut ja tilhit kävi tsekkaamassa, onko evästä.
Luin mtv:ltä, että kiivi kantsii syödä kuorineen, niin saa paljon enemmän vitamiinia.
Niistä voi tehdä smoothie tai pilkkoa, niin kuorenkarvat ei häiritse ja saa täydet vitskut.
Rauhani järkkyi tänään, postiluukusta oli tullut mainos. On se kummaa, ettei ihminen saa olla rauhassa!
Aurinko nousee idästä ja laskee länteen.
Kuu on edamjuustoa.
Mutta where is the cat?
Aattelin ostaa pari uutta t-paitaa. Mielellään aika värittömiä. Ehkä jopa harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko naapurissa, mitä veikkaatte?
Prseeltä haiseva sohva, mä luulen.
Hei tänne voi kirjottaa myös tyhmimmät Av-reissuilla sattuneet kommellukset. Mä oon just matkalla Munsalaan, Porvoo Airlines-matkalla.
Syödään vain raikkaita voileipiä b o r i n g
Kävin siivoamassa kellarivaraston kun on muutto kohta. Raahasin sieltä kaikki rojut roskiin ja lakaisin lattialta hitonmoisen pölykerroksen.
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Vierailija kirjoitti:
Meille jaetaan posti maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina.
Miten teille?
En tiä, kun ei tule yleensä mitään postia enää.
Terveysasemalaskuja vaan sillon kun on siellä käynyt hiljan.
En lue enää mitään lehtiäkään, turhaa rahanmenoa.
Kävelin turhaan talon ympäri n. 10 kertaa. Harja oli jo siellä missä pitikin, mutta hain sitä koko ajan väärältä puolen. Sain lakaistua n. 2m2. Vaikka oli työlästä, niin valmista tuli!
Syyslomalla olen, mutta olen niin tylsä ihminen, että olen vain kotosalla. Kohta lähden kävelylle ja Lidliin ostamaan jotain herkkuja. Illalla jonkun sarjan katsomista.
Mukava tällainen ketju. Olen sukuloimassa, syötiin perunamuusia ja kalaa. Eilen soiteltiin miesystävän kanssa ja juteltiin autovakuutuksista ja kirkkohistoriasta. Kohta käyn ostamassa maitoa kaupasta, kun aurinkokin hieman paistaa.