Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (122)
Joku peukuttaa mun viestejä ylös, ennenkuin itse ehdin. Järkyttävää.
Tilasin paperisen Maaseudun Tulevaisuus-lehden vuoden loppuun.
Asun katsokaas maalla ja jäin just eläkkeelle...
Olen n i i n tylsä :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Voitko mennä Räväkät kuulumiset ketjuun?
Paitsi jos sukka on jo kerran parsittu ja aiot parsia taas:)
Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin
Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.
Vanhempi on oppinut melkeen uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin
Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.
Vanhempi on oppinut melkeen uimaan.
Eihän noi oo tylsiä juttuja.
Pitäisi jotain syödä. Mutta kun verensokeri pääsee kerran laskemaan liikaa, ei jaksa ruokakaan laittaa, vaikka se helpottaisikin oloon. Olen jo hetken aikaa laihduttanut. Välillä tulee kitsasteltua ihan liikaa siis. Virhearvio.
Yritänpä ekaksi syödä kreikkalaista jogurttia ja marjoja ja siemeniä ja vähän maapähkinävoita. Jospa sen jälkeen olisi taas energiaa enemmän. Tykkään tosi paljon, marjat tuovat ihanaa makeutta. Vaikka, marjoina ovatkin pelkästään mansikat ja viinirypäleet. En tykkää vadelmista. Tuntuu, että ne ovat aina homeessa sisältä. Eivätkä usein kovin makeitakaan. Kaupan isot tarhamustikat/mitä lie, en niistäkään välitä. Tuoreet metsämustikat olisivat luksusta. Pakkasessa on muutama rasia, mutta mieluummin käytän niitä puuroon. Mansikat taas ovat parhaimpia viipaloituina, mielestäni. En tiedä. Vähän sama varmaan, kun jotkut tykkäävät enemmän porkkanaraasteesta kuin kokonaisesta porkkanasta. Jotenkin maku on raikkaampi?
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuskuuri numero 677439977 alkoi tänään. Ei mikään elämäntapamuutos vaan ihan puhdas laihis. Kohta on nälkä ja päätä särkee, mutta näillä mennään- taas kerran.
Tulin mukaan numerolla 677439978. Mulle tämä sitten pysyvä! Jouluun mennessä 25kg pois.
Kahdeksan vuotta on ollut elämä samanlaista, sama päivärutiini, samat tekemiset, samat syömset jne. Ei ole tapahtunut mitään eteenpäin menoa omassa elämässä. Yhdeksäs vuosi starttasi juuri samanlaisena.
Vierailija kirjoitti:
Matolla on pölyä ja murusia.
Kylppärin edessä on myös murusia, bioroskis kaatua eilen siihen.
Pitäis jaksaa imuroida tänään. Kerään edelleen siihen voimia.
Hei musiikki. Siitäki saa kirjottaa. Kesähäät/Rodeo oli mun kesäbiisi. Nyt tykkään Mikko Kuustosen Elävien kirjoissa ja Samuli Putro, Vesterisen musiikista.
Ups, olikohan tää liian räväkkää? Kivittäkää mut.
Tämähän on Valiksen unelmaketju🤣🤣🤣🤣🤣 Se on tylsenpääkin tylsempien aloitusten mestari (*Jotkut ainakin tietävät kyseisen trollin)!
Tänään istutaan taas tietokoneella palstailemassa ja videoita kattomassa. Niin kuin aina. Ei siis mitään kuulumisia.
Kurkin meidän ovisilmästä, josko jo tapahtuisi jotain. Olen istunut tässä eilisten Kymmenen uutisten jälkeen tauotta.
Mitähän tylsää osaisin kertoa? Kävin työpäivän tekemässä ja kaupassa kaiken muun päälle vielä. Nyt vaan makaan loppuillan ja yritän palautua.
Mitä ihmettä, joku jakaa alapeukkuja, ei kyl kannattais, on nää sen verta tysiä kuulumisia.
Hei kohta saadaan kruunu. Epistä. Tyhmääkin tyhmempi juttu.
Tunnissa 50 kommenttia, toinen toistaan surkeimpia. Hyvä me :)
Kävin apteekissa. Halusin purkin, sain folion. Sekin kävi. Hinta oli sama.
On tässä se jännyys että olen heinäkuusta lähtien 4 x pyytänyt tämän reseptin uusintaa. Kerran lääkäriltä (mies) kerran hoitajalta (mies), kahdesti omakannassa.
Joutuuko päättelemään että miehet on toheloita eikä muista mitä minuutti sitten lupasivat?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut.
Mitä aiotte ostaa Rustasta?
Pesuaineita? Roskispusseja? Kissanruokaa?
Mitäs sieltä muutakaan.
Ei kannata sitten ostaa mitään joulurihkamaa, kun nyt on vasta lokakuu ja teijän entisetkin krääsät on kuitenkin ihan hyvät vielä.
Voi harmi, jää sitten ristikko tekemättä.