Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi oikeasti hyvä, jos ihmiset kirjoittaisivat yhteen ketjuun KAIKKI ne asiansa, joita niillä on ihan loputon "tarve" jankuttaa ja mainostaa muille. Ruuanlaitot, leipomiset, perheasiat, parisuhde/ intiimiasiat, työasiat, sukuasiat, naapuriasiat...Nukkumiset, wc- asiat, tein sitä, tein tätä...Nykyajan vitsaus; Katomua, katomua, katomuuuuaaaa!! Taatusti tulisi joku ennätys sellaisesta ketjusta...

Ja valokuvais kaikki :) hah.

Mä oon pettyny, te ette oo tylsiä, nauran selkä kippurassa. Kivualista.

No ehkä se tästä tylsemmäksi muuttuu.

Kilpaillaan oikein aiheesta, kellä on kaikist tylsimmät jutut.

Minä: lyijykynä. Tosi tylsä. Ja terotin hukassa.

Voi harmi, jää sitten ristikko tekemättä. 

Vierailija
42/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku peukuttaa mun viestejä ylös, ennenkuin itse ehdin. Järkyttävää.

Tilasin paperisen Maaseudun Tulevaisuus-lehden vuoden loppuun.

Asun katsokaas maalla ja jäin just eläkkeelle...

Olen  n i i n tylsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.

Voitko mennä Räväkät kuulumiset ketjuun?

Paitsi jos sukka on jo kerran parsittu ja aiot parsia taas:)

Vierailija
44/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin

Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.

Vanhempi on oppinut melkeen uimaan. 

Vierailija
45/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matolla on pölyä ja murusia.

Vierailija
46/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin

Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.

Vanhempi on oppinut melkeen uimaan. 

Eihän noi oo tylsiä juttuja. 

Vierailija
47/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jotain syödä. Mutta kun verensokeri pääsee kerran laskemaan liikaa, ei jaksa ruokakaan laittaa, vaikka se helpottaisikin oloon. Olen jo hetken aikaa laihduttanut. Välillä tulee kitsasteltua ihan liikaa siis. Virhearvio.

Yritänpä ekaksi syödä kreikkalaista jogurttia ja marjoja ja siemeniä ja vähän maapähkinävoita. Jospa sen jälkeen olisi taas energiaa enemmän. Tykkään tosi paljon, marjat tuovat ihanaa makeutta. Vaikka, marjoina ovatkin pelkästään mansikat ja viinirypäleet. En tykkää vadelmista. Tuntuu, että ne ovat aina homeessa sisältä. Eivätkä usein kovin makeitakaan. Kaupan isot tarhamustikat/mitä lie, en niistäkään välitä. Tuoreet metsämustikat olisivat luksusta. Pakkasessa on muutama rasia, mutta mieluummin käytän niitä puuroon. Mansikat taas ovat parhaimpia viipaloituina, mielestäni. En tiedä. Vähän sama varmaan, kun jotkut tykkäävät enemmän porkkanaraasteesta kuin kokonaisesta porkkanasta. Jotenkin maku on raikkaampi?

Vierailija
48/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskuuri numero 677439977 alkoi tänään. Ei mikään elämäntapamuutos vaan ihan puhdas laihis. Kohta on nälkä ja päätä särkee, mutta näillä mennään- taas kerran.

Tulin mukaan numerolla 677439978. Mulle tämä sitten pysyvä! Jouluun mennessä 25kg pois.

Vierailija
49/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta on ollut elämä samanlaista, sama päivärutiini, samat tekemiset, samat syömset jne. Ei ole tapahtunut mitään eteenpäin menoa omassa elämässä. Yhdeksäs vuosi starttasi juuri samanlaisena.

Vierailija
50/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matolla on pölyä ja murusia.

Kylppärin edessä on myös murusia, bioroskis kaatua eilen siihen. 

Pitäis jaksaa imuroida tänään. Kerään edelleen siihen voimia. 

Vierailija
51/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei musiikki. Siitäki saa kirjottaa. Kesähäät/Rodeo oli mun kesäbiisi. Nyt tykkään Mikko Kuustosen Elävien kirjoissa ja Samuli Putro, Vesterisen musiikista.

Ups, olikohan tää liian räväkkää? Kivittäkää mut.

Vierailija
52/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on Valiksen unelmaketju🤣🤣🤣🤣🤣 Se on tylsenpääkin tylsempien aloitusten mestari (*Jotkut ainakin tietävät kyseisen trollin)!

Vierailija
53/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ABClla syömässä. 

Vierailija
54/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesää jäljellä!

Vierailija
55/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään istutaan taas tietokoneella palstailemassa ja videoita kattomassa. Niin kuin aina. Ei siis mitään kuulumisia.

Vierailija
56/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkin meidän ovisilmästä, josko jo tapahtuisi jotain. Olen istunut tässä eilisten Kymmenen uutisten jälkeen tauotta.

Vierailija
57/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tylsää osaisin kertoa? Kävin työpäivän tekemässä ja kaupassa kaiken muun päälle vielä. Nyt vaan makaan loppuillan ja yritän palautua.

Vierailija
58/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, joku jakaa alapeukkuja, ei kyl kannattais, on nää sen verta tysiä kuulumisia.

Hei kohta saadaan kruunu. Epistä. Tyhmääkin tyhmempi juttu.

Tunnissa 50 kommenttia, toinen toistaan surkeimpia. Hyvä me :)

Vierailija
59/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin apteekissa. Halusin purkin, sain folion. Sekin kävi. Hinta oli sama.

On tässä se jännyys että olen heinäkuusta lähtien 4 x pyytänyt tämän reseptin uusintaa. Kerran lääkäriltä (mies)  kerran hoitajalta (mies), kahdesti omakannassa.

Joutuuko päättelemään että miehet on toheloita eikä muista mitä minuutti sitten lupasivat?

Vierailija
60/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Mitä aiotte ostaa Rustasta?

Pesuaineita? Roskispusseja? Kissanruokaa?

Mitäs sieltä muutakaan.

Ei kannata sitten ostaa mitään joulurihkamaa, kun nyt on vasta lokakuu ja teijän entisetkin krääsät on kuitenkin ihan hyvät vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi