Montako leukaa veditte yläastern liikuntatunnin testeissä?
Vedin 18 joskus 80-luvulla. Nyt en varmasti vetäisi yhtäkään. En uskaltaisi edes kokeilla.
Kommentit (20)
Manna sarin veti neljä epäpuhdasta.
En yhtään. Vedin sitten parikymppisenä melkein 50.
5 tai 6. Nyt menee 14 eli eteenpäin on menty.
En muista että meillä olisi ollut koulussa leuanvetoa, mutta jotain leuka tangossa kiinni, tangon yläpuolella, roikkumista, mahdollisimman pitkään. Ihme, ettei kenenkään leuka murtunut.
En montaa,muistaakseni jotain 5-6 mutta muistan kun jotkut lihavat yrittivät saada edes yhtä niin sätkivät vain siinä roikkuessaan ja toiset tirskuivat odottaessaan vuoroaan, joten ei ihme että monelle tullut inho liikuntaa kohtaan kouluajoilta.Nykyään menee parikymmentä leukaa.M37.
Muistaakseni 32. Liikunnanopen piti mennä perässä kokeilemaan, nauratti vähän. Hikisesti sama 32.
En ole ikinä ollut leuanvetotestissä missään.
20-22 ja köydellä kiipesin katonrajaan pelkillä käsillä ylös alas 6-8 metriä.
Elämäni ei ole niin surullista ja tylsää, että tulisi mieleenkään muistaa yläasteen liikuntatuloksia.
Meillä oli vain pojilla leuanveto testeissä. Tytöillä oli joku koukkukäsiriipunta tms. myötäotteella.
En pystynyt vetämään yhtään leukaa enkä päässyt kiipeämään köyttä pitkin ylöspäin, koska ei olin niin ylipainoinen. Ja olen edelleen.
En yhtään, kieltäydyin kunniasta. Enkä juossut Cooperin testiäkään, häh!
Vierailija wrote:
En yhtään, kieltäydyin kunniasta. Enkä juossut Cooperin testiäkään, häh!
Oletko sinä minä?
M 48
Vedin ysiluokalla 18 leukaa, reilu 30 vuotta myöhemmin, vielä menee 12.
Muistaakseni 24. Punnerruksiakin miesten tekniikalla yli 20. Tämä johtui siitä, että olin lapsena koko ajan liikkeessä, kiipeilin ja roikuin. Tein jatkuvasti vetäviä ja työntäviä liikkeitä kasvuiässä, mistä johtuen mulla on naiseksi leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret. Multa kysyttiin joskus 4-5 lk terkkarintarkastuksessa, että käynkö salilla. En edes tiennyt, mikä sali on, kun ei pikkupaikkakunnalla sellaista silloin ollut.
0. Oli kyllä hauska testi, kun ei oltu etukäteen harjoiteltu leuanvetoa ollenkaan. Vähän sama kuin olisi yhtäkkiä koe differentiaaliyhtälöistä ilman, että niistä olisi hiiskuttu sanallakaan.