Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1188)

Vierailija
561/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava! 

Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭

Pian ap alkaa poistella näitä viestejä. Niin teki aina vanhoissa ketjuissaan. Ja muutama kannattaja sokeasti seuraa ap:n käskyjä. Ap valehteli olevansa yh-äiti edellisessä ketjussa, vaikka on 64-vuotias lapseton ex-tarjoilija. Patologinen valehtelija ja narsisti. Mutta tämä varastaminen on uusi asia, tai siitä kiinni jääminen.

Ketä kiinnostaa???

Vierailija
562/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. äikänope, joka lähetin tsemppiviestin. Yritän saada väittelyä rauhoittumaan. Terv. Tylsä tyyppi

Enkä minä, joka ehdotin uuden ketjun aloittamista. Väärinhän sinä teit, moraalisestikin väärin. T. Vielä tylsempi tyyppi 

Siellähän suorastaan neuvottiin näin, noudatin vaan annettua ohjetta. Mikä siinä on väärää?

Sinun olis pitänyt kertoa totuus. Se että sinä vain avaat ketjun teknisesti, et ole ideaa keksinyt etkä otsikkoa keskinyt, ne ovat lainaa. T. Vielä tylsempi tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. äikänope, joka lähetin tsemppiviestin. Yritän saada väittelyä rauhoittumaan. Terv. Tylsä tyyppi

Enkä minä, joka ehdotin uuden ketjun aloittamista. Väärinhän sinä teit, moraalisestikin väärin. T. Vielä tylsempi tyyppi 

Teinkö väärin yrittämällä rauhoittaa väittelyn toista osapuolta ja ymmärtämällä myös hänen näkökulmaansa? Onko vastahyökkäys mielestäsi paras keino? Riitaan tarvitaan aina kaksi. Kyllä täällä riidan saa riehumaan.

Olen sen verran tylsä tyyppi, että poistun tästä ketjusta ja valitsen paremmin sen, mihin aikani käytän.

Vierailija
564/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lauantain ohjelmanumerona jääkaapin ja pakkasen sulattaminen.

Vierailija
565/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän suorastaan neuvottiin näin, noudatin vaan annettua ohjetta. Mikä siinä on väärää?

Sinun olis pitänyt kertoa totuus. Se että sinä vain avaat ketjun teknisesti, et ole ideaa keksinyt etkä otsikkoa keskinyt, ne ovat lainaa. T. Vielä tylsempi tyyppi

No. Onkos täällä vauvalla muka joka otsikko perusteltu, miksi on avattu, kenen sanoilla yms? Ei ole.

Asiaan, kiitos.

Pyykit kuivat, ei kämpätty. Laiskottaa. Kohta sit.

Vierailija
566/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tylsyys on ihanaa hermot lepää:)

Vierailija
567/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ketjusarjajankkaaja on sitte täälläkin. Kommentoi ja lainaa itse omia tekstejään ja yrittää saada olematonta riitaa aikaiseksi. Huvinsa kullakin, mutta pysytään me tylsissä kuulumisissa eikä kommentoida mitään riita-asiaa. Tylsyys on parasta. 

Vierailija
568/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö väärin yrittämällä rauhoittaa väittelyn toista osapuolta ja ymmärtämällä myös hänen näkökulmaansa? Onko vastahyökkäys mielestäsi paras keino? Riitaan tarvitaan aina kaksi. Kyllä täällä riidan saa riehumaan.

Olen sen verran tylsä tyyppi, että poistun tästä ketjusta ja valitsen paremmin sen, mihin aikani käytän.

Kuule, et taida tunnistaa häirikköä? Hyvä sinä.

Vierailija
569/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se ketjusarjajankkaaja on sitte täälläkin. Kommentoi ja lainaa itse omia tekstejään ja yrittää saada olematonta riitaa aikaiseksi. Huvinsa kullakin, mutta pysytään me tylsissä kuulumisissa eikä kommentoida mitään riita-asiaa. Tylsyys on parasta. 

Just näin. Mulla on kyllä kaikist tylsintä. Tapaan kohta kaks tylsää tyyppiä, ja kilpaillaan, kellä on kurjinta...

Vierailija
570/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivuista putoilee hiljalleen keltaisia lehtiä. 

Vierailija
571/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Igor on kyllä todella loppuunkulunut vitsi tällä palstalla. Nythän sitä on sovitettu tähänkin ketjuun. Mitä väliä, kuka kirjoittelee?

Minulla on kuulkaa ollut tuo kurkku kipeä jo keskiviikosta, kun silloin mainitsin. Töissä on silti sinnitelty. Olen vielä koeajalla, en kehtaa sairastaa.

Vierailija
572/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa kirkkaasti ja ikkuna heijastuu ikävästi tv-ruutuun.

Joo, auringonpaiste on just siitä hankala. Hämärä päivä on parempi.

Vierailija
573/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmisellä moraalinen kompassi rikki, jollei ymmärrä mitä väärää tuossa on. Ideavarkaus.  Oikeastiko et ymmärrä? 

Sivusta.

Vierailija
574/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää odottelemista. Paketti (Temulta) pittäis hakia, mutta täytyy ootella iliman lämpenemistä et toi auto vähän sullais. Ja se paketti sisältää 4 taas sitä sammaa tylsää tekemistä, mikä alakaa jo tökkiä, mutta pakkohan ne on tehä ku on tullu tilattua. Seinäkki alakaa loppua. Pittää sitte keksiä muuta yhtä tylsää tekemistä :(

Se eilinen (vai oliko se toissapäivänen, mennee päiväkki sekasi ku kaikki on yhtä ja sammaa) Tokmannin reissu oli kyllä epäonninen ku kotona huomasin, et sormuksesta oli kivi tippunu ja olinki ottanu vahingossa sipulijauhetta ku piti ottaa valakosipulia. Mikkään ei mee koskaan putkeen. Anteeks et valitan, eihä tää oo valitusketju.

Vierailija
575/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Onkos täällä vauvalla muka joka otsikko perusteltu, miksi on avattu, kenen sanoilla yms? Ei ole.

Asiaan, kiitos.

Muut avaavat omilla ideoillaan ja sanoillaan ketjuja. Ei niitä tarvitse perustella. Sinä varastit idean ja sanat. Etkä näköjään vieläkään ymmärrä tehneeesi väärin. Et ainakaan näytä katuvan ja pyytävän anteeksi.

Vierailija
576/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niuhottaminen on tylsää. tylsimykset niuhottaa.

Vierailija
577/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin eilen ja tänään pitkään ikkunasta kadulle ja näin yhteensä kaks ruokarobottia. Minä tykkään niistä, huristevat hiljakseen ja ovat niin söpöjä. Ja kohteliaita.

Vierailija
578/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää odottelemista. Paketti (Temulta) pittäis hakia, mutta täytyy ootella iliman lämpenemistä et toi auto vähän sullais. Ja se paketti sisältää 4 taas sitä sammaa tylsää tekemistä, mikä alakaa jo tökkiä, mutta pakkohan ne on tehä ku on tullu tilattua. Seinäkki alakaa loppua. Pittää sitte keksiä muuta yhtä tylsää tekemistä :(

Se eilinen (vai oliko se toissapäivänen, mennee päiväkki sekasi ku kaikki on yhtä ja sammaa) Tokmannin reissu oli kyllä epäonninen ku kotona huomasin, et sormuksesta oli kivi tippunu ja olinki ottanu vahingossa sipulijauhetta ku piti ottaa valakosipulia. Mikkään ei mee koskaan putkeen. Anteeks et valitan, eihä tää oo valitusketju.

Mitä tylsää sinne seinille teet?

Vierailija
579/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tylsää sinne seinille teet?

Olihan tylsän valkoista tai harmaata tapettia? Ja ruokana kylmää roiskeläppää tauolla?

Vierailija
580/1188 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalassa äidin kutomat villasukat. Äidin kuolemasta on jo 21 vuotta, mutta sukat ovat ihan hyvät. Ei tule villamöykkyjä sisäpuolellekaan, ettei niitä tarvitse tarkkailla.

Rauhallista on meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän