Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4245)
Miksi te ette vaan avaa uutta ketjua ja keski siihen uutta nimeä? Sillä tämä ratkeaa.
Täytyy lähtee töihin vaikka on lauantai. Töissä on kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei äikänope, tämä on anonyymi julkinen palsta. Ei täällä kenelläkään ole mitään tekijänoikeuksia. Tekoälykin ottaa nämä meidän tekstimme ihan surutta käyttöön.
Leppoisan tylsää päivää sullekin.
Kiitos. Tiedän tämän. Mutta tämö ap käytös on kuvottavaa. Hän ottaa itsellen kunnian keksinnöstä, joka ei ole hänen.
Tämähän suorastaan tärisee raivosta. Ja kateudesta. Kirjoittaa itse virheitä. Hah. Tämö. Äikänope muka? Ehkä 1910 luvulta...
Lähden ulos, sakeaan sumuun. Siitä tulikin mieleen lainaus postikortista: Sumu ei haittaa, jos suunta on selvillä.
Kaikilla ei selkeästi ole.
Muistelen vanhoja. Siinä on kylliksi tälle päivälle. Huomisellekin, sehän onkin sunnuntai.
Tämä ap on kunnostautunut nyt jo varkaanakin. Ennen hän vain valehteli. Käytti monia eri nimimerkkejä, hääti kirjoittajia pois ja rajoitti ketjun aiheita. Nyt alkaa sama täällä. Neljäs ketju, jossa yrittää ottaa johtajan roolin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette vaan avaa uutta ketjua ja keski siihen uutta nimeä? Sillä tämä ratkeaa.
Tää on avattu ja ketju elää. Valeäikänope voi avata oman:
"Tämä ketju on kaikille jankkaajille, ilkeilijöille, valehtelijoille, häiriköille, ilmiantajille. Roisit jutut suorastaan suotavia"
Niin siis jos räväkät kuulumiset-ketju on jo täynnä. Eiku?
Ole hyvä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei äikänope, tämä on anonyymi julkinen palsta. Ei täällä kenelläkään ole mitään tekijänoikeuksia. Tekoälykin ottaa nämä meidän tekstimme ihan surutta käyttöön.
Kiitos. Tiedän tämän. Mutta tämö ap käytös on kuvottavaa. Hän ottaa itsellen kunnian keksinnöstä, joka ei ole hänen.
Joo, joskus on käynyt ihan elävässä elämässäkin, että toinen härskisti käyttää omaa ideaa, varsinkin työelämässä on tullut tätä vastaan. Mutta eipä sitä toista ihmistä voi hallita. Jokainen joutuu lopulta kantamaan vastuun teoistaan.
Tsemppiä sullekin, olet selvästi voimakkaan oikeudentajuinen ihminen, mutta yritetään me kaikki tulla toimeen keskenämme.
Mutta menipä tylsäksi nyt mun juttuni.
Tämäkin on täynnä Venäjän iigoreita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭
Pian ap alkaa poistella näitä viestejä. Niin teki aina vanhoissa ketjuissaan. Ja muutama kannattaja sokeasti seuraa ap:n käskyjä. Ap valehteli olevansa yh-äiti edellisessä ketjussa, vaikka on 64-vuotias lapseton ex-tarjoilija. Patologinen valehtelija ja narsisti. Mutta tämä varastaminen on uusi asia, tai siitä kiinni jääminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap on kunnostautunut nyt jo varkaanakin. Ennen hän vain valehteli. Käytti monia eri nimimerkkejä, hääti kirjoittajia pois ja rajoitti ketjun aiheita. Nyt alkaa sama täällä. Neljäs ketju, jossa yrittää ottaa johtajan roolin.
Tässä ketjussa on selkeä otsikko ja alkuteksti. Sinä et selkeästi osaa noudattaa. Olet jopa liian tylsä tähän ketjuun. Et kai päivystä täälläkin 7.00 - 23.00?
Aamukahvi jähtyy niin tylsästä syydtä, kun että häirikköä neuvon. Ei kannattais tuota ahmattia ruokkia kommenteilla. Näette pian tylsääkin tylsempää jankutusta, jaamaamista, toistoa, kopiointia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus on käynyt ihan elävässä elämässäkin, että toinen härskisti käyttää omaa ideaa, varsinkin työelämässä on tullut tätä vastaan. Mutta eipä sitä toista ihmistä voi hallita. Jokainen joutuu lopulta kantamaan vastuun teoistaan.
Tsemppiä sullekin, olet selvästi voimakkaan oikeudentajuinen ihminen, mutta yritetään me kaikki tulla toimeen keskenämme.
Kiitos. Mua lämmitti. Tylsyys on hienoa, niin suomalaista kuin oikeudentajukin. Ja sisu.
Aurinko paistaa kirkkaasti ja ikkuna heijastuu ikävästi tv-ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Vastailee itselleen :)
Pitäisi hakea polttopuita ja laittaa takkaan tuli. Aika kylmä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Kiitos! Se on mun keksimä, ap varasti sen ja koko tämän ketjun idean. Tosi tylsää. Kuka varastaa opelta? Todella tylsimmät tytöt.🤭
Pian ap alkaa poistella näitä viestejä. Niin teki aina vanhoissa ketjuissaan. Ja muutama kannattaja sokeasti seuraa ap:n käskyjä. Ap valehteli olevansa yh-äiti edellisessä ketjussa, vaikka on 64-vuotias lapseton ex-tarjoilija. Patologinen valehtelija ja narsisti. Mutta tämä varastaminen on uusi asia, tai siitä kiinni jääminen.
Tämä ap ei poista! Tämä valvoo, että otsikon aiheita noudatetaan. Muiden ketjujen kommentointi ei ole kyllin tylsää, sitä ei haluta täällä lukea. Yritä tylsempää, tai pysy pois.
En ole ko. äikänope, joka lähetin tsemppiviestin. Yritän saada väittelyä rauhoittumaan. Terv. Tylsä tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat 'tylsät' ihmiset, siis kaltaiseni. Tervetuloa. Nyt kyllä naurattaa, joku varmaan vitsinä heitti tän otsikon, kun tunkivat seksiä yms kahteen tavalliseen kuulumis-ketjuun, ja kysyin missä olis ihan tylsä ketju, semmonen kuin nämäkin alkuun oli.
Kukaan ei varmaan uskonut tähän. Me uskomme, eikö?
Mun tylsät kuulumiset: paistoin pakastepitsan, korkkasin keppanan oheen: gurmee ruokaa :)
Ps täällä ei tarvi varoa vihreitä, äikän opet ei sormille napsi.
Vau. Tämä oli mun idea Muita yksinäisiä - ketjussa. Taisit varastaa tän. Olen iloinen, että tämä lähti lentoon. Mutta hauskinta, mä olen äikänope! Muutun täällä tylsäksi, enkä karttakeppiä heiluttele. Kirjoitelkaa. Tylsistykää. Haukotelkaa.🥱
Karttakeppi kaappiin. Yritä valeope, oot tylsä kyllä, pysyttele otsikon aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ko. äikänope, joka lähetin tsemppiviestin. Yritän saada väittelyä rauhoittumaan. Terv. Tylsä tyyppi
Enkä minä, joka ehdotin uuden ketjun aloittamista. Väärinhän sinä teit, moraalisestikin väärin. T. Vielä tylsempi tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä siis tylsästi teki, että m u k a sai jutuilleen kannatusta.
Asiaan: ikkunat on yhtä likaset ulkoa ja sisältä. Mistä kärpäset pääsee väliin, pääseekö pois?
On se nättiä, kun on nurmikko ja pihan kasvit kuurassa. Puhelimen kuvamuistoista näkyi, että 2 vuotta sitten oli lumi maassa tähän aikaan.
Söin aamupalaksi sämpylän. Ostin Mammuttimarkkinoilta sellaisen ison pussin. Laitoin väliin kasvisten lisäksi kalkkunaleikkelettä, jossa oli viimeinen käyttöpäivä eilen. Ajattelin, että mitä väliä. Nuorempana olin noista todella tarkka ja yököttelin, kun vanhempien sukulaisten jääkaapista löytyi päiväysvanhoja ruokia. Saa nähdä, kuinka välinpitämättömäksi sitä itse tulee vanhetessaan.