Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5223)

Vierailija
5101/5223 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis. 

Vierailija
5102/5223 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Tokmannilla. Ostin ihme kyllä ne mitä pitikin ihan ulkomuistista. Kiristämättömät sukat, pesusieniä, hoitoainetta ja vessapaperia. Ylimääräsenä lähti mukaan spagetti, kiemuroita muovipillejä, shampoo, maraboun levyjä ja karkkipussi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelargoniaan on tullut nuppuja yön aikana!  Oon pitänyt koko talven sitä sisällä ja antanut vähän vettä ja paljon valoa. Kukki joulukuussa viimeksi.

Vierailija
5104/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelargoniaan on tullut nuppuja yön aikana!  Oon pitänyt koko talven sitä sisällä ja antanut vähän vettä ja paljon valoa. Kukki joulukuussa viimeksi.

Älä sure! Nyppäse vaan heti pois ennen kuin ehtii kasvaa isommaksi! 

Vierailija
5105/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure! Nyppäse vaan heti pois ennen kuin ehtii kasvaa isommaksi! 

Ne pirulaiset on just tuollaisia! Nyt kuri vaan ja heti laitat tiukat rajat, ettei mitään kukkimista aleta! 

Vierailija
5106/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte vaan kateellisia teillä ei kasva kun rikkaruohot!

Vierailija
5107/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä laulan joka päivä täällä kotona, kun meillä kaikuu kivasti. Leikin salaa hyvää laulajaa. Onneksi kukaan ei kuule. 

No tule solistiksi bändiimme: minulla melodica, vihreä. Mies haluais soittaa kiraraa. Ei ole. Siis kitaraa eikä taitoa. Pääsiskö mukaan, vaikka roudariksi?

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Vierailija
5108/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä laulan joka päivä täällä kotona, kun meillä kaikuu kivasti. Leikin salaa hyvää laulajaa. Onneksi kukaan ei kuule. 

No tule solistiksi bändiimme: minulla melodica, vihreä. Mies haluais soittaa kiraraa. Ei ole. Siis kitaraa eikä taitoa. Pääsiskö mukaan, vaikka roudariksi?

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Mä voin lainata mun rytmimunaa sun miehelle, itse en pysy rytmissä. Mä voisin myydä meidän keikoilla kauravelliä ja korppuja tauolla. Ja osoittaa fikkarilla aina sitä solistia. Niin kuin valokeila, jos ei ole liiallista.

Vierailija
5109/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Miksi hienostella englanniksi, kun voi käyttää suomea. Tylsätiimi on ihan hyvä. 

Vierailija
5110/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihdin tänään 13 km.

Toivottavasti  tasaisella järven jäällä, ettei tule mitään riehakkaita mäkiä tai virkistäviä maiseman vaihdoksia. 

Vierailija
5111/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Voisi vielä lyhentää.  Komiat on jo eikä se tietenkään käy, mutta miten olisi Rumat tai Tylsät? Ankeat? Lahjattomat?

Vierailija
5112/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Voisi vielä lyhentää.  Komiat on jo eikä se tietenkään käy, mutta miten olisi Rumat tai Tylsät? Ankeat? Lahjattomat?

Tylsät saa mun kannatuksen. 

Vierailija
5113/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moon ainaki kateellinen, kaik 6 pelakkaa kuoli.

Ankiat on mun ehrotus yhtyeellemme

T. Melodica

Tyylisuunta? Mitä siis esitämme? Voisin alkaa jo harjootella (jakkas löyrän soittopelin ullakolta ja pyyhrin sen pölystä)

Vierailija
5114/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Melodica

Tyylisuunta? Mitä siis esitämme? Voisin alkaa jo harjootella (jakkas löyrän soittopelin ullakolta ja pyyhrin sen pölystä)

Ankiat on hyvä! Surumarsseja ja hautajaismusiikkia nyt ainakin kannattaa ottaa ohjelmistoon.

Vierailija
5115/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Melodica

Ankiat on hyvä! Surumarsseja ja hautajaismusiikkia nyt ainakin kannattaa ottaa ohjelmistoon.

Kaikestahan sitä ankiaa täältä elämästä löytää. Ei kun vain katsot ympärillesi ja alat laulaa, mitä näet ja koet intuitiivisesti. 

"Aurinko paistaa, möllöttää, 

vaan ei vanhan luita lämmitä."

"Sininen on taivas täällä,

mutta kolottaa luita joka säällä."

Turhaan sitä ihminen hötkyää

Kerkii sitä vähemmälläki vaivalla. 

Parempi on sängyssä mötkytä. 

Muut mänkööt raukat laivalla. 

Myö ankiat ollahan jalat maass'

Ja murhe se mieltämme kalvaa

Myö tahromme elellä ankiast

Ei tule täst' kunnia halvall'! 

Vierailija
5116/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankiat on paras 

Vierailija
5117/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis bändimme nimi? 

Booring team?

Mä haaveilin jo maailmanvalloituksesta. Hyvä kun nykäisit takas maan pinnalle, nöyränä.

Vierailija
5118/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltoniemen Hintriikan surumarssi, tässon otetta

Vierailija
5119/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjomattomat

Vierailija
5120/5223 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisiko musiikki samalta kuin Kariniemen mainoksen kukkopillit?

Ei kauheampaa voisi olla kuin monta epävireistä nokkahuilua.