Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5223)
Mun kaveri suuttui mulle, kun en suostunut paljastamaan salaisuuksia, jotka olin luvannut pitää salassa. Kaikenlaista.
Harmittaa kun uutiset ovat aina täynnä kaikkea sontaa. Miksei voisi olla neutraaleja tai hyviä uutisia?
Viimenen maito avattu. Huomenna on siis kauppapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nyt eläkkeellä opiskella kansakoulun nokkahuilun soittamisen musiikkiopinnot loppuun. En löytänyt nokkahuiluani.
"Ostakaa makkaraa" on ensimmäinen treenikappale sitten kun nokkis löytyy. "Maijall' oli karitsa" on seuraava.
Minä osaan soittaa nokkahuilulla "Jänis istui maassa".
Multa onnistuu se inkkarijuttu El condor pasa. En muista biisin kotimaista nimeä.
Mun mies on aika komea. Sellainen hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nyt eläkkeellä opiskella kansakoulun nokkahuilun soittamisen musiikkiopinnot loppuun. En löytänyt nokkahuiluani.
"Ostakaa makkaraa" on ensimmäinen treenikappale sitten kun nokkis löytyy. "Maijall' oli karitsa" on seuraava.
Minä osaan soittaa nokkahuilulla "Jänis istui maassa".
Multa onnistuu se inkkarijuttu El condor pasa. En muista biisin kotimaista nimeä.
Vain kotka lentää aurinkoon.
Kävin tänään hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Multa taas löytyy viulu. Mutta eipä se taida olla yhtään sen parempi äänen puolesta kuin nokkahuilukaan. Siis minun soittamana.
Täällä kitara. Kohta saatais bändi kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos mun puusukset tylsät, jossei luista?
Tahmean tylsät on!
Tai sun ladussa on vikaa.
Just oli kelkalla vedetty latu aamulla, kelle voin pettymystäni valittaa? Rovaniemen seurakunnalle? Ei tosin Jumalan vika...
Hallituksen vika ja Orpolle viestiä.Tätäkään ei ole hoidettu! Kansa täysin unohdettu.
Jos hallitukselle valitat, niillä on vakiovastaus valmiina: Edellinen hallitus.
Tottahan se on.
Multa onnistuu epävireinen puhallus. Juuri ja juuri.
En uskalla soittaa bändissä, kun ei oo rytmitajua.
Ja minä laulan joka päivä täällä kotona, kun meillä kaikuu kivasti. Leikin salaa hyvää laulajaa. Onneksi kukaan ei kuule.
Ja minä naputan sormillani tahtia aina kun tulee jotain rytmillistä musiikkia. Voisin olla rumpali.
Poutainen pakkassää jatkuu huomennakin, sanoi uutistenlukija. En muista hänen nimeään.
Höh. Minä en osaa soittaa kuin suutani.
Vierailija kirjoitti:
Poutainen pakkassää jatkuu huomennakin, sanoi uutistenlukija. En muista hänen nimeään.
Petteri Löppönen?
Yksi tuttuni sanoo soittavansa kitaraa vain kuurojen tilaisuuksissa.
Huomenna pitäisi käydä labrassa.