Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5223)
Mun toinen sukka on kadonnut. Ei löydy mistään. Lähetän hallitukselle valituksen.
Kävin äsken ruokiksella hakemassa kirjastosta varaamani kirjan.
Kattelin ikkunasta oisko pihalla variksia. Ei ollut. Suljin verhot.
Vierailija kirjoitti:
Onkos mun puusukset tylsät, jossei luista?
Tahmean tylsät on!
Tai sun ladussa on vikaa.
Just oli kelkalla vedetty latu aamulla, kelle voin pettymystäni valittaa? Rovaniemen seurakunnalle? Ei tosin Jumalan vika...
Hallituksen vika ja Orpolle viestiä.Tätäkään ei ole hoidettu! Kansa täysin unohdettu.
Jos hallitukselle valitat, niillä on vakiovastaus valmiina: Edellinen hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos mun puusukset tylsät, jossei luista?
Tahmean tylsät on!
Tai sun ladussa on vikaa.
Just oli kelkalla vedetty latu aamulla, kelle voin pettymystäni valittaa? Rovaniemen seurakunnalle? Ei tosin Jumalan vika...
Hallituksen vika ja Orpolle viestiä.Tätäkään ei ole hoidettu! Kansa täysin unohdettu.
Jos hallitukselle valitat, niillä on vakiovastaus valmiina: Edellinen hallitus.
Tai: seuraava?
Ajattelin nyt eläkkeellä opiskella kansakoulun nokkahuilun soittamisen musiikkiopinnot loppuun. En löytänyt nokkahuiluani.
Onko vaivaishiirillä vaivaivaisluita? Vai vaivaistalon asukkailla? Tuleeko niistä hyvää luusoppaa? Anteeksi jos vaivasin, vai vaivasinko?
Kokeilin tänään valkosipuliruokakermaa, enkä mitä tahansa kermaa, vaan kauralehmästä lypsettyä aitoa kaurakermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ukkostaa ja maisema käynyt lähes pimeäksi - onneksi salamaniskusta jyrinään kuluu vielä useita sekuntteja laitteesta alkaa pian lataus loppumaan... Pelottaa..
Siis missä ukkostaa??? Tämähän menee jo mielenkiintoisen puolelle!
No täällä Western Capessa on ollut harvinaisen sateista ja jo toinen ukkonen hyvän viikon sisällä - edellinen ukkonen kesti vuorokauden verran - eilinen oli runsasta salamointia kuin elosalamat Suomessa, mutta tyrehtyi yöksi. Tänään on ollut kaunis aurinkoinen päivä.
Onko vaivaishiirillä vaivaivaisluita? Vai vaivaistalon asukkailla? Tuleeko niistä hyvää luusoppaa? Anteeksi jos vaivasin, vai vaivasinko?
En vaivautunut vastaamaan aiemmin kun vaivasin taikinaa vaivaisesti nivelrikon vaivaamana.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nyt eläkkeellä opiskella kansakoulun nokkahuilun soittamisen musiikkiopinnot loppuun. En löytänyt nokkahuiluani.
"Ostakaa makkaraa" on ensimmäinen treenikappale sitten kun nokkis löytyy. "Maijall' oli karitsa" on seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole huilua, ei ole kyllä enää kansakouluakaan. Se on korvattu peruskoululla. Siellä opitaan perusasioita, kuten lukemista. Moni kyllä haistattaa huilut oppimisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ostakaa makkaraa" on ensimmäinen treenikappale sitten kun nokkis löytyy. "Maijall' oli karitsa" on seuraava.
Minä osaan soittaa nokkahuilulla "Jänis istui maassa".
Pappa nukahti juuri, c-pap -laite puhaltaa tasaiseen tahtiin ilmaa. Mummo teki tänään ruuaksi ylikypsää naudan sisäpaistia, pottuja ja punaviinikastiketta sekä parsakaalia ja porkkanaa. Paistia tulee harvemmin tehtyä, vaikka se tuntuu ihan sulavan suussa, mutta näin harvakseltaan se kyllä maistuu. Tänään meillä tuntui olevan niin lämmin sisällä, että jätin villasukat yöksi laittamatta. Saas nähdä mitä mummon jalat tästä päätöksestä yöllä tykkäävät. Toivottavasti eivät ala särkemään.
Mulla on nokkahuilu. Jos et löydä, voin lähettää sen sulle! Olen varma, että itse en innostu harjoittelemaan!
Multa taas löytyy viulu. Mutta eipä se taida olla yhtään sen parempi äänen puolesta kuin nokkahuilukaan. Siis minun soittamana.