Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut tänään paljon. Mutta nyt en oikein enää muista mitä oon ajatellut. Mutta eikös matka oo tärkeämpi kuin se mikä on lopputulos?
Sama. Mutta oon miettinyt lähinnä sitä että nyt loppu tämä palstalla roikkuminen. En halua olla samanlainen luuseri kuin suurin osa täällä. Joten hyvästi kaikille. Hankkikaa elämä.
Asiallisia mietteitä. Ja hyvin aiheellisia. Jos vartin pitempään päivässä viettää av palstalla, kannattaa lopettaa. Monihan roikkuu täällä koko hereillä olo ajan. Elämän haaskausta. Tähän loppui mun vartti.
Mä aattelin kokeilla avantoa.
Miks toi joku alapeukuttaa?
Onko olevinaan viksumpi kuin me tylsät?
Elääkö peukuista:(
Katson uutisia telkasta, milloin ihmeessä tuo Ukrainan sota loppuu?
Satojatuhansia kuolleita
Hyvää yötä
Minkä väriset sukat mummelilla?
Vierailija kirjoitti:
Miks toi joku alapeukuttaa?
Onko olevinaan viksumpi kuin me tylsät?
Elääkö peukuista:(
Katson uutisia telkasta, milloin ihmeessä tuo Ukrainan sota loppuu?
Satojatuhansia kuolleita
Hyvää yötä
Minkä väriset sukat mummelilla?
Jokainen peukuttakoon miten haluaa, ei se minun elämääni mitenkään vaikuta.
Enkä välitä peukuttajien motiiveista, koska en ole riippuvainen toisten hyväksynnästä/paheksunnasta. Mielipiteitä on monenlaisia eikä kaikkien tarvitse olla samaa mieltä.
Peukutus on ihan turhaa. Mulla sormet vapisee niin, että vahingossa alapeukutan enkä huomaa. Aivan sama koko peukutus, vois poistaa sen. Mitä väliä, mitä mieltä joku muu on.
Pölynimuri meni lakkoon. Tai kuoli. Kesken imuroinnin hiljeni ja lopetti. Pussi vaihdettu, johto tarkistettu ja kaikkea yritetty. Kuollut on. En elvytä.
Vierailija kirjoitti:
Peukutus on ihan turhaa. Mulla sormet vapisee niin, että vahingossa alapeukutan enkä huomaa. Aivan sama koko peukutus, vois poistaa sen. Mitä väliä, mitä mieltä joku muu on.
Pölynimuri meni lakkoon. Tai kuoli. Kesken imuroinnin hiljeni ja lopetti. Pussi vaihdettu, johto tarkistettu ja kaikkea yritetty. Kuollut on. En elvytä.
Oliko elvytyskielto? Tosi tylsää puuhaa on imurointi, pussin vaihto yms. Sit kun se kone viel temppuilee, on tuplatylsää. Eläkööt villakoirat.
Oliko elvytyskielto? Tosi tylsää puuhaa on imurointi, pussin vaihto yms. Sit kun se kone viel temppuilee, on tuplatylsää. Eläkööt villakoirat.
En kehtaa sanoa, mutta rakastan siivoamista ja imurointia. Ehkä tämä ahkera apulaiseni kertakaikkiaan paloi loppuun, sai böönautin. Vähemmästäkin. Elvytyskielto oli. Painelin kyllä nappia tasaisesti kuten sydänelvytyksessä tehdään. Salaa siis, kun se kielto.
En kehtaa sanoa, mutta rakastan siivoamista ja imurointia. Ehkä tämä ahkera apulaiseni kertakaikkiaan paloi loppuun, sai böönautin. Vähemmästäkin. Elvytyskielto oli. Painelin kyllä nappia tasaisesti kuten sydänelvytyksessä tehdään. Salaa siis, kun se kielto.
Taisit teettää liikaa töitä ja viikonloppuisinkin? Käy pian kuin SDP:n avustajille, imurit alkaa paljastamaan huonoja työoloja ja ahdistelua. Varo vaan, kohta saat selitellä ja töniskellä tiedotustilaisuudessa medialle tekosiasi.
Penkkariajelijoilla on kylmää kyytiä rekan lavalla.
Kymmeniä kertoja olen odottanut karkkisadetta rekan lavalta. Koskaan en ole saanut kiinni yhtään. Kerran eräs tuttu huusi mun nimeä ja heitti mulle. Välistä veti joku.
Pitää laitaa kolme kelloa herättämään, kun on aamulla aikaisin lääkäriin meno. Vaikka tiedän jo, etten kuitenkaan nuku ensi yönä. Perinne sekin.
Mummo se kävi lääkärissä tänään ja sai uusittua entiset reseptit ja yhden uuden kokeiltavaksi. Kaukana on ne ajat, kun ei tarvinnut mistään lääkkeistä huolehtia. En tykkäisi muistaa lääkkeitä ottaa, mutta vähän pakkohan se kai on. Mutta papan viereen kohta menen vihreän sävyiset raidalliset villasukat jalassa. Kainaloon rauhoittumaan maailman melskeistä, keskittyen olennaiseen!
Karkkisateen voi tehdä itsekin, jos sitä kaipaa. Ihan helppo homma itse asiassa.
Nyt on hieno taivas, punertavan valkea. Aurinkokin hehkuttaa lumisia puita. Ja ajatelkaas: ihan ilmainen luontotaulu, aina muuttuva.
Tänään tuli huijausviesti Tapiolan nimissä. Miksei näitä rikollisia saada kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hieno taivas, punertavan valkea. Aurinkokin hehkuttaa lumisia puita. Ja ajatelkaas: ihan ilmainen luontotaulu, aina muuttuva.
Ilmainen on maisema, mutta lämmitys maksaa.
hyvä että olympialaiset alkoi niin on jotain katsottavaa päivälläkin telkkarista. oli eläkepäivä niin hain juomistakin niin leppoisasti tässä päivät menee pakkasista huolimatta.
Oliskohan kiva olla presidentti?