Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5233)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hyvä uusi patteri, ei naksunut yhtään. Monta kuukautta sitä öisin kuuntelinkin.
Patterin kuuntelu on kelvollinen harrastus. Nyt joudut keksimään jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hyvä uusi patteri, ei naksunut yhtään. Monta kuukautta sitä öisin kuuntelinkin.
Minäkin harrastan patterin kuuntelua. On tosin vesikiertoinen, niin ääni on semmoista suhinaa. Sitä kuuntelen, kun yritän nukahtaa. Äänessä on selvä korrelaatio ulkolämpötilan kanssa, kylmällä kelillä suhisee enemmän.
Olen ollut koko päivän yöpaita päällä, kun en tarennut heittää sitä pois. Lisäsin vaan päivävaatteet päälle.
Naapurilla lakkasi tulemasta vettä hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin harrastan patterin kuuntelua. On tosin vesikiertoinen, niin ääni on semmoista suhinaa. Sitä kuuntelen, kun yritän nukahtaa. Äänessä on selvä korrelaatio ulkolämpötilan kanssa, kylmällä kelillä suhisee enemmän.
Mulla naksuttaa seinäkello. Se on kelvollinen
Kuorsaamisen kuuntelu onneksi jäi. Melkein 50-vuotinen harrastus, yhtä pitkä ja jännittävä kuin avioliittokin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla lakkasi tulemasta vettä hanasta.
Onko sinulla osuutta tähän tulemattomuuteen? Puhuitko jäätäviä juttuja?
Mummolla on ollut inhottavan tylsä päivä. Jouduin tahtomattani "kahden riitelevän läheisen väliin", eipähän ole kiva paikka. Piti ihan luonteen vastaisesti korottaa ääntä, että meni perille, etten halua tulla sotketuksi asiaan millään lailla, enkä suostu ottamaan puolia kumpaankaan suuntaan. No, tulipahan ilmaa ehkä raikastettua. Onneksi on pappa ja villasukat, ne vaaleanharmaat. Ne molemmat ovat taattua maadoitusta kaiken maailman melskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko päivän yöpaita päällä, kun en tarennut heittää sitä pois. Lisäsin vaan päivävaatteet päälle.
Järkevästi toimittu. Turhia työvaiheita on hyvä karsia pois.
Eilen ei tullut vettä, yöllä meni sähköt. Vettä alkoi tulla, mutta sähköt on pois viekäkin. Mitähän antais vaihdossa että sais sähköt takaisin. Viemäröinti vai jätejuljetus?
On tämä tällaista.
Kyllä. Löysät pois!
Kyllä. Löysät pois!
Mä en pese enää aamuisin hampaita, mitä turhia, pysyypä ihmiset kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mummolla on ollut inhottavan tylsä päivä. Jouduin tahtomattani "kahden riitelevän läheisen väliin", eipähän ole kiva paikka. Piti ihan luonteen vastaisesti korottaa ääntä, että meni perille, etten halua tulla sotketuksi asiaan millään lailla, enkä suostu ottamaan puolia kumpaankaan suuntaan. No, tulipahan ilmaa ehkä raikastettua. Onneksi on pappa ja villasukat, ne vaaleanharmaat. Ne molemmat ovat taattua maadoitusta kaiken maailman melskeistä.
Riitely on kurjaa, ikävä jos välikäteen joutuu. Sopu sijaakin antaa
tein tulosvetoja n. 50e eilisiin lätkämatseihin enkä voittanut mitään. voi v-ttu! kymppi olisi vielä laittaa johonkin matsiin tänään mutten nyt oikein tiedä. kymppi sinne tai tänne onko tolla nyt niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei tullut vettä, yöllä meni sähköt. Vettä alkoi tulla, mutta sähköt on pois viekäkin. Mitähän antais vaihdossa että sais sähköt takaisin. Viemäröinti vai jätejuljetus?
On tämä tällaista.
Ei täällä eletä paratiisissa. Et voi itse valita. Tiedä, vaikka vaihdossa putoaisi parveke tai myrsky veisi katon. Johan se laulussakin sanotaan Ce sera sera.
On tämä tällaista.
Ei täällä eletä paratiisissa. Et voi itse valita. Tiedä, vaikka vaihdossa putoaisi parveke tai myrsky veisi katon. Johan se laulussakin sanotaan Ce sera sera.
Ai saakuri, en tuota ajatellutkaan. Ei siis kannata käydä kauppaa kohtalon kanssa. Ei voi kuin hävitä. Sama kuin rakastuneelle sheikille "lainatut" rahat, jonnekin häviää. Ja sheikkikin.
Kyllästyin ajattelemaan sähkölaskua ja laitoin sähköliedellä keitettyjä perunoita ja jauhelihakastiketta. Käynnistän astianpesukoneen ihan tuosta vaan, kunhan se täyttyy. Eilen tiskasin käsin, mutta tänään ei enää huvita.
Miestuttava kävi ja lähti kotiinsa. Toi pakastettua hirvenlihaa.